![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat je aanhang moet hebben in de oliesector om president van Amerika te worden is een pure HYPOTHESE (geschreven door paranoia mensen; waarmee ik niet zeg dat het misschien niet waar is). Wat zijn de spelregels? En als u bedoeld die 'democratisch' gekozen politici die zich niet aan de regels hielden bedoeld u; communisme, facisme,extremisme,... Akkoord daar ben ik mee eens. Maar niet met het feit dat dat afluisteren zo verkeerd is(daar gaf ik mijn mening al over). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je wat opzoekingswerk doet op dit gebied, dan zal je misschien begrijpen waarom ik 'democratisch verkozen' politici tussen aanhalingstekens plaatste. Je weet toch ook dat de familie Bush serieuze belangen heeft in de petroleumindustrie ? Ook Rumsfeld had belangen in de petroleumindustrie. Alhoewel we op dit gebied van standpunt verschillen, meen ik dat Bush met zijn afluisterpraktijken de rechten en vrijheden van de Amerikaanse burger (die deels voor hem heeft gekozen) schendt. Zoals ik zei houden 'democratisch verkozen' politici (ik sta nogal erg kritisch tegenover de uitdrukking 'democratisch verkozen') niet altijd rekening met de grondwettelijke vrijheden en de democratische spelregels. Dat geldt niet alleen voor Bush, maar ook voor Poetin enzoverder. Berlusconi was ook niet bepaald een goed voorbeeld alhoewel hij op een 'democratische manier' verkozen werd. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is op een discussieforum een groot verschil tussen zeggen "bewering A is een leugen" en zeggen "mijnheer B is een leugenaar". Zie maar: ik schreef eens: Citaat:
Het gaat erom dat de discussies over de inhoud moeten gaan, niet over de deelnemers zelfs.
![]() |
![]() |
#104 | ||||
|
![]() Citaat:
?????????? Citaat:
?????????? Citaat:
Van die familiezaken heb ik horen spreken ja. Maar A heeft familie in de petroleum+A is president van Amerika=>A werd aan de top geheven door zijn familie is volgens mij nog steeds een zeer paranoide idee... Wie haalde dit de eerste keer boven?(wedden dat het een nwo believer is!) hier heeft u een ander: A is cafébaas+A is goed onderweg om eerste minister te worden=>A is...? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het bericht 57 van deze thread schreef je: "Spijtig genoeg storen deze mensen zicht niet aan de leugens (jaja, leugens) die believers posten". Vraagje: Maken die postende 'believers' dan geen deel uit van het forum en worden ze daarom niet als deelnemers beschouwd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En ja, ik vind dat ze geregeld leugens posten. Niemand verbiedt hen overigens de bewijzen voor de gewraakte beweringen alsnog te posten.
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je zegt immers dat de 'believers op dit forum liegen' terwijl je tegelijkertijd stelt dat de discussies over de inhoud moeten gaan, niet over de deelnemers zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees nogmaals wat ik daarnet uit S&M citeerde. Is wel duidelijk, hoor. Je kan altijd in S&M nog eens een thread opstarten om deze zaak aan de mods voor te leggen. ![]()
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() En? Is Iran al aangevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag je gerust schrijven.
Als je niet zegt over welke uitspraak het gaat is het echter zinloos. Voorbeeldje: ik schreef dat de uitspraak "Alex Jones voorspelde de aanslagen op het WTC" een leugen was. exodus (of iemand anders) kan dan alsnog het bewijs geven dat deze uitspraak geen leugen is. Soit, mijn punt is nu al ettelijke keren gemaakt. Bespreek het verder met de mods of met jezelf.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 augustus 2006 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() volgens mij wel ja ..
![]() de aanval op hezboellah is een deel van de actie, volgens 'n egyptische politieke analist !!
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is hier geloofwaardig ? Het is mij opgevallen dat Extreem-rechts op dit forum ook gebruik maakte van allerlei beschuldigingen en technieken om een normale discussie over een bepaald onderwerp (in dit geval gaat het over de Nieuwe Wereldorde) onmogelijk te maken. Wat een belachelijk en kinderachtig idee trouwens om in een discussie steeds te zeggen dat hij of zij 'liegt' omdat men van mening verschilt en niet open wil staan voor andere gegevens en standpunten. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
http://www.brusselnieuws.be/site/rub...sID=1155282955 ik geloof niet dat ze er een traan om gaan laten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Waarom spreek jij hier over extreem rechts?(ik voel mij hier ook toe geviseerd dus ![]() Je omzeilt meeste vragen ook net zoals die NWO-believers dus vertel mij niet dat wij een discussie onmogelijk maken! Ik spreek niet over liegen, niet liegen, leugenaar, ... maar sommige zaken worden hier toch wel ferm in de verf gezet en anderen worden vluchtig besproken en omzeild en daar zitten vaak fouten tussen kan je dan spreken van een leugen? Misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals, als jij aanstoot neemt aan wat ik schrijf, zet me op je negeerlijst. Als je denkt dat ik het forumreglement overtreed, meld het bij de moderatie. Citaat:
Je moet mij niet verwijten dat de theorieën van de believers grotendeels op verzinsels gebouwd zijn. In de relevante threads heb ik steeds gewezen op de gewraakte "feiten" of "citaten" of beweringen. Zelden of nooit wordt er dan een degelijke bron gegeven. Dat is veelzeggend. Wat belachelijk en kinderachtig is is op een forum "feiten" of "citaten" posten, en hopen dat deze zonder meer voor waar worden aanvaard.
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Vanmiddag nog op vrt (brussel nieuws) een gesprek met velen van die mensen allen zeiden ze dat ze niet terugwouden naar Iran omdat ze BANG waren; dat het regime er niet deerde en dat ze liever hier bleven. Dat ze hier raar worden opgevangen heeft hier niets mee te maken... Van het Belgisch asielbeleid weet ik niet veel.
|
![]() |
![]() |