Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2012, 12:35   #1201
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stardancerblackhole Bekijk bericht
Dit zijn twee botsende zaken:

Als U namelijk een officiele opleiding heeft 'genoten' en ik geloof dat U dat heeft, dan bent U per definitie geprogrammeerd om bepaalde zaken in een bepaald perspecief te zien. (namelijk dat perspectief dat de oligarchie wil dat U dat heeft)

De ontkenning van deze programmering is onderdeel van uw programmering.

Nu kunt U natuurlijk ten volle ontkennen wat ik beweer, en dat is U goed recht, of U kunt eens gaan beginnen te onderzoeken of het waar is?

Ben benieuwd welke optie U kiest.
Aan de natuurkunde is niks geprogrammeerd. Het is maar dat u het weet.

Dat is net het mooie van een deftige opleiding in de wetenschap of ingenieurswetenschappen: je kan niet indoctrineren. Dat laat de stof niet toe. F=m*a, wat anderen ook beweren.

Wetenschap is klasseloos, kleurloos en trekt geen enkele groep voor. Het is de naakte, harde waarheid die ons universum stuurt.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 12:35   #1202
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
ohh die politieke wil manipuleert men wel, da's geen enkel probleem

En verder heeft U geen idee blijkbaar waar allemaal belasting over betaald moet worden en waar dat geld dan wel heen gaat.
Kom niet aan met infrstructuur en dergelijke onzin.
Het belastinggeld wordt o.m. gebruikt voor zeer sinistere projecten, zogenaamde
'black projects' Dus dat ze niet aan geld kunnen komen is een absoluut lachertje.
Yeah right.
Oud 19 maart 2012, 12:41   #1203
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
en dit weet U echt 100% zeker?????
Ja.

Behoorlijk zeker.
Oud 19 maart 2012, 12:44   #1204
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
en dit weet U echt 100% zeker????? Zo ja, HOE weet U dat dan?
of is die onzin er tijdens U studie ingeramd?
Hoe ik dit weet is simpel: de wetmatigheden waar de natuurkunde zich op baseren zijn tot op heden niet ontkracht door experimenten of observaties. De domeinen van toepassing in acht nemende. (quantum schaal vs. macro schaal).

Laatst gewijzigd door Tavek : 19 maart 2012 om 12:44.
Oud 19 maart 2012, 12:46   #1205
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Oscarwinnares Marion Cotillard is in opspraak geraakt nu op internet een interview is opgedoken waarin ze de toedracht van de aanslagen op 11 september 2001 in twijfel trekt. Dat meldt de BBC.

"Ik denk dat we op meerdere fronten zijn voorgelogen", vertelt de Française in het interview dat ze vorig jaar zou hebben gegeven in de Franse talkshow Paris Première. Ze suggereert in het vraaggesprek dat de aanslagen op de Twin Towers door de Amerikaanse autoriteiten zijn bedacht om op renovatiekosten te besparen.

Volgens de actrice, die vorige week een Oscar won voor haar vertolking van Edith Piaf in 'La vie en rose', waren de Twin Towers geldverslinders en zou de modernisering ervan meer kosten dan wanneer de wolkenkrabbers met de grond gelijk werden gemaakt.

Ook twijfelt Marion Cotillard aan de echtheid van de maanlanding in 1969. "Zou iemand echt op de maan hebben gelopen?", vraagt ze zich af. "Ik geloof niet alles wat ze me vertellen."

De 32-jarige Cotillard begint binnenkort aan de opnamen van de gangsterfilm 'Public enemies' met tegenspeler Johnny Depp.

Curieus of deze dame nog in veel films zal te zien zijn ...
best interessant; als we haar niet meer zien dan is het bewezen dat 9/11 niet door moslims gepland werd.
Zien we haar wel nog en blijft zij normaal behandeld worden door Hollywood dan is er nog hoop voor amerika.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 13:02   #1206
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
en dat weet U zeer zeker? Er zijn toch alternatieve verklaringen en bewijzen?
En nu heeft U het over de 'natuurkunde' niet meer over de 'wetenschap'
U zwakt al af dus? btw mijn handtekening al gelezen?
De basisprinciepes van ons universum worden gedicteerd door de natuurkunde. De tweede wet van de thermodynamica breek je niet. Zelfs niet met een zeer duistere area 51 organisatie.

De techniek die nodig is voor ruitemvaart is 1 op 1 gebaseerd op de natuurkunde, meer bepaald de mechanica. Mechanics doesn't lie. We kunnen tot op de milimeter correct banen voorspellen van sattelieten die naar jupiter moeten.

Wiskunde is trouwens zuiver. Nooit fout (of je moet slecht tellen en zondigen tegen de regels van de wiskunde, maar dat laten we buiten beschouwing).

Als je niet uitkomt aan de modellen, ligt dat eerder aan jouw opleiding en intelligentie. De navier stokes vergelijkingen zijn voor velen chinees, maar elegant en correct om stroming te voorspellen.

Laatst gewijzigd door Tavek : 19 maart 2012 om 13:03.
Oud 19 maart 2012, 13:24   #1207
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
best interessant; als we haar niet meer zien dan is het bewezen dat 9/11 niet door moslims gepland werd.
Zien we haar wel nog en blijft zij normaal behandeld worden door Hollywood dan is er nog hoop voor amerika.
Rare logica om iets te bewijzen hanteer jij.

Maar om maar te zeggen, de films waarin Marillon Cotillard sinds 2008 (begin van de zoveelste draad waarmee Gun zich belachelijk maakt) heeft meegespeeld :

Citaat:
Untitled James Gray Project (filming)
Sonya Cybulski

2012 The Dark Knight Rises (post-production)
Miranda Tate

2012 Rust & Bone (post-production)
Stephanie

2011 L.A.dy Dior (short)
Margaux

2011 Contagion
Dr. Leonora Orantes

2011 Midnight in Paris
Adriana

2011 Lady Grey London (short)

2010 Les petits mouchoirs
Marie

2010 Inception
Mal

2010 Lady Blue Shanghai (short)

2010 Forehead Tittaes (video short)

2009 Nine
Luisa Contini

2009 Le dernier vol
Marie Vallières de Beaumont

2009 Public Enemies
Billie Frechette
Met andere woorden : franse actrices mogen stommiteiten zeggen, ze worden er niet noodzakelijk op afgerekend op professioneel vlak.
Dat geldt niet in dezelfde mate voor deense regisseurs, ben ik vrij zeker.

Ps. @ Tavek : Negeer aub de zoveelste zombie-nick van Pindar, stardancerAsshole. Trollen voederen is slecht voor de forum-hygiene. Er komt toch niks uit behalve bedorven onwaarheden en regelrechte leugens.

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 maart 2012 om 13:25.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 13:38   #1208
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Rare logica om iets te bewijzen hanteer jij.

Maar om maar te zeggen, de films waarin Marillon Cotillard sinds 2008 (begin van de zoveelste draad waarmee Gun zich belachelijk maakt) heeft meegespeeld :

Met andere woorden : franse actrices mogen stommiteiten zeggen, ze worden er niet noodzakelijk op afgerekend op professioneel vlak.
Dat geldt niet in dezelfde mate voor deense regisseurs, ben ik vrij zeker.

Ps. @ Tavek : Negeer aub de zoveelste zombie-nick van Pindar, stardancerAsshole. Trollen voederen is slecht voor de forum-hygiene. Er komt toch niks uit behalve bedorven onwaarheden en regelrechte leugens.
dus Gun 9/11 werd door moslims gepland en uitgevoerd...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 13:39   #1209
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
he trol! Ga je dan je mond houden, je hebt het hier over jezelf, dat weet je toch wel he?

LOL

wat een a r
pinda get a life...
Oud 19 maart 2012, 13:56   #1210
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ha ha ha wat een onmacht.
ik zit nochtans aan mijn eerste account en ik geef je op een briefje dat dit account de jouwe gaat overleven
Oud 19 maart 2012, 16:23   #1211
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Aan de natuurkunde is niks geprogrammeerd. Het is maar dat u het weet.

Dat is net het mooie van een deftige opleiding in de wetenschap of ingenieurswetenschappen: je kan niet indoctrineren. Dat laat de stof niet toe. F=m*a, wat anderen ook beweren.

Wetenschap is klasseloos, kleurloos en trekt geen enkele groep voor. Het is de naakte, harde waarheid die ons universum stuurt.
Het klopt wel, maar je kan niet ontkennen dat wat we nu weten niet "volledig" is. We hebben wiskundige constructies die goede voorspellingen kunnen doen, maar we weten zeker nog niet alles.

Volgens vele getuigen houden ze exotische technologie geheim in black projects. Technologie die onze maatschappij ingrijpend zou kunnen veranderen. Maar men houdt dit dus achter. Deze technologie heeft ook een wetenschap achter zich staan, maar één die dus niet gedoceerd wordt aan de universiteiten.
Oud 19 maart 2012, 16:28   #1212
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het klopt wel, maar je kan niet ontkennen dat wat we nu weten niet "volledig" is. We hebben wiskundige constructies die goede voorspellingen kunnen doen, maar we weten zeker nog niet alles.

Volgens vele getuigen houden ze exotische technologie geheim in black projects. Technologie die onze maatschappij ingrijpend zou kunnen veranderen. Maar men houdt dit dus achter. Deze technologie heeft ook een wetenschap achter zich staan, maar één die dus niet gedoceerd wordt aan de universiteiten.
Sci-fi
Oud 19 maart 2012, 17:33   #1213
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Negeer aub de zoveelste zombie-nick van Pindar, stardancerAsshole. Trollen voederen is slecht voor de forum-hygiene. Er komt toch niks uit behalve bedorven onwaarheden en regelrechte leugens.
Totally different style in my eyes ...

Laatst gewijzigd door Gun : 19 maart 2012 om 17:46.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 17:49   #1214
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Totaly different style in my eyes ...
Er is er maar 1 die in slecht hollands en op mavo-niveau serieel post in altijd dezelfde draden en altijd dezelfde flauwe stijl.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1288

Hij kan het nog niet 1 post verborgen houden.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 21:47   #1215
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wiskunde is trouwens zuiver. Nooit fout (of je moet slecht tellen en zondigen tegen de regels van de wiskunde, maar dat laten we buiten beschouwing).
Ik begrijp niet wat u bedoelt met enerzijds zuiver en anderzijds te-volgen-regels?
Is dat zoiets als 1+1=10, maar dan wel in een binair stelsel?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2012, 16:14   #1216
Zwitser

Standaard

Citaat:
T
Er zijn echter mensen die 'vrije energie (over unity apparaten) maken.
En hoe komt het volgens jou dat die mensen niet ondertussen stinkend rijk zijn?
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2012, 16:44   #1217
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is er maar 1 die in slecht hollands en op mavo-niveau serieel post in altijd dezelfde draden en altijd dezelfde flauwe stijl.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1288

Hij kan het nog niet 1 post verborgen houden.
die pinda toch blijven geven
Oud 26 maart 2012, 21:55   #1218
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Als de bevelen van 'boven' komen behoeft men relatief niet zoveel mensen. Kijk maar eens naar de Belgische regering.

Ze zijn er toch in geslaagd, enkel weten we nu dat er toch iets niet juist is. Beter, er bestaat oa. bewijs van beelmanipulatie.

Toch mooi dat ze met een soort van zx spectrum tot de maan zijn geraakt, maar terug ?
In grote bedrijven ervaar je hetzelfde ... politics rules
Oud 30 maart 2012, 02:34   #1219
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Al eind '60 had ik zo mijn twijfels bij het zien van de originele foto' s die naar de uitgeverij werden gestuurd waar ik destijds werkte. Destijds vermoedde ik al dat het vermoedelijk bewerkte dan wel geensceneerde foto' s waren.

Na het zien van deze documentaire geloof ik er helemaal niet meer in. Niet anders dan Hitler-Duitsland en de na-oorlogse Communistische Partij, had de VS dezelfde techniek van lallen en brallen. In geen enkel opzicht verschillend van de dictaturen van de bananenrepublieken.

http://youtu.be/yo5w0pm24ic

Na het zien van dit twee uur durende verhaal, aangevuld met de experts van die tijd die ook al zo hun duistere vermoedens hadden, ben ik inderdaad van mening dat de astronauten zich destijds wel in de ruimtebevonden maar binnen de redelijk veilige zone boven de aarde.
De VanAllen gordel zijn ze nooit doorgeweest en zou de radioactiviteit de gemaakte films vernietigd hebben.
De experts van Hasselblad beweerden dat er maar een paar eenvoudige modificaties aan het model 500 EL gedaan waren en dat er eenvoudige 160ASA films van Kodak werden gebruikt.
De Nasa had alles onder controle en kwamen de beelden niet rechtstreeks naar het centrum in Houston maar werden via een station in Australie gerelayeerd.
Alle ruimte om te knoeien was er.
Kortom een lachwekkend en dom verhaal als je er goed naar kijkt.
Oud 30 maart 2012, 11:14   #1220
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Al eind '60 had ik zo mijn twijfels bij het zien van de originele foto' s die naar de uitgeverij werden gestuurd waar ik destijds werkte. Destijds vermoedde ik al dat het vermoedelijk bewerkte dan wel geensceneerde foto' s waren.

Na het zien van deze documentaire geloof ik er helemaal niet meer in. Niet anders dan Hitler-Duitsland en de na-oorlogse Communistische Partij, had de VS dezelfde techniek van lallen en brallen. In geen enkel opzicht verschillend van de dictaturen van de bananenrepublieken.

http://youtu.be/yo5w0pm24ic

Na het zien van dit twee uur durende verhaal, aangevuld met de experts van die tijd die ook al zo hun duistere vermoedens hadden, ben ik inderdaad van mening dat de astronauten zich destijds wel in de ruimtebevonden maar binnen de redelijk veilige zone boven de aarde.
De VanAllen gordel zijn ze nooit doorgeweest en zou de radioactiviteit de gemaakte films vernietigd hebben.
De experts van Hasselblad beweerden dat er maar een paar eenvoudige modificaties aan het model 500 EL gedaan waren en dat er eenvoudige 160ASA films van Kodak werden gebruikt.
De Nasa had alles onder controle en kwamen de beelden niet rechtstreeks naar het centrum in Houston maar werden via een station in Australie gerelayeerd.
Alle ruimte om te knoeien was er.
Kortom een lachwekkend en dom verhaal als je er goed naar kijkt.
Ole weer een hele boel zever.

a) Door slim je baan te kiezen naar de maan kan men enorm veel straling van de van allen belts vermijden. De radiation flux is namelijk niet overal gelijk. Dit is met apollo 11 gebeurd.

b) Men kan foto apparatuur goed shielden tegen straling. Ook is fotopapier niet gevoelig voor iedere vorm van straling.

c) tracking stations en downlink stations staan er overal ter wereld, is ook maar normaal want je gaat anders geen communicatie hebben op bepaalde momenten. Als de maan aan de andere kant van de aarde staat ga je wel met zulke stations moeten werken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be