![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt het over diefstal in een winkel...daar heb ik het gewoonweg niet over. ![]() Wat jij ervan maakt bevestigd misschien jou stelling, niet hetgeen wat ik voorstel of aanhaal hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quote mij waar ik daarvoor pleit...dan lachen we verder. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij leest opnieuw niet wat ik zeg. Dat is voor de zoveelste keer het probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik frequenteer geen chatrooms. Zoals ik al zei: vanaf dat ik zie dat je het bericht waarnaar ik verwees gelezen èn begrepen hebt, kunnen we verdergaan. Moeilijk is het niet hoor... Probeer maar eens.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je het niet vreemd dat niemand schijnt te lezen wat jij wil zeggen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het nut kunt aangeven, dan kunnen we verdergaan, anders is het tijdverspilling.
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want dat maak jij ervan.
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het dan weer tijdverspilling om jou uitleg te verschaffen over een bericht dat voor zich spreekt, maar dat jij duidelijk niet wil of niet kan lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak niks. Ik stel alleen vast dat jij in dit topic (en trouwens niet alleen in dit topic) zowat iedereen verwijt dat ze niet lezen wat jij schrijft. Ik vroeg me alleen maar af of je dat zelf niet vreemd vond. Blijkbaar is de gedachte nooit bij je opgekomen dat het heel misschien wel eens aan jezelf zou kunnen liggen...
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou men dan proberen in te breken in soortgelijke systemen waar niets aan te verdienen is?
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 | |
Banneling
|
![]() [quote=illwill;4895219]
Citaat:
Het is maar hoe je "netwerkbeheerder" interpreteert zeker? ![]() Ook daar had je overgelezen veronderstel ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Cdude;4895242]
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2010 om 20:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even klein googleken http://www.google.be/#hl=en&safe=off...cc843e09b288d9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er wordt wel degelijk ingebroken/geprobeerd mr dat hangen ze niet aan jouw neus. Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juli 2010 om 20:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft niets te maken met het systeem waar ik het over heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#1338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag, maar ik heb het niet over bankkaarten en het copieren van de data ervan. Ik heb het ook niet over onvoorzichtige mensen welke hun code ingeven op openbare locaties...
Heeft geen enkele link met wat ik eerder al heb gezegt over het systeem wat binnen grote bedrijven gebruikt word.
![]() |
![]() |
![]() |
#1339 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() JIj hebt het hier over persoonlijke gegevens van mensen welke gestolen worden uit een systeem waar per dag miljoenen mensen toegang tot vragen. Daar heb ik het niet over...misschien moet je al eens wat dieper gaan proberen...probeer eens inbraken te zoeken van interne bank gegevens...niet van spaarders. Dan begint het pas moeilijk te worden. Vreemd dat je dat allemaal niet weet als netwerkbeheerder.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2010 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen ken jij er geen bal van en nog minder van IT-security so blijf bij je kookpotten. |
|
![]() |
![]() |