![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er passende mogelijkheden genoeg zijn, maar eerst moeten een stel laffe politici vervangen worden door mensen die de moed hebben om te doen wat er moet gedaan worden... En het hoeven echt geen nazi's of vuilvb'ers of wat dan ook te zijn, voor je daar, gemakshalve, mee afkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Ik zal niet gratis meerijden met de bus" * 100?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() als ze 16 jaar zijn. kan je ze de WC en dergelijke laten kuisen , ht verdiende geld wordt direct afgehouden om boete te betalen.
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() Ba,om al die profiteurs gratis te laten meerijden zal De Lijn voor de eerlijke reizigers de tarieven wel opslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Vreemdeling
|
![]() Laat het je smaken. Parasiteer jij maar lekker verder en verneuk ons sociaal systeem maar helemaal. Dan wordt de roep naar een Amerikaans systeem alleen maar luider, en zullen wij (lees de hardwerkende hooggeschoolde Vlamingen) dit makkelijk kunnen betalen. Jij echter, zal wegrotten in de goot, als ik je al niet omver rij met mijn Amerikaanse benzineverslindende Dodge 4x4. Marginaal ben je, altijd zal je moeten schrapen. Je vrienden en vriendinnetjes zullen altijd tandenloze ocmw sukkels zijn, lekker aan 'needle sharing doen' en mekaar geslachtziektes bezorgen. Het recht van de sterkste zal altijd gelden, dus maak jezelf nuttig voor de maatschappij en hang jezelf aub op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Is d�*t waarom je geen werk kunt vinden? Na drie boetes heb je een strafblad, en krijg je geen bewijs van goed gedrag en zeden meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat het hen wel lukt, voldoende stemmen en macht bij elkaar te krijgen om ernstige invloed uit te oefenen op een aantal zaken... dat is wellicht de grote schrik van het politieke zootje dat we nu kennen. We kunnen natuurlijk verder doen zoals we bezig zijn... en binnen tien of twintig jaar zullen immans en ayatollah's het ons dan wel uitleggen. Om de zoveel jaar is het toch opnieuw verkiezing,dus... we zien wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Vreemdeling
|
![]() als dat nog niet mag.
ze willen niet werken ze willen onze taal niet leren , ze willen niet naar school , ze willen in geen enkele belgische vereniging.ze willen niet integreren. waarom zouden ze dan willen betalen op het door de staat gesubsidieerd vervoer. er zijn toch genoeg advocaten en organisaties die hun van hun zonden zullen verlossen. het leven in belgie zou mooi kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof jij waarlijk dat iemand die hoegenaamd geen zin heeft om in ons werksysteem te stappen, er ooit op nuttige wijze kan ingedwongen worden om te presteren?
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() lol een stelletje gefokte slaven dat zelf idd altijd klein gehouden werd denkt natuurlijk dat iedereen klein te krijgen is. Ooh zo gefrustreerd zijn ze toch omdat ze moeten betalen voor de buitenlanders, voor de doppers, voor het koningshuis, voor de walen enz lol. Maar weigeren om te betalen door te weigeren met werken en ook te gaan doppen daarvoor hebben ze een te hoog mietjesgehalte. Want ja dan moeten ze hun luxe prijsgeven he pfff.
die vlaamse leeuwkes zijn altijd al om te gieren geweest en dat zullen ze altijd blijven ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 juli 2006 om 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
het is hun schuld dat gij voor mij moet betalen, niet de mijne zijt ge er niet mee akkoord om voor mij te moeten betalen dan heb ik een suggestie voor u ga ook doppen en weiger om voor de kapitalisten te werken zoals ik ![]() maar dan zult ge wel de ballen moeten hebben om tegen de armoede te kunnen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 juli 2006 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat een giller. Dit is wellicht mijn laatste reactie op deze linkse mijnheer. Even zijn onzinnige redenering vanuit een andere invalshoek bekijken: Al eens bij stil gestaan dat indien men de wegentaks en de takst op benzine verhoogt de drang bij de automobilist groter wordt om zich helemaal God op de weg te voelen en eronder uit te muizen wanneer hij een tweevoeter aanrijdt? |
|
![]() |
![]() |