![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een hypocriete beunhaas, die Jambon toch. Het feit dat er zoveel geld naar het koningshuis gesluisd wordt is irrelevant, het feit dat het mijn geld is en dat de Belgische Staat onrechtmatig een claim op de vruchten van mijn arbeid zet, daarom draait het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb een auto (geerfd), maar zelf geen blauwe parkingkaart. Dat was louter hypotetisch.
Ik heb wel een handicap van categorie twee op de officiële schaal van zelfredzaamheid. Zoek het maar eens op, en kom het hier dan zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Danny, ik kan toch niet zien wat uw handicap is.
Zeg het toch gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zit er weer naast. Mijn echtgenote is inderdaad invalide en die hulp komt haar meer ten goede dan mij, en zoals ik al heb gezegd, iedereen kan dat aanvragen dus , ik veronderstel dat jij ook onder iedereen valt. Het is inderdaad een pest dat veel mensen de invalide parkeerruimten niet respecteren en daar wordt ik ook soms kwaad van, maar dat heeft hier toch niets mee te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 maart 2008 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Ja, campagne en beveiliging op de kosten van de belastingbetaler.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Langs de andere kant zijn het wel 20 miljoen koffiekoeken, daar komt u toch wel van bij denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou stoppen met werken als ik u was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() anders moeten we fille de facteur staatshoofd maken.
die heeft veel tijd na z'n uren, en laat weten dat hij enkel de 'naft voor zijne vespa en busabonnementje voor in de winter' terugbetaald zou willen. goedkoop en efficiënt. less gouvernement, o de hipness! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, misschien moeten we dat met zijn allen doen. Dat noemen ze dan '"Staken", is nog al eens gebeurd hoor. Echt niets nieuws. Dat is wat mensen doen wanneer ze niet akkoord gaan met een bepaalde toestand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 234 flikken ???
Amai, zouden er zoveel kriminelen zijn die zijn kroon willen pikken? Tweehonderd vier en dertig ????? Alleen al omdat het onmenselijk is om tussen zoveel flikken te moeten leven, wegens zero praaivesie dus, zou het spellement afgeschaft moeten worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Het is nochtans de realiteit. Een staatshoofd, zowel een monarch als een president, kost nu eenmaal geld.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist maar daar gaat het niet om. Hoeveel, daar gaat het om, en terecht of onterecht. Ik zou wel eens willen weten of de huidige nieuwe voorzitter van het rode kruis evenveel vergoeding krijgt alsdat ons prinsesje had en zo niet zal nog maar eens blijken hoe we bedrogen werden en worden. Ik zou ook wel eens willen weten of ze naast hun dotatie ook nog het loon van een senator krijgen en het loon van kapitein ter zee en ter lucht. Allemaal postjes waar ze nooit te zien zijn.
Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2008 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, eerder naar de €15 per in de Prive werkende Belg. Ambtenaren en politici doen niet meer dan belastingsgeld verschuiven. En ons koningshuis is niet meer dan de best betaalde OCMW steuntrekkende "Nieuw Belgische" familie.
![]() |