Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet het Vlaams Blok meer op TV verschijnen?
NEE, alleen als er nieuws is, en dan zeer beperkt. 21 36,84%
JA, want het Blok zegt wat de mensen denken. 36 63,16%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2003, 16:04   #101
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Vraag dat eens aan je Blok-kopstukken die zich zo nodig komen opgeilen op meetings van het Sint Maartensfonds, waar oostfronters appèl blazen. Of vraag dat eens aan je ex-vicevoorzitter en senator Roeland Raes die wegens revisionisme uit het Blok werd getrapt, en meest recent nog bekende Blokker Siegfried Verbeke die 60 jaar na dato nog altijd beweert dat de Holocaust een Walt Disney story is.

Waarom zeg jij altijd aan je Blok kopstukken e d. ?
Ik ben geen lid van het Vlaams Blok.
Omdat ik een onderscheid maak tussen kaderleden en mandatarissen enerzijds en anderzijds de mindere goden en Blokstemmers. De eerste categorie weet precies waar het over gaat, wat de werkelijke inhoud en konsekwenties zijn van het programma. De tweede categorie weet geen barst en heeft op z'n best een kwart van het VB-programma gelezen, en dan nog enkel de laatste versie.

Citaat:
Wat ik wil bedoelen is, stop met die haat, leer verdraagzaam te zijn.
Verdraagzaam zijn voor het Blok dat mijn allochtone vrouw er weer uit wil schoppen zodra het aan de macht is? Ik zit hier te knokken voor ons geluk een voortbestaan hé kinneke!
En wij vechten voor het onze, anders worden we binnen een paar jaar verdrukt door al die buitenlandse culturen. Het Blok vecht ook voor ons voortbestaan en geluk!
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2003, 16:10   #102
Renilde
Schepen

Standaard

Het is wel degelijk zo, dat de meerderheid van de bevolking vindt dat er vreemden meer dan genoeg zijn in ons landje.
Renilde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2003, 16:14   #103
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

Seg links gespuis met jullie beledigingen allemaal,Vlaams Blokkers zouden eens ne keer massaal klachten moeten gaan neerleggen voor al de beledigingen die ze naar het hoofd gesmeten krijgen
Het is toch verdorie waar het enige dat ze kunnen zeggen bij die traditionele partijen is dat het Vlaams Blok rascisten zijn,naar mijn weten is dat dus niet en nooit geweest Knoop dat goed in jullie oren hé links stelletje rotzooi 8)

En ja het blok zwierd het op tafel wat de gewone man merendeels denkt.
Meer op TV komen Nee hoor dat is niet nodig,door het geklungel van de (zogezegde) meerderheidspartijen zal het blok enkel maar groter worden

nb:Met tijden overweeg ik wel degelijk om me burgerlijke partij te stellen tegen al de beledigingen die het Vlaams Blok te verwerken krijgt
Oud 11 oktober 2003, 16:15   #104
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet dat de top van de partij waar ik voor gestemd heb nakomelingen zijn van dat "gespuis".
Maar wat ik wel gelezen heb hier is dat onze minister-president, de Heer Somers een nakomeling is van dat "gespuis".

Waarom blijven haten, voor iets dat al 60 jaar geleden is?
Omdat vele van deze mensen er alles aan doen om dat gedachtengoed aan hun kinderen mee te geven. Remember de woorden van dat zangeresje van Urban Tred. Ze was opgevoed in zo een milieu. Bijna een excuus om te zeggen dat ze er niet kon aan ontsnappen. En vergis u niet in Bart Somers, want dat is van hetzelfde laken een broek.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2003, 16:18   #105
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is wel degelijk zo, dat de meerderheid van de bevolking vindt dat er vreemden meer dan genoeg zijn in ons landje.
Moet je daarvoor voor zo'n partij stemmen ?
Oud 11 oktober 2003, 16:20   #106
Quicky
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10
Citaat:
Ja, want het Blok is de ENIGE partij die dit probleem inziet en er iets aan wil doen.
Oud 11 oktober 2003, 16:21   #107
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik weet niet dat de top van de partij waar ik voor gestemd heb nakomelingen zijn van dat "gespuis".
Maar wat ik wel gelezen heb hier is dat onze minister-president, de Heer Somers een nakomeling is van dat "gespuis".

Omdat vele van deze mensen er alles aan doen om dat gedachtengoed aan hun kinderen mee te geven. Remember de woorden van dat zangeresje van Urban Tred. Ze was opgevoed in zo een milieu. Bijna een excuus om te zeggen dat ze er niet kon aan ontsnappen. En vergis u niet in Bart Somers, want dat is van hetzelfde laken een broek.

Waarom aanvaard je dan Bart Somers als minister-president?
Een eerlijk mens geeft kritiek op iedereen.
Dus ben jij eigenlijk een racist.
Oud 11 oktober 2003, 16:25   #108
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
nb:Met tijden overweeg ik wel degelijk om me burgerlijke partij te stellen tegen al de beledigingen die het Vlaams Blok te verwerken krijgt
Dat kan je niet, want het Blok heeft geen juridische rechtsgeldigheid. Waarom denk je anders dat het proces tegen haar drie vzw's loopt?

Ps: je hebt toch geen problemen met de vrije meningsuiting hoop ik?
Oud 11 oktober 2003, 16:26   #109
Quicky
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat kan je niet, want het Blok heeft geen juridische rechtsgeldigheid. Waarom denk je anders dat het proces tegen haar drie vzw's loopt?

Ps: je hebt toch een problemen met de vrije meningsuiting hoop ik?
Ik denk dat jij de enige zijt die daar problemen mee heeft.
Oud 11 oktober 2003, 16:30   #110
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:

Voor wie dan wel?
Oud 11 oktober 2003, 16:34   #111
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ps: je hebt toch geen problemen met de vrije meningsuiting hoop ik?

Ik heb problemen met de beledigingen
En u "pske" over recht op vrije meningsuiting ligt in kontrast met wat je eerst schreef,of ni
Oud 11 oktober 2003, 17:12   #112
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Piano, jij leeft ook maar enkel via de gratie van je subjectieviteit. Je snapt geen bal van historische kritiek. Iets wat een persoon twintig jaar geleden heeft gezegd, neem je hem nu nog steeds kwalijk. Alsof personen niet kunnen veranderen.
Agusta is dan weer wel goed omdat het jouw partij is, de SP.A, die erin betrokken was. Selectieve verontwaardiging dus.
Zo kan ik ook wel: partijen die ondanks zware verliezen in de regering stappen zonder rekening te houden met de wil van de kiezers (vandaar hun nederlaag) zijn fascistisch-geïnspireerd en politieke hoeren.

Verder herken ik Renilde's verhaal. Er zijn heel wat mensen die wel Blok zouden willen stemmen, maar te veel het verhaal van de media volgen.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2003, 17:46   #113
luc broes

Standaard

Citaat:
Verdraagzaam zijn voor het Blok dat mijn allochtone vrouw er weer uit wil schoppen zodra het aan de macht is?
Piano, ik zeg het niet graag, maar hoe is het mogelijk dat je hier zo bewust liegt. Je weet dat daar niets van aan is. Het is trouwens belachelijk en onmogelijk.
Er zijn mandatarissen van het VB getrouwd met vreemdelingen, in de familie van de VB-voorzitter zijn verschillende vreemdelingen. Hoe kun je nu zo dom zijn. Wie zal je nu nog geloven zelfs al spreek je de waarheid.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2003, 17:50   #114
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Waarom antwoord je niet nr 10?
Oud 11 oktober 2003, 18:00   #115
Makkie
Lokaal Raadslid

Makkie's schermafbeelding

Standaard

Het Blok moet geen extra aandacht krijgen omdat het op de meest schaamteloze wijze de media misbruikt. Kijk wat ze gelapt hebben met dat bericht over de staatsveiligheid die zou geweten hebben wat er Ford Genk boven het hoofd hing.
Dat bericht was van een anonieme bron én volledig in voorwaardelijke wijs, maar het Blok stond 's morgens al aan de poort van Ford Genk vooraleer de kranten verschenen. Het is duidelijk dat een Blokker dit bericht naar de pers gelekt heeft, terwijl er meer dan waarschijnlijk niets van aan is. Het klinkt natuurlijk goed en een groot deel van de Belgische bevolking slikt het omdat het goed staat om de VS van zo iets te verdenken.
Het Blok doet maar drie dingen:
- het creëert problemen waar er geen zijn. Het is de partij van de zageventen en gefrustreerden.
- het vergroot kleine problemen uit en maakt telkens weer van een mug een olifant. Zie bijvoorbeeld het stemrecht voor migranten.
- het verschuilt zich telkens weer achter de vrijheid van meningsuiting om haat en onverdraagzaamheid te zaaien in de harten van de mensen.

Doodzwijgen dus die handel, tenzij je ze kan betrappen op leugens. Dan moet het gebracht worden. En die ene keer dat ze eens een goed idee hebben, mag het van mij ook gezegd worden, maar dan gaan ze toch weer blijven roepen dat ze geboycot worden. Dit om weer eens de sukkelaar te kunnen uithangen en misplaatste sympathie te kweken bij hun aanhang.
Oud 11 oktober 2003, 18:10   #116
Renilde
Schepen

Standaard

Naargelang ik op het tv nieuws gehoord heb was het wel degelijk waar, dus jij verteld gewoon onzin.

Waarom die haat?
Oud 11 oktober 2003, 18:18   #117
Makkie
Lokaal Raadslid

Makkie's schermafbeelding

Standaard

Heb je het tegen mij Renilde?
Welk nieuws heb jij gehoord en wanneer?
Ik las vandaag de krant (De Morgen) en ik hoorde vandaag Verhofstad ook verontwaardigd zijn én veel te lief tegenover die smerige daad.

Bij de weg: ik haat het Blok niet, ik doorzie het en daarom moet ik er niets van hebben.
Oud 11 oktober 2003, 18:24   #118
luc broes

Standaard

Het Vlaams Blok moet de nodige aandacht krijgen omdat het de enige echte oppositie is. En in een democratie is een oppositie noodzakelijk.
Verhofstadt moet ook veel aandacht krijgen. Hij moet regeren en dat doet hij niet. Hij is bezig met zichzelf om zo vlug mogelijk een mooi baantje te veroveren in Europa.
En Dewael moet ook veel aandacht krijgen hij was Vlaamse Minister-president maar was vooral bezig met zichzelf om zo vlug mogelijk in de federale regering te komen, en daar zit hij nu ook. En nu tracht hij Verhofstadt op te volgen als die naar Europa gaat.
En Somers moet ook veel aandacht krijgen. Hij was burgemeester van Mechelen, maar wou zo vlug mogelijk hoger en is nu al Vlaams Minister-president.
Zo zijn ze allemaal bezig met zichzelf en niet met de mensen. En dat is niet goed voor de mensen.
En daarom is de krachtige oppositie van het Vlaams Blok levensnoodzakelijk.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2003, 19:28   #119
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Het Vlaams Blok moet de nodige aandacht krijgen omdat het de enige echte oppositie is. En in een democratie is een oppositie noodzakelijk.
Verhofstadt moet ook veel aandacht krijgen. Hij moet regeren en dat doet hij niet. Hij is bezig met zichzelf om zo vlug mogelijk een mooi baantje te veroveren in Europa.
En Dewael moet ook veel aandacht krijgen hij was Vlaamse Minister-president maar was vooral bezig met zichzelf om zo vlug mogelijk in de federale regering te komen, en daar zit hij nu ook. En nu tracht hij Verhofstadt op te volgen als die naar Europa gaat.
En Somers moet ook veel aandacht krijgen. Hij was burgemeester van Mechelen, maar wou zo vlug mogelijk hoger en is nu al Vlaams Minister-president.
Zo zijn ze allemaal bezig met zichzelf en niet met de mensen. En dat is niet goed voor de mensen.

Dat heb jij goed gezegd.
En daarom is de krachtige oppositie van het Vlaams Blok levensnoodzakelijk.
Oud 11 oktober 2003, 19:38   #120
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Waarom antwoord je niet nr 10?
Een pintje en een koffie, geserveerd door een lekker ding, daar kun je niet tegen op. Voor je opmerking : het zijn de partij-voorzitters dacht ik die daarover beslissen, wie er de verantwoordelijkheid draagt op welk niveau.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be