![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Ik zie het verband niet, waarom zou die sporter moeten zwijgen, de meesten klappen tegen hun eigen, ge moet er maar eens op letten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die gast die verloren had met tennis sprak in elk geval tegen zijn eigen! "volgende keer moet ik meer boterhammen met choco eten, dan win ik misschien"... maar dat mag ook al niet meer!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tis te zot om los te lopen tegenwoordig, verrijking pfffffffffff. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En nee, ik heb nog geen blauwe plekken opgelopen.
You never walk alone Laatst gewijzigd door another brick : 19 januari 2008 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() verwend kind |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ge zegt: "Ge moet maar wa meer boterhammen met choco eten", is dit niet iets tegen jezelf, maar tegen de tegenstander. zulke uitspraken zijn totaal overbodig op een voetbalveld. Niet zeveren, gewoon spelen. Uitdagen is klappen vragen.
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Derbij, tijdens de voetbalwedstrijd was het wel degleijk tegen de tegenstander.
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Nope, tijdens sport is dat toegelaten. Net hetzelfde als tijdens een bokswedstrijd. In de wet staat, dat je tijdens de match geweld mag gebruiken volgens de spelregels. Je moet dus niet overdrijven met je stellingen, want ze zijn volledig fout.
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hopelijk blijft het zo e ![]()
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 19 januari 2008 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ten tweede: de ZWARTE tegenspeler zei niks ten derde: de rassiestische bleekscheet was verloren ten vierde: die rassiestische bleekscheet zei TEGEN ZICHZELF (tegen wie anders) in het vervolg moet ik meer boterhammekes met choco eten! Ten vijfde: Duvelke moet leren begrijpend lezen. Met de nadruk op BEGRIJPEN
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het boterhammen met choco-verhaal, waarbij door de zwarte winnaar wèl een politiemacht van zes agenten en twee honden werd opgeroepen, bleek enkel te zijn uitgesproken door de verliezende bleekscheet die zichzelf een reprimande gaf omdat hij niet voldoende boterhammekes met choco had gegeten! (noot: van 's morgens als ontbijt boterhammekes met choco te eten word je groot en sterk. En volgens mij ook SLIM. Jij hebt vast 's morgens nooit geen boterhammekes met choco gekregen hé jongen!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 januari 2008 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Niemand kan mij verbieden dit te zeggen, het toont enkel aan hoe belachelijk alles wordt wanneer het racisme ten onpas wordt gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Men moet vooral niet overdrijven met het woord racisme te misbruiken.
Laatst gewijzigd door alberto : 20 januari 2008 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Partijlid
|
![]() Filosoof stelt dat (bijvoorbeeld) de joden de Marokkanen voorgingen in hun agressie tegen jeugdvoetballers. Geen geringe beschuldiging. Benieuwd of hij die aantijging kan hardmaken. Zoniet, dan degradeert Filosoof de joden tot zijn hoogst persoonlijke zondebokken en pispalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Filo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Partijlid
|
![]() Duveltje, je weet hoe snel ik op mijn tenen getrapt ben, en toch provoceer je mij. Als nu het ongeluk je overkomt dat tegen mijn vuist te loopt, heb je zelf gezocht. Ha nee zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus inderdaad; mond houden want anders problemen?Mocht het omgekeerd zijn was er een woord voor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() racisme?
![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 23 januari 2008 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |