![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We wachten nog steeds op de onderbouw... De man kraamt zoveel onzin uit dat hij op den duur zelf niet meer wat hij nog gezegd heeft. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 december 2006 om 11:10. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hier is het niet : onschuldig tot schuld is bewezen... maar zonder onderzoek al op voorhand zeggen dat iemand onschuldig is... Iemand die de zaak moet onderzoeken doet dit niet, en komt verkondigen dat het niet nodig is want hij is onschuldig... Met een verhaaltje dat vaessen zelf z'n vel wil redden... Dus iemand die onderzoek moet doen, geeft al een oordeel, EN geeft er direct al een onbewijsbare, afstrijdbaar en discutabele reden bij waarom de prins onschuldig zou zijn. En daaruit zou dan moeten blijken dat onschuld onbetwistbaar is en geen onderzoek hoeft... En dat terwijl men vaststelt dat delen van geld in de prins z'n villa zitten? Maar daar zelf niets van wist... LOOOOL Dat men maar al snel wat superglue tussen pot en deksel spuiten, het rammelt VEEEEEEL te hard.... |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laten we daarom niet vooringenomen zijn.
|
|
|
|
#106 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Is een heel fervente anti-racist, loop voorop in de strijd tegen het Vb.... Poulain van SPA..... Hij weet wie hij best niet op de teentjes trapt...... Zijn beloning zal nog volgen.... let maar op.... een gratis voorspelling van Tegendradigaard....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 14 december 2006 om 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het is dan toch een fraudeur op grote schaal die -volgens u dan toch- uit pure liefdadigheid en/of aanhankelijkheid aan het koningshuis zo goed was om de arme Laurent te voorzien van het nodige gerief. Een pracht van een kerstverhaal !
|
|
|
#108 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tja als de prins zich vrijwillig laat omringen door fraudeurs..... dan is hij nog dommer dan ik dacht.....
Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 14 december 2006 om 11:59. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat de term "klassejustitie" u als geëngageerd sociaal mens totaal onberoerd laat, is natuurlijk een mooi gegeven naar de toekomst toe. Blijkbaar zijn Freya's benen in staat om vele "akkefietjes" met de mantel der liefde te bedekken.
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|