![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben nog nooit zo teleur gesteld geweest in de N-VA als ik vandaag ben.
We hadden de kans om een levensvatbare Vlaams Nationalistische partij te vormen, mét het stemmenkanon Dedecker. We hadden eindelijk in Vlaanderen een degelijke centrum-rechtse en Vlaams Nationale partij. We hadden een partij die ook politiek-correcte stemmen kon binnenhalen (waar het VB alsnog enkel van kan dromen). We hadden een partij die groot kon worden, die misschien samen met het VB eindelijk onafhankelijkheid zou kunnen realiseren. En dan dit... Er was een goede peiling, er was een grote kans voor Vlaanderen, en dan kiezen ze voor die **** van de CD&V. Dan steken ze JMD een mes in de rug. Een regelrechte schande noem ik dat! Ik wacht nog de algemene ledenvergaderingen af van de provincies. Volgende week vrijdag voor Vlaams Brabant. Dan zie ik wel. Ik heb er nog nooit zo dicht bij gestaan om mijn N-VA lidmaatschap over de haag te gooien en (tegen mijn zin) om het VB te stemmen. Dat het zo ver moest komen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 10 december 2006 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij misschien antwoorden op de vraag of het waar is dat BDW voor de partijraad tegen JMDD heeft gepleit?
![]() |
#105 |
|
![]() Nee, dat kan ik niet. Ik kan enkel zeggen wat ik op De Wevers gezicht heb gelezen bij zijn verklaringen aan de pers. En geloof me, het stond er overduidelijk op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....66#post2218266 Ben ik het nu (vandaag) volledig met jou eens.... tjnge tjonge...wat een afgang voor de NVA...mijn hart bloedt weer voor de eerlijke idealistische vlaams nationalist die hier weer eens op de meest voorspelbare wijze werd getjeefd... Let nu op de draai van 180° van de media die zich afgelopen week uitputte om de NVA op de meest denigrerende wijze af te maken...vanaf volgende week zijn het terug de goei....en voor deze voorspelling heb je echt geen glazen bol nodig hoor...
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een meerderheid in de partijraad van 120 personen wil Dedecker niet. Dat is wat anders dan de persoonlijke mening en beslissing van De Wever om Dedecker te vragen. Het bestuur verkoos democratisch om zelfs geen advies te geven. Dergelijke openheid is bewonderenswaardig. Ook de verklaring van Dewever dat als hij als voorzitter een inschattingsfout heeft gemaakt, en daardoor alleen verantwoordelijk is voor het debacle, is ongezien... Dit siert hem. Vergelijk met de blunders van het Blok en het absolutisme van het bestuur. Wie heeft daar ooit -ook maar éénmaal- fout bekend ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen was ik al iets eerder 'geleerd'.
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit je niet anders kan dan afleiden hoe belgicistisch de 'Vlaamse' media wel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hierbij wil ik de heren Vandeurzen en Leterme prijzen met de principiële houding die ze in deze aanhielden; onweerlegbaar: extorsie loont. Meesterlijk getangoëd, maar wil de heer Dewever nu aub eindelijk die ontsnapping aantrekken? De remonte van de CVP wacht.
(v)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 december 2006 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan N-VA nog moeilijke tijden te wachten.
Frieda Brepoels neemt onslag als ondervoorzitter!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
net zoals hij ontkende al een beginselverklaring met de VLD te hebben... De Gucht had ze verdorie op paier. Dewever is voor mij een nog laffere versie van bart Somers. En als hij nog één greintje zelfrespect heeft dan neemt hij na al zijn flaters ontslag. niet Brepoels moet ontslag nemen maar Dewever! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat verliest De Wever trouwens door zijn 'inschattingsfout' of door zijn verantwoordelijkheid voor het debacle? Zijn gezicht? De ministerspost die hem beloofd werd? Waarvoor moet De Wever nog de geslagen hond spelen als hij zijn zin heeft gekregen? Of vond hij het niet superbelangrijk om mee aan de communautaire onderhandelingstafel te mogen aanschuiven? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() Eén dag na de beslissing van de partijraad om het kartel met CD&V te herstellen ten koste van Jean-Marie Dedecker, neemt Europees parlementslid Frieda Brepoels ontslag als ondervoorzitter van de N-VA. Ze doet dat omdat ze "haar geloofwaardigheid wenst te behouden ten aanzien van het partijbestuur, de partijraad en anderen".
bron: het laatste nieuws |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Staatssecretaris
|
![]() de U-bocht van de wever:
De N-VA wil mee aan tafel zitten als over de staatshervorming gesproken wordt om het eisenpakket voldoende zwaar te maken. "Als partij alleen zullen we daar niet bij zijn", aldus De Wever. Volgens de partijvoorzitter heeft CD&V zich geëngageerd tot een gezamenlijk communautair eisenpakket bron: hln |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst Eric Defoort en nu Frieda Brepoels. Niet dat het niet te voorzien was dat de N-VA, nog maar eens, zou gehalveerd worden, maar van een steunpilaar van Bourgeois had ik het niet direct verwacht... Aan de andere kant kan het bijna niet anders of de intelligentere N-VA-ers MOETEN doorkrijgen dat ze, als machteloos instrument in de handen van de CD&V, enkel nog Vlaamse oneer te verwachten hebben.
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Een prima Dewever gehoord in de zevende dag, denk er voor het eerst aan een lidkaart te kopen van de N-VA...
![]() |
![]() |
![]() |