![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet wat ik zie en ik weet de loop van het VB, de vraag voor autonomie van het VB is goed en terrecht, hun uitwerking rampzalig. De koppeling sinds het begin aan migranten is nog rampzaliger en heeft bij de grote meerderheid van de bevolking vlaamse strijd synoniem aan discriminatie en racisme gemaakt. En die mensen hadden gelijk, het ging hand in hand bij het VB, nu dat het VB zijn programma en taal opgekuist hebben is het te laat en leren de mensen maar langzaam dat het zo niet hoeft te zijn, en dan nog meer van niet VB'ers. Die voorzitter van spirit kan heel goed uit de hoek komen daar. ZOals ik al zei dus, dit heeft vlaanderen 10-15 jaar achteruit gezet, zonder dit hadden veel sneller veel meer mensen ingezien dat een onafhankelijk vlaanderen de toekomst is. Er had al veel langer druk geweest op de andere partijen die ze niet konden afwimpelen met ene CS en die ze niet op mestkevers konden terugbrengen. Er had zelfs 1 grote vlaamse partij ingezeten ipv een versnippering. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
Echter: als deze samenwerking onmogelijk is omdat de ene vlaams nationalistische strekking geen terechte kritiek mag hebben op de andere vlaams nationalitsische strekking zijn we uiteraard ook verkeerd bezig. Als de NVA haar ziel niet had verkocht aan de tjeven zouden ze zeker en vast met een paar gemeenschappelijke breekpunten samen naar de onderhandelingstafel kunnen gaan. Maar het is nog lang niet te laat. Laat de CD&V met dezelfde arrogantie als met het geval Dedecker bij de volgende regeringsonderhandelingen het NVA nog wat meer schofferen en het is koekenbak. Ik ben er zeker van dat het VB zeker met een onafhankelijke NVA wil besturen of zelfs in kartel wil gaan. Als dit moet gebeuren na de tergravedraging van LDD zouden er in 2009 wel eens heel rare dingen kunnen gebeuren.
![]() |
![]() |
#103 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
IK heb nergens iets met dat proces te maken, ik ben hetzelfs akkoord met jou het was dom en onnodig. Dat veranderd NIKS aan het feit dat het volgens de in belgie geldende rechtsregels gebeurd is en dus correct is. ZO bevestigd door europa nog eens Citaat:
Als over leman, die man heeft 0,0 macht, die kon dus zeggen wat hij wou dat maakt niks uit. Citaat:
Er is een verschil tussen zeggen dat de aanklacht niet juist was en zeggen dat het VB enkel veroordeeld was door 1 "franstalige" rechter die ze toevaliig vonden. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Daarom ook mijn innitiële vaststelling: BDW is een ijzersterk debater maar is gehandikapt door zijn voorzitterschap van de "HUIDIGE" NVA.
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Zij denken en zij doen volgens dat principe en eigenlijk is de VB slogan gewoon afgekeken van het Waalse denken en doen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Veel lullen, mooie show opvoeren en dan holletje open voor PS en CD&v om toch maar mee in de postjes te mogen delen. "Wij stappen niet in een regering als BHV niet gesplitst wordt" Zelfs een ezel stoot zich geen 2maal aan dezelfde steen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Zucht. Mag ik die glazen bol eens lenen, ik zou graag de lotto-uitslag van morgen weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is toch raar dat die partij die nu net niet regeert en eigenlijk niet wil regeren "kakt" op die partij die mits toegevingen wel kan regeren en mee mag regeren....
Jaloezie is een slechte raadgever.... ik heb het debat ook gezien en die dewinter heeft eens te meer bewezen dat het enige wat het VB kan is alles afbreken. Idd ze hebben goede punten maar uitwerking is nihil.... ZE beweren dat niemand met hen wil regeren , maar de kernvraag blijft wel : Willen ze eigenlijk wel regeren want nu hebben ze een comfortable positie en ze verdienen geld met niets te doen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Voor de Vlaamse zaak is niet de deelname op zich van belang, maar wat die deelname zal opbrengen voor Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() idd kaal... tegenwoordig nklopt men zich al o^p de borst als men mag deelnemen. Dat het resultaat noppes is trekt men zich niets van aan blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Kaal, ik apprecier je analyses, die meestal echt de vinger op de wonde leggen. Je hebt ook hier weer gelijk. Maar, hoe zwaarder men electoraal weegt, hoe minder de kans dat je gemakkelijk aan de kant geschoven wordt, en hoe groter de kans dat je bereikt wat je wil bereiken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Vanuit de zijlijn schreeuwen en roepen, dat is wel doeltreffend? Laatst gewijzigd door Pieke : 8 juni 2007 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Niet noodzakelijk, want voor hem zijn de verkiezingen van 2009 pas de echte graadmeter, als ik het goed begrepen heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nooit met de sossen... nooit met de tsjeven... nooit in een vl regering als b-h-v niet gesplitst is... wij zijn tegen het cordon.... en passen het strakker toe dan wie dan ook... neen een glazen bol heb ik niet nodig gewoon kijken naar het heden en het recente verleden en men weet genoeg. in hoboken komt het Vb één zetelt te kort en daar verkiest de n-va en co de PVDA.... Dus daar waar men het verschil kan maken kiezen voor de communisten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Om het met de beeldspraak van FDW te zeggen. Liever als muis vertrappeld worden in een troep olifanten dan als leeuw die troep aan te vallen.
![]() |
![]() |
#120 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |