![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
aub Adrian ![]() |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankje. Wij gaan nog vriendjes worden.
Leuke handtekening, btw: ![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De meerderheid van dit forum vindt u een zeveraar. Uw posts zoals deze bevestigen gewoon dat u een ambetant ventje bent.
|
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je me ambetant vindt, kan je me negeren. Ik doe dat ook; zaken negeren die me te moeilijk worden.
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Ik zie de samenhang niet tussen mensen die VB stemmen en u een zeveraar vinden. Het een heeft met het ander niets te maken. Mensen vinden u geen zeveraar omdat ze VB stemmen, ze vinden u een zeveraar omdat u zevert.
|
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou de moeite zijn om eens na te gaan hoeveel percent van AdrianHealeys postings op een of andere wijze over AdrianHealey gaan.
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoeveel keer dat er op een post van mij wordt gereageerd met een oordeel over mijn persoon en niet over de inhoud. Die - toegegeven - niet altijd even transparant is.
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Ik baseer me meer op de draad die u zelf opstart heeft, waar u vroeg wat wij, de forummembers, van u dachten, weet u nog?
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahja, die.
Enfin: terug on topic?
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Goed, begin maar.
|
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topik terug.
En om in dezelfde beeldspraak als de titel te blijven, volgende vraag: wie zal de beul zijn? Vermoedelijk De Krem (bij aanvang toch, als voorzitter van de kommissie). Wat mij wel optimist stemt. Ik denk dat De Krem er zijn hand niet voor zal omdraaien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik daarstraks nog wou zeggen, maar wat blijkbaar is niet doorgekomen, was het volgende.
Dat ik hoop dat het kartel - samen met de vld - de formatienota van Leterme in overgrote mate blijven verdedigen, en logischerwijze de communautaire eisen daarin. Het enige spijtige is dat het in het communautaire zo weinig over de democratische fouten in het Belgisch systeem - waar we overigens niét uniek in zijn - gaat. Maar je kan niet alles hebben.
![]() |