Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2006, 17:50   #101
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
en wat gaat ge dan met mij doen ( autochtoon die noodgedwongen ook al eens vertikt om te betalen op de bus ) ? 8)
Autochtonen moeten een boete betalen of een vervangende werkstraf krijgen, of een stuk van hun uitkering verliezen enz
Ik denk dat er passende mogelijkheden genoeg zijn, maar eerst moeten een stel laffe politici vervangen worden door mensen die de moed hebben om te doen wat er moet gedaan worden...
En het hoeven echt geen nazi's of vuilvb'ers of wat dan ook te zijn, voor je daar, gemakshalve, mee afkomt.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 17:57   #102
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wat gaat ge dan met mij doen ( autochtoon die noodgedwongen ook al eens vertikt om te betalen op de bus ) ? 8)
"Ik zal niet gratis meerijden met de bus" * 100?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 18:16   #103
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die boete heb ik ook al eens gehad. Maar omdat ge een lege zak niet kunt leegschudden is die uiteindelijk verjaart natuurlijk .
als ze 16 jaar zijn. kan je ze de WC en dergelijke laten kuisen , ht verdiende geld wordt direct afgehouden om boete te betalen.
Oud 3 juli 2006, 18:50   #104
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

Ba,om al die profiteurs gratis te laten meerijden zal De Lijn voor de eerlijke reizigers de tarieven wel opslaan.
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 19:11   #105
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Kan een boete (dit is het toepassen van het bestaande reglement) ook?
Jazeker, maar die zal wel betaald worden door het OCMW. Die kansarmen nietwaar?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 19:19   #106
bratvdb
Vreemdeling

bratvdb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
soit mijn honger is gestild, nu moet ik ff ernstiger zaken gaan doen.

maar straks krijg ik wellicht wel terug zin in een hapje

doeiiiiiiiiiiiiii
Laat het je smaken. Parasiteer jij maar lekker verder en verneuk ons sociaal systeem maar helemaal. Dan wordt de roep naar een Amerikaans systeem alleen maar luider, en zullen wij (lees de hardwerkende hooggeschoolde Vlamingen) dit makkelijk kunnen betalen. Jij echter, zal wegrotten in de goot, als ik je al niet omver rij met mijn Amerikaanse benzineverslindende Dodge 4x4. Marginaal ben je, altijd zal je moeten schrapen. Je vrienden en vriendinnetjes zullen altijd tandenloze ocmw sukkels zijn, lekker aan 'needle sharing doen' en mekaar geslachtziektes bezorgen. Het recht van de sterkste zal altijd gelden, dus maak jezelf nuttig voor de maatschappij en hang jezelf aub op!
bratvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 19:55   #107
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die boete heb ik ook al eens gehad. Maar omdat ge een lege zak niet kunt leegschudden is die uiteindelijk verjaart natuurlijk .
verjaard...

Is d�*t waarom je geen werk kunt vinden?
Na drie boetes heb je een strafblad, en krijg je geen bewijs van goed gedrag en zeden meer.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 20:02   #108
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
en hoe gaat ge ervoor zorgen dat de buschauffeur weet wie er niet meer op zijn bus mag ? computers zetten op de bus en iedereen moet eerst zijn paspoort laten zien voor hij erop mag ? of anders mss een soort jodenster (wanbetalersster ) ofzo laten dragen ? grapjas .
mensen zonder betaalbewijs worden verplicht gele sokken te dragen, het dragen van deze sokken zal onverwacht en op elk moment gecontroleerd worden door de gele sokken brigade. indien de gestrafte geen gele sokken draagt zal hij strafverzwaring krijgen, letterlijk, naast de gele sokken zal in elk paar schoenen ook 10 kilo lood verwerkt worden. zo kunnen we boetende mensen herkennen aan hun zware stap..

Damned
damned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 20:06   #109
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
verjaard...

Is d�*t waarom je geen werk kunt vinden?
Na drie boetes heb je een strafblad, en krijg je geen bewijs van goed gedrag en zeden meer.
Men krijgt altijd een bewijs van goed zedelijk gedrag! wat er op staat ius wat anders!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 20:14   #110
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Autochtonen moeten een boete betalen of een vervangende werkstraf krijgen, of een stuk van hun uitkering verliezen enz
Ik denk dat er passende mogelijkheden genoeg zijn, maar eerst moeten een stel laffe politici vervangen worden door mensen die de moed hebben om te doen wat er moet gedaan worden...
En het hoeven echt geen nazi's of vuilvb'ers of wat dan ook te zijn, voor je daar, gemakshalve, mee afkomt.
Wat is jouw alternatief, wetende dat het kartel CD&V / N-VA van plan is om de paarse regering te depanneren na 8 oktober?
Oud 3 juli 2006, 22:55   #111
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Wat is jouw alternatief, wetende dat het kartel CD&V / N-VA van plan is om de paarse regering te depanneren na 8 oktober?
Indien ze op die manier de burgers weer voor schut zetten, alsof het bijna vanzelfsprekend is... laat het VB het dan maar eens proberen! Er zijn zo maar eventjes één miljoen (and counting...) Vlaamse burgers die reeds aangetoond hebben het hele politieke zootje beu te zijn. Het kan niet anders dan dat daar ook ernstige en bekwame mensen tussen zitten, die zich niet uitlaten over hun keuze, om niet beschimpt te worden door diegenen die schrik hebben dat er iets in hun vastgeroeste politieke wereldje zou kunnen veranderen...
Stel je voor dat het hen wel lukt, voldoende stemmen en macht bij elkaar te krijgen om ernstige invloed uit te oefenen op een aantal zaken... dat is wellicht de grote schrik van het politieke zootje dat we nu kennen.
We kunnen natuurlijk verder doen zoals we bezig zijn... en binnen tien of twintig jaar zullen immans en ayatollah's het ons dan wel uitleggen.
Om de zoveel jaar is het toch opnieuw verkiezing,dus... we zien wel.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 23:21   #112
odin1
Banneling

odin1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wat stel je voor ? hand afhakken ? bij de tweede keer de andere hand ? en bij de derde keer stenigen ?
Zyklon B
odin1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 23:25   #113
ivano
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
aah zeg wat een schande .
als dat nog niet mag.
ze willen niet werken ze willen onze taal niet leren , ze willen niet naar school , ze willen in geen enkele belgische vereniging.ze willen niet integreren.
waarom zouden ze dan willen betalen op het door de staat gesubsidieerd vervoer.
er zijn toch genoeg advocaten en organisaties die hun van hun zonden zullen verlossen.
het leven in belgie zou mooi kunnen zijn.
ivano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 06:50   #114
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bratvdb Bekijk bericht
Parasiteer jij maar lekker verder en verneuk ons sociaal systeem maar helemaal.
Geloof jij waarlijk dat iemand die hoegenaamd geen zin heeft om in ons werksysteem te stappen, er ooit op nuttige wijze kan ingedwongen worden om te presteren?
Oud 4 juli 2006, 07:02   #115
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Geloof jij waarlijk dat iemand die hoegenaamd geen zin heeft om in ons werksysteem te stappen, er ooit op nuttige wijze kan ingedwongen worden om te presteren?

Als het gevolg is, : wegrotten in de goot zonder eten of drinken, :...

ja...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 07:03   #116
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aah zeg wat een schande .
Is het nooit bij je opgekomen dat degenen die wel betalen moeten opdraaien voor de niet-betalenden? Een echte schande.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 07:05   #117
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Cynikus, een goede oplossing hem heropvoeden, in Nederland hebben ze zeer goede ervaringen met dergelijke parasieten.
's Morgens om 06.00uur opstaan 10 minuten om toilet te maken, ontbijt, ze leren daar zelfs terug, dank u, zeggen en aub.
Geweldige successen hebben ze, zoveel dat ze nu al beginnen werken met recidivisten vanaf 25 jaar.
Of stuur hem eens mee op een storm cursus op hoge zee in een zeilbootje van 9 meter. Daar is geen vluchten het is, waker zijn, werken, ziek , nat en moe zijn of verzuipen. Ik heb grote bekken van mannen zo klein als een muis zien worden en schreeuwen als een kind. Op zijn knieen gaat hij met zo een attitude
Inderdaad, iedereen is klein te krijgen, als de omstandigheden maar zwaar genoeg worden gemaakt. maar in onze huidige mietjesmaatschappij is dat natuurlijk not done ! het zou wel eens "traumatiserend" kunnen werken etc...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 07:18   #118
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

lol een stelletje gefokte slaven dat zelf idd altijd klein gehouden werd denkt natuurlijk dat iedereen klein te krijgen is. Ooh zo gefrustreerd zijn ze toch omdat ze moeten betalen voor de buitenlanders, voor de doppers, voor het koningshuis, voor de walen enz lol. Maar weigeren om te betalen door te weigeren met werken en ook te gaan doppen daarvoor hebben ze een te hoog mietjesgehalte. Want ja dan moeten ze hun luxe prijsgeven he pfff.

die vlaamse leeuwkes zijn altijd al om te gieren geweest en dat zullen ze altijd blijven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 juli 2006 om 07:18.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 07:21   #119
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Is het nooit bij je opgekomen dat degenen die wel betalen moeten opdraaien voor de niet-betalenden? Een echte schande.
is het ooit bij je opgekomen dat het de kapitalisten zijn die door de belasting op arbeid ( ipv op kapitaal bvb ) jouw niet al te schrandere geest tegen mij opzetten ?

het is hun schuld dat gij voor mij moet betalen, niet de mijne

zijt ge er niet mee akkoord om voor mij te moeten betalen dan heb ik een suggestie voor u

ga ook doppen en weiger om voor de kapitalisten te werken zoals ik

maar dan zult ge wel de ballen moeten hebben om tegen de armoede te kunnen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 juli 2006 om 07:24.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 07:22   #120
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
al eens bij stil gestaan dat indien men de straffen voor het rijden zonder vervoersbewijs gaat verhogen de drang bij de wanbetaler groter gaat worden om de controleur een klop op zijn kop te geven om eronder uit te muizen trouwens ?

soit er is een heel oud spreekwoord en dat zegt

wie wind zaait zal storm oogsten

jullie verdienen niet meer dan een onveilige maatschappij met jullie rechts gezwam

geef mij dan maar stief gratis en zijn gratis bussen in hasselt - een systeem dat zorgt dat niemand van het openbaar vervoer wordt uitgesloten en dus de veiligheid in ieders belang verhoogd.

hoe financieren we dat ? simpel - gewoon de wegentaks en de takst op benzine verhogen. laat de vervuiler en de decadenterik die zich te goed voelt om met het openbaar vervoer te reizen maar afdokken. Zijn centen worden dan geinvesteerd in veiligheid.

Wat een giller. Dit is wellicht mijn laatste reactie op deze linkse mijnheer. Even zijn onzinnige redenering vanuit een andere invalshoek bekijken:

Al eens bij stil gestaan dat indien men de wegentaks en de takst op benzine verhoogt de drang bij de automobilist groter wordt om zich helemaal God op de weg te voelen en eronder uit te muizen wanneer hij een tweevoeter aanrijdt?
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be