![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja als ik je dat moet uitleggen....
omdat de Walen eigen volk eerst denken natuurlijk...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() De zinsnede: van verraad naar verraad illustreert perfect wat BDW van plan is na de verkiezingen. Liever geen 300 jaar staatshervormingen voor mij.
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Wat bedoelde De Wever met "hier waak ik" en de hond van Dewinter?
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ik vond de counter van FDW op het ingestudeerde nummertje van BDW geniaal in zijn eenvoud.
Op de boutade van DBW dat er met het VB niks zou veranderen stelde FDW voor om het samen te doen met Vlaamse onafhankelijkheid als breekpunt. KO! BTW: BDW is een ijzersterk debater maar een rotslecht uitvoerder van zijn core-business.
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Dewever wordt blijkbaar ook corpulenter met de dag...Zou toch wel iets aan zijn conditie mogen gaan doen me dunkt.
Of is dat slechts een gedacht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Hij wil de Lambert van de troon stoten denk ik....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
![]() Citaat:
Geef een concreet voorbeeld Citaat:
HAD deze man (en der est van de VB top) dat haat discour tegenvreemdelingen niet gelinked dan stond vlaanderen nu al veel verder. Er is 10-15 jaar niks gebeurd juist door dit. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ja we weten allebei dat de meeste VB tevreden zjn met hun jobke en geen intresse in besturen hebben, maar waarom de grote heren daarom niet zouden lachen ...
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3 vzw's zijn veroordeeld geweest door een politiek benoemde rechter die tevens lid was van de Franstalige Lions Club. Eminente juristen maakten brandhout van het arrest en de Vlaamse kiezers hebben op 13 juni massaal gevolg gegeven aan de oproep van het VB om een stem uit te brengen voor de vrije meningsuiting. Wat de Belgische rechtbank ook zegt: 1 miljoen Vlamingen hebben het Vlaams Blok in de stembus vrijgesproken. Maar dat heeft de politiek en de rechters niet tot bezinning en andere inzichten gebracht. De juridische huurmoordenaars waren betaald en de afrekening moest voltrokken worden. Laten we ook niet vergeten dat het regime vijf wetswijzigingen en een grondwetsherziening, twee nieuwe wetten en vier lange procesjaren nodig hadden om een partij dat ze niet via een debat of stembusgang konden verslaan, te vermoorden. Laat ons dit toch maar niet vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Het is leuk om zien dat nv-a mensen hier echt denken dat nv-a ook maar iets zal mogen doen laat staan verwezelijken.
Ik heb al uitgelegd dat bart de wever een schoothondje is van die van deurzen. Ik weet niet of iemand aantal maand geleden is weesten kijken in gent naar dat debat? Dan kon je zien hoe de wever krimpte toen van deurzen is fors in z'n richting keek wegens z'n harde taal tegenover het koningshuis en fifi dewever zegde niets meer opeens,was kalm en gedaan ermee,iedereen kunnen zien wie de baas is. Nv-a is bij de cd&v gegaan voor de postjes.Een bendeke meelopers en ze gaan met een partij samen die vlaanderen niet onafhankelijk wil en campagne voert in het turks?Hoe kan je als vlaamse partij met zoiets akkoord gaan?Nv-a duidelijk in ieder geval wel en dat zou een partij moeten voorstellen voor de vlamingen?Laat mij niet lachen. Nv-a vind het ook een goed idee om de erkende moskeeen hier 6M euro aan subsidies te geven,achja,tis maar mee ons geld niewaar,wat kan het kwaad zegt de wever.lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hell yeah, nog een N-VA vs. VB draad. Het Vlaams front is er BIJNA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
BDW zegt dat het VB zich in het cordon wentelt en ik denk dat hij voor een deel gelijk heeft. Maar hij vergeet dat zijn eigen partij een enome prijs heeft moeten betalen om NIET in het cordon te moeten zitten. Laatst gewijzigd door Kaal : 8 juni 2007 om 10:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Het is nooit mijn voorzitter geweest, maar ik heb hem persoonlijk gekend en heb er veel bewondering voor. De verantwoordelijkheid voor het linken ligt aan het linksen. Jij trapt er gewoon ook in. Je laat je meeslepen door hetgeen je voorgeknabbeld wordt... Ja hallo zeg. Tuurlijk is er geen enkele partij in Denemarken die opkomt voor een onafhankelijk Vlaanderen..... tjonge toch.... Het gaat over die verfoeilijke racistische standpunten he die ervoor zorgen dat het toch in een CS zit he. Weet ge nog de commotie van Michel met de OFP in Oostenrijk. Dat waren ook nazis en fascisten en racisten. Wel in Oostenrijk hebben ze die gewoon opgenomen in een regering. Hier natuurlijk niet. Want het racisme schaamlapje is gewoon een manier om niet te hoeven zeggen dat het hun Vlaams nationalisme is dat de reden is voor hun uitsluiting. Trouwens heb je al opgemerkt dat er al verschillende Waalse partijen zijn die samenwerken wel zien met het CDV doch niet met NVA. Is dat omdat de NVA ook al racistische standpunten heeft ? Walen vinden elke Vlaamse eis racistisch en xenofoob. en gij trapt daar in...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 8 juni 2007 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Wat kon hen dat boekhouderke schelen...... te oordelen aan het zuur en het schuim op hun gezicht later..... veel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond het een goeie en heb deze dan maar zelf bijgehouden. Een aprtij moet je bestrijden in het kieshokje en niet via een rechtbank. En hoever ben je ermee gekomen met dat proces?Juist,nergens,integendeel zelfs,we hebben meer stemmen dan ooit behaald. Paterke leman heeft ook gezegd;we zullen wel rechters vinden die het vb zal veroordelen en opeens was het ook in gent te doen? De eerste 2-3 rechters hebben der geen oordeel over geveld. Dat zovele mensen op het vb stemmen zegt weldegelijk heel wat. Vele mensen die ik ken die evenzeer als u anti-vb zijn zegden mij zelf dat ze het er helemaal niet mee eens waren dat men eender welke partij voor een rechtbank sleept. Het is de kiezer die dat moet beslissen,zo simpel is dat,dat is democratie. De wil van de kiezer is hetgeen telt maarja,in belgie weten we dat de kiezer niets te zeggen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat dat "wentelen" betreft: zoals FDW reeds herhaaldelijk heeft geponneerd: als het VB dat wil kunnen ze morgen meelikken aan de vetpotten van de macht maar dan moeten ze net dat doen wat de NVA heeft gedaan. De NVA die zo stoer verklaart dat hun weg dé weg is: welnu: zij nemen wel degelijk deel aan de macht...dat zij mij eens iets vertellen over hun realisaties ivm vlaamse onafhankelijkheid behalve het feit dat ze telkens dit dossier op tafel komt ze hun broek hebben moeten laten zakken?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 juni 2007 om 10:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij weet BDW dat en lijdt hij daaronder. Hij is zijn intellectuele integriteit kwijt - heeft zijn politieke ziel verkocht - en weet het. Hij denkt daarmee te kunnen leven indien dat naar meer autonomie voor Vlaanderen leidt. De meesten onder ons denken dat hij er bedrogen zal uitkomen en volgens mij vermoedt hij dat ook, maar houdt hij krampachtig vast aan het idee dat de CD&V woord zal houden. Hij moet wel, want indien hij iets anders zou geloven dan zou hij met zichzelf niet meer kunnen leven. Het is een tragedie en ik bedoel dat niet sacracstich. Ik heb medelijden met die man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Je moet eens in de ogen van die man kijken...... serieus waar ... let er eens op....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 8 juni 2007 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |