Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2007, 23:52   #101
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vandaag werd de 20 jarige Hina vermoord door haar vader, omdat ze niet wilde trouwen met haar volle neef maar samenwoonde met haar Italiaanse vriend. Voila, een voorbeeld van wat islam onpopulair maakt.

En ja, ander religies zijn ook vrouwonvriendelijk, juist daarom leef ik graag in een land waar religie niet al te veel te vertellen heeft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 23:56   #102
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
Wie beledig ik? Allah? dat allah dat dan koimt vertellen... mijn deur staat altijd open voor entiteiten waarvan andere beweren groter, machtiger en krachtiger te zijn dan het hele mensdom samen...

En Kijk eens aan wat voor een gelovige verdraagzaamheid...

Waarlijk een voorbeeld voor andere gelovigen...
Als je psychisch ziek bent, gehandicat, zwakzinnig, .. moet je je niet beledigd voelen indd !!

Allah is Barmhartig en geeft jou elke keer een nieuwe kans om na te denken en berouw te verrichten, maar als je zo verder gaat dan is de bestemming een zeer zware pijnlijke straf ... maar voor jou denk ik niet want volgens mij ben jij niet normaal ..

Voel je je echt niet gekwetst of beledigd ?

Groetjes
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 13 november 2007 om 23:56.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 23:57   #103
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Pfffff, dat ben ik nu zo al gewoon.
Het is nooit bedoeld tegen iemand, noch zelfs tegen een specifieke godsdienst. Tenminste dat zou niet mogen. Maar godsdiensten beweren allerlei dingen die voor niet-gelovigen niet of nauwelijks kunnen of godsdiensten spreken zich tegen, of menen dat hun geloof de absolute waarheid is en hebben de neiging hun mening op te dringen (= dogmatisch). En daartegen wordt er gereageerd door mensen die dat helemaal niet vinden, en die stellen dat godsdienst een uitvinding is van een of andere persoon of groep. Goed bedoeld meestal, maar onwaar of voor een groot deel onwaar.

U moet deze discussies nooit persoonlijk opvatten.

Laatst gewijzigd door system : 14 november 2007 om 00:03.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 23:58   #104
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vandaag werd de 20 jarige Hina vermoord door haar vader, omdat ze niet wilde trouwen met haar volle neef maar samenwoonde met haar Italiaanse vriend. Voila, een voorbeeld van wat islam onpopulair maakt.

En ja, ander religies zijn ook vrouwonvriendelijk, juist daarom leef ik graag in een land waar religie niet al te veel te vertellen heeft.
Dutreux heeft zoveel meisjes/jongens verkracht en gedood en weet ik veel wat ... voila, een voorbeeld van wat het christendom en Belgische wetgeving populair maakt

Groetjes
Yahya
Oud 14 november 2007, 00:00   #105
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or Bekijk bericht
Freedom of speech heb jij niet nodig om mensen te beledigen .. vieze hond!

bitch jou redenering klopt niet .. jij moet nog veel leren domme mens

Groetjes klotzak
yahya
OEI OEI OEI! Het masker van vredelievendheid en tolerantie valt precies af, moar ja het was moar a kweste van tid hé (ti's ni om te lache ze)
Oud 14 november 2007, 00:00   #106
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nou, waar las u dat doutroux dit deed omdat dit van zijn geloof, het christendom bijvoorbeeld moest? Wel serieus blijven he?
Oud 14 november 2007, 00:01   #107
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waar staat in de Belgische wetgeving dat wat Doutroux deed mag????
Oud 14 november 2007, 00:03   #108
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
nou, waar las u dat doutroux dit deed omdat dit van zijn geloof, het christendom bijvoorbeeld moest? Wel serieus blijven he?

Waar lees jij dat die man zijn dochter mocht doden omdat dit van zijn geloof, de islam bijvoorbeeld moest?

Wel serieus blijven he?

Mvg
Yahya
Oud 14 november 2007, 00:03   #109
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waar staat in de Belgische wetgeving dat wat Doutroux deed mag????

Waar staat in de islamitische wetgeving dat wat die man deed mag ?

Mvg
Yahya
Oud 14 november 2007, 00:04   #110
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar lees jij dat die man zijn dochter mocht doden omdat dit van zijn geloof, de islam bijvoorbeeld moest?

Wel serieus blijven he?

Mvg
Yahya
Pakistan?

Laatst gewijzigd door system : 14 november 2007 om 00:07.
Oud 14 november 2007, 00:05   #111
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Pakistan?
Zweden ?
Oud 14 november 2007, 00:07   #112
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Zweden ?
Dat kan ook.
Oud 14 november 2007, 00:07   #113
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Als je psychisch ziek bent, gehandicat, zwakzinnig, .. moet je je niet beledigd voelen indd !!
Oh, u mag beweren wat u wil hoor... anderen zullen voor hunzelf wel de conclusies trekken hoor.

Citaat:
Allah is Barmhartig en geeft jou elke keer een nieuwe kans om na te denken en berouw te verrichten, maar als je zo verder gaat dan is de bestemming een zeer zware pijnlijke straf ... maar voor jou denk ik niet want volgens mij ben jij niet normaal ..
Bestemming een zeer pijnlijke straf?

hmm... wanneer? als ik dood ben zeker? een soort hel?
En ALS ik 'gestraft' word omwille van mijn uitspraken over een of andere god tijdens mijn leven, zal dat niet door gods hand zijn, maar door de hand van zijn volgelingen. Wat EIGENLIJK mijn punt volledig zou bewijzen, daar god als machtigste entiteit niet in staat is dat te doen. Dan zou 'hij' er al vele moeten gestraft hebben... Maar tot vandaag, nog geen bliksems van god gezien, nog geen voet van god gezien... Wel al veel volgelingen die dat werk blijkbaar noodgedwongen zelf moeten uitvoeren... Waarschijnlijk is deze redenering al een 'belediging'' voor u... Maar sja... Het zijn al velen die geconstateerd hebben dat gelovigen blijkbaar zeer lange tenen hebben omwille van hetgeen nog nooit is waargenomen of bewezen...

Citaat:
neen, waarom... omdat U, 1 mens tussen miljarden een gedacht heeft over mij? Waarlijk, u geeft uzelf daarin teveel credit.... De wereld zal niet stoppen met draaien omdat u dat zulke mening heeft hoor.

Citaat:
Groetjes
Yahya
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2007, 00:09   #114
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Waar staat in de islamitische wetgeving dat wat die man deed mag ?

Mvg
Yahya
DUS, het is niet de persoon die dit aanbrengt die uw geloof zwart maakt, maar toch diegene die in dat geloofs en gods naam dat meent te mogen...
Oud 14 november 2007, 00:09   #115
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ja, mischien na de dood en mischien ook in dit leven hé .. jij moet weten dat God barmhartig is en u elke keer een nieuwe kans geeft om na te denken en berouw te verrichten ...

Groetjes
Yahya
Oud 14 november 2007, 00:12   #116
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Ja, mischien na de dood en mischien ook in dit leven hé .. jij moet weten dat God barmhartig is en u elke keer een nieuwe kans geeft om na te denken en berouw te verrichten ...

Groetjes
Yahya
Wel, laten wij dit proefondervindelijk uittesten... Aangezien god toch zo machtig en krachtig is, mag hij deze nacht al mijn haar laten uitvallen als straf voor mijn gedachten... Slechts een fractie van de macht en kracht die u en anderen hem toeschrijven zou genoeg zijn om dit ogenblikkelijk te laten gebeuren... En wees gerust, ik zou niet graag kaal door het leven gaan, maar ik heb mijn haar er gerust voor over...

Ik wacht, maar zie nog niets vallen...
Oud 14 november 2007, 00:12   #117
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
DUS, het is niet de persoon die dit aanbrengt die uw geloof zwart maakt, maar toch diegene die in dat geloofs en gods naam dat meent te mogen...
Volgens de islamitische straf recht wordt deze man ter doodstarf veroordeeld omdat hij een mens zonder recht doodt !!

Die wetten bestaan niet voor niets in de islam!

Mvg
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 14 november 2007 om 00:13.
Oud 14 november 2007, 00:12   #118
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bekende tactiek, aangeleerd, als je niet kunt antwoorden stel je een werdervraag. Zoek de zaak zelf op en lees het krantenbericht, Hina was te verwesterd, want als goede moslima moest zij papa gehoorzamen en trouwen met wie hij had bepaald., haar volle neef. KInderen met handicap? De wil van allah, die blijkbaar geen genitica had ''gestudeerd''. Als maagd mot je het huwelijk in, alleen je man mag ooit je gezicht of haren zien, jaja , ik weet het, eerste lijnsfamilie ook, , en aangezien de eer geschonden was omdat dochterlief met ene vriend samenwoonde, geen moslim nota bene wat voor een moslima verboden is binnen islam...voor u begint, ik weet het , cultuur, niet de ware islam, maar daar schieten we niets mee op, want is dat niet juist het prachtige van islam? Ze past zich aan iedere cultuur aan! Helaas voor vrouwen leidt dit tot besnijdenis, levenslange gevagngenisstraf tussen de muren van een huis en buiten enkel vrijheid met een mannelijke begeleider.( taliban Iran) Je wordt gereduceerd tot een onmondig kind, je voogd( pa dus) kan toestemming geven voor je huwelijk, soms hoef je zelfs niet te komen, zoals in bijvoorbeeld Somalie. De voogd zegt wel ja in je plaats! En in Saoudi Arabie mag je geen auto rijden, Onderwijs aan meisjes was onder de taliban zelf verboden! Dat is de ware islam nietwaar? Of zijn uw broeders misleidt en kennen zij de warei slam niet?
Oud 14 november 2007, 00:15   #119
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dutreux heeft zoveel meisjes/jongens verkracht en gedood en weet ik veel wat ... voila, een voorbeeld van wat het christendom en Belgische wetgeving populair maakt

Groetjes
Yahya
Beter kop dicht houden, nog niet zo lang geleden heeft er een mohammed 2 meisjes van 6 jaar verkracht en kapot gemaakt in belgie, lijkt mij meer een verdienste te zijn van jullie soort.
Oud 14 november 2007, 00:16   #120
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Hoe zijn we beginnen ?

Ah ja christendom of Belgische wetgeving laat zo iets helemaal niet toe. Dat is duidelijk !!

Je kwam met nieuws, mmm ok waar laat de islam dit toe ?

Groetjes
Yahya
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be