Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2006, 11:03   #101
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Oei, maar dan wel een schitterende lapsus...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 11:05   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Om nonsens te vertellen moet Hans niet gedronken hebben hoor.
Zeg dat wel! Hij zou eens aantonen dat het Warande-manifest in schabouwelijk Nederlands is opgesteld en dat hij hoofdstuk voor hoofdstuk zo kon weerleggen...

We wachten nog steeds op de onderbouw... De man kraamt zoveel onzin uit dat hij op den duur zelf niet meer wat hij nog gezegd heeft.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 11:09   #103
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Merkwaardig in heel die zaak is dat een gerechtsambtenaar de verdediging opneemt van een mogelijk verdachte (en aldus de neutraliteit van zijn ambt schendt).
Terwijl hij een andere verdacht al schuldig verklaart VOOR er een proces heeft plaatsgevonden. Meer nog, door te beweren dat Vaesen zich veilig waande voor vervolging omdat er ook een lid van het Hof in de zaak betrokken was, geeft de procureur expliciet toe het geen toeval is dat er gedacht wordt dat leden van het Hof onschendbaar zijn!

Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 december 2006 om 11:10.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 11:29   #104
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Misschien is het in uw land anders, maar in ons land is iedereen onschuldig tenzij zijn schuld bewezen wordt.
och, hier is het NOG straffer dan dat...

Hier is het niet : onschuldig tot schuld is bewezen... maar zonder onderzoek al op voorhand zeggen dat iemand onschuldig is... Iemand die de zaak moet onderzoeken doet dit niet, en komt verkondigen dat het niet nodig is want hij is onschuldig... Met een verhaaltje dat vaessen zelf z'n vel wil redden... Dus iemand die onderzoek moet doen, geeft al een oordeel, EN geeft er direct al een onbewijsbare, afstrijdbaar en discutabele reden bij waarom de prins onschuldig zou zijn. En daaruit zou dan moeten blijken dat onschuld onbetwistbaar is en geen onderzoek hoeft...

En dat terwijl men vaststelt dat delen van geld in de prins z'n villa zitten? Maar daar zelf niets van wist... LOOOOL

Dat men maar al snel wat superglue tussen pot en deksel spuiten, het rammelt VEEEEEEL te hard....
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 11:42   #105
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
DE sukkel van een prins moet in een optrekje van de staat wonen en als er dan iemand van het leger een paar verbeteringswerkjes in wezen ten gunste van de staat doet .. fraude ! roepen ? Zonder dat de feiten bekend zijn ? Komkom : ik ben ook voor een Benelux - Republiek (koningshuizen erfelijk staatshoofdschap kan niet deugen) - maar dat wil niet zeggen dat we vooringenomen mogen zijn.
Wat weerhoudt de kabinetten er nog van om gouden pispotten te installeren? De gebouwen waar die kabinetten huizen, zijn immers van de staat, en gouden pispotten zijn in wezen dus ook ten gunste van de staat.

Laten we daarom niet vooringenomen zijn.
Oud 14 december 2006, 11:46   #106
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Marc Rubens doet me heel hard aan de plaatsvervanger van Connerotte denken. Hoe heette die ook weer? Langlois?
Ik weet alleen niet meer precies waarom....

Zal ik voor jou opzoeken wat een zekere 'Duterme' over de hooggeplaatsten schreef die van Langlois niet mochten....ahum....lastiggevallen worden met gerechtelijke onderzoeken?
Marc Rubens... die zal het nog ver schoppen.... let maar op.
Is een heel fervente anti-racist, loop voorop in de strijd tegen het Vb....
Poulain van SPA.....
Hij weet wie hij best niet op de teentjes trapt......

Zijn beloning zal nog volgen.... let maar op....

een gratis voorspelling van Tegendradigaard....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 14 december 2006 om 11:50.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 11:57   #107
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Een fraudeur op grote schaal, de titel Kolonel niet waardig (dixit procureur Marc Rubens) gelooft u dus eerder dan het gerecht zelf?
Het is dan toch een fraudeur op grote schaal die -volgens u dan toch- uit pure liefdadigheid en/of aanhankelijkheid aan het koningshuis zo goed was om de arme Laurent te voorzien van het nodige gerief. Een pracht van een kerstverhaal !
Oud 14 december 2006, 11:59   #108
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Tja als de prins zich vrijwillig laat omringen door fraudeurs..... dan is hij nog dommer dan ik dacht.....

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 14 december 2006 om 11:59.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 12:08   #109
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
nu staan ze daar met hun bek vol tanden. de rechtse meute.
Ongetwijfeld verwijst u hierbij naar een extreem-rechtse skinhead met de naam "Johan Vandelanotte" die letterlijk zei dat het gerecht de affaires van Laurent dient te onderzoeken, en dat er geen zaken in de doofpot mochten belanden. Ik denk ook dat een ander figuur, met een bakkes alsof er al meerdere straatprotesten op waren uitgevochten, iets in die zin had gezegd. Volgens mij klonk de naam van deze vechtersjas als "Guy Verhofstadt".

Dat de term "klassejustitie" u als geëngageerd sociaal mens totaal onberoerd laat, is natuurlijk een mooi gegeven naar de toekomst toe. Blijkbaar zijn Freya's benen in staat om vele "akkefietjes" met de mantel der liefde te bedekken.
Oud 14 december 2006, 12:28   #110
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ongetwijfeld verwijst u hierbij naar een extreem-rechtse skinhead met de naam "Johan Vandelanotte" die letterlijk zei dat het gerecht de affaires van Laurent dient te onderzoeken, en dat er geen zaken in de doofpot mochten belanden. Ik denk ook dat een ander figuur, met een bakkes alsof er al meerdere straatprotesten op waren uitgevochten, iets in die zin had gezegd. Volgens mij klonk de naam van deze vechtersjas als "Guy Verhofstadt".

Dat de term "klassejustitie" u als geëngageerd sociaal mens totaal onberoerd laat, is natuurlijk een mooi gegeven naar de toekomst toe. Blijkbaar zijn Freya's benen in staat om vele "akkefietjes" met de mantel der liefde te bedekken.
Ik wou dat ik zoiets knaps op de wereld kon brengen, Turkje.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be