![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou verwachten dat ze dalen door de kleinere vraag?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De prijs van een sigaret is 5 cent of zo. Ik denk niet dat de fabrikanten hun prijzen echt veel hebben opgetrokken de laatste 20 jaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeveer twintig jaar gestopt en de laatste jaren rook ik heel af en toe eens een sigaar. Ben op zoek naar een lekkere sigaar maar heb er nog geen gevonden. De zoektocht gaat natuurlijk traag als je maar een of twee keer per jaar een sigaar rookt.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik rook nog steeds.
Wel veel verminderd; ongeveer 6-7 sigaretten per dag. En neen: ik schaam mij daar niet voor. Waarom zou ik? Niemand heeft er last van! Ik rook alleen op mijn terras. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nicorette helpt iets, maar ik ijsbeerde al 20000 stappen en ben nog maar 4h wakker.
![]() |
#1190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want geen niemand ziet er ooit iets van. Eén van de grote mysteries van de 21ste eeuw.
![]() |
![]() |
#1191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de mensen die stopten:
Hoeveel dikker werd je? Eten is de enige afleiding die hier helpt, maar ik zit al aan serieus wat calorieën...
![]() |
#1192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets, ipv te eten kan je ook sporten. Wel opletten voor blessures door te hard te gaan.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kan echt uuuuuuuuuuren zonder sigaretten. Toen ik nog werkte had ik nooit sigaretten mee. Ik kon perfect 's morgens 1 sigaret roken voordat ik naar 't werk reed en pas 's avonds na 't werk mijn 2de roken. Ik ben ook al meerdere keren gehospitaliseerd geweest. Met oa een verbrijzelde knie. Ik heb daar toen 9 dagen gelegen. Toen kon ik niet zelf uit mijn ziekenhuisbed! Alleen tijdens het bezoekuur toen mijnen Albeir en mijn kinderen kwamen kon ik in een rolstoel 2x/ dag een sigaretje roken. Ik ben er niet van gestorven. Toch rook ik nog steeds zo'n 6-7 sigaretten per dag, terwijl ik er jaren geleden wel 15-20 rookte. Die enkele die ik nog rook wil ik niet opgeven. Ik rook alleen op mijn terras en ik val er niemand mee lastig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal wel gewoon paffen voor ik zotte dingen doe lol
![]() |
#1195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ipv te snoepen: een bordje lekkere en gezonde hapjes. Bv: augurkjes, zilveruitjes, garnalen, blokjes salami, rauwe wortelen enz. Lekker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al zou ik gezond eten, ik word een boer die iedereen zijn dag kan verpesten. En dan zeggen ze: je stopte al met zoveel, je hebt zoveel gaande: is het nu wel de moment om te stoppen? Maar ik hoor dan Eva tegen Adam praten lol
![]() |
![]() |
#1197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://cannahouse.be/nl/categorie/cbd-olie/ Neen, ik ga je niets verkopen. Het zou helpen tegen kanker, parkinson en chronische pijn. Geloof jij daar wat van?
![]() |
![]() |
#1198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ultimate physiocare. 30% CBD; Up the Ante. ![]()
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 24 november 2024 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()