![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog erger... discriminatie op basis van lichaamsgeur, op gebruik van parfum, after-shave, deodorant ???
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben geen jurist. volgens mij geen. er zijn echter wel voldoende andere wetten die hier van toepassing zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
Minister
|
![]() Elke hond is altijd een afspiegeling van het karakter van de baas, een aso hond dus!
![]() |
#1344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat hij die man wel aan het werk had gesteld en de hond hem had gebeten... was het dan een werkongeval ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beelden gezien op TV ? Wel die hond zag er best lief uit, speels en helemaal niet agressief en zeker niet aso(ciaal) !
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die hier eventueel van racisme beschuldigd zou kunnen worden is die hond. Alhoewel die hond nergens verklaard heeft waarom precies hij geen zwarten kan rieken of zien. Niet te doen om daarover enige bewijslast, voor te leggen. De hond heeft misschien redens die ons onbekend zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat daar, met een huidskleur of om de huidskleur? Je kunt toch lezen? De relevantie is dat de sollicitant zwart is natuurlijk en doe niet alsof je dat nog niet was opgevallen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 |
|
![]() dus, als hij niet zwart was, zou hij zijn aangenomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt voor de werkgever is de miserie met zijn hond als hij de man zou aannemen. Dat kan hij niet hebben. En dat is ook wat hij verklaart. Antwoord nu ook eens op mijn vraag: Staat daar, met een huidskleur of om de huidskleur? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 juni 2007 om 06:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begint de zaak in het belachelijke te trekken wegens gebrek aan ernstige argumenten. Mocht je ernstige argumenten hebben zou je deze ook gebruiken. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 | |
|
![]() Citaat:
maar goed, ik heb het weer gehad voor nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Iedere werkgever moet de veiligheid van zijn personeel garanderen op de werkvloer. Hij moet alle mogelijke maatregelen nemen om ongevallen te voorkomen." Het ARAB toepassen is niet zo eenvoudig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Staat daar, met een huidskleur of om de huidskleur? Citaat:
Citaat:
Toch nog bedankt om geen enkele vraag van mij te beantwoorden. Maar dat zal ook wel zijn redenenen hebben uiteraard. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 juni 2007 om 07:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar dan?
Ik zie alleen maar leugens en veronderstellingen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 juni 2007 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 juni 2007 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
da beestje opsluiten omdat het niet overeenkomt met ne gast dat daar wilt komen werken ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |