![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
...leer fatsoenlijk quoten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denk je dat ik over dat onderwerp alleen afga op wat jij verklaart - ik heb óók internet hoor - óók google - ik kan ook zelf dingen opzoeken en aan de hand van wat ik vind - mijn conclusie trekken - niet alleen afgaan op wat jij hier schrijft alsof jij in deze zo onbevooroordeeld zou zijn. De nazi-ideologie en de islam-ideologie verschillen in wezen niet écht veel van elkaar - het enige verschil is dat het ene mag en moet bekritiseerd en uitgeroeid worden en het andere mag NIKS over gezegd worden omdat het overgoten is met een quasi religieus sausje. Mein Kampf is het mééstgelezen boek na de koran in islamitische landen. Verklaar dát!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelovigen zijn volgens de koran LEGITIEM te beroven. Mohammed leefde van het overvallen van karavanen. Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat haar blonde lokken de "aanleiding" waren zeker? Ze zaten namelijk op de zitplaats achter mijn dochter op de tram.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Jij bent gewoon voor de nazis zolang ze maar een kleurtje hebben.
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen toch niet. Maar als u zo heilig overtuigd bent van uw standpunt, dan mag u dat altijd proberen bewijzen. "Zeg jij ..." Idd, en ik kan het weten, aangezien ik mezelf beter ken dan dat jij mij kent. "Die post is al lang veranderd." Ik heb al lang op uw nieuwe post geantwoord. "...leer fatsoenlijk quoten" Is dat verplicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 4 juni 2009 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koppensnellers 1ste klas waren het - in navolging van roverhoofdman, de heilige pedofeet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() U vergeet er trouwens wel bij te zeggen dat die wreedheden langs beide kanten voorkwamen. Of hebt u nog nooit gehoort van Srebrenica? Het zijn trouwens de Serviërs die zijn veroordeelt tot volkerenmoord/genocide op Bosnische moslims en Bosnische Kroaten. Wat zegt u daar van? Bron: http://www.vwoverijssel.nl/nl/nieuws/bericht/4008 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
En deze groep haat niet alleen de Nederlanders, maar ook Turken en alle andere etnische groepen, vooral de Surinamers. Ik ben een middag meegereden met een Surinaamse trambestuurder en Surinaamse conducteur. Voor deze zogenoemde ‘zwarten’ zijn de Marokkaanse agressie, intimidatie, scheldpartijen en het routineus befluimen van vrouwelijke passagiers met een andere etnische afkomst al jaren dagelijkse kost. http://www.nrc.nl/opinie/article2249...ele_Marokkanen Citaat:
Enkele feiten (uit onder meer het rapport Marokkanen in Amsterdam, Dienst O+S, 2006): bijna zeven op de tien Marokkaanse jongens verlaten het onderwijs zonder bruikbaar diploma; 40 procent van de Marokkaanse jongeren is werkloos; en één op de tien staat bij de politie als verdachte geregistreerd van ten minste één strafbaar feit. Bijna één op de drie jongens in justitiële jeugdinrichtingen is van Marokkaanse afkomst. Het percentage verdachten onder de tweede generatie Marokkanen is zelfs het hoogst van alle etnische minderheden en is meer dan twee keer zo hoog als onder de eerste generatie Marokkanen. Ook zijn Marokkaanse jongens oververtegenwoordigd in de harde kern van jeugdige draaideurcriminelen. Deze jongens groeien op in bedenkelijke milieus, waarin het hebben van een uitkering heel gewoon is en het hebben van werk heel bijzonder. Van de Marokkaanse mannen heeft 60 procent een uitkering, waarvan de helft een WAO-uitkering. In Amsterdam komt een op de vier Marokkaanse gezinnen rond van een bijstandsuitkering. http://www.vkblog.nl/bericht/117913 Volgens een steekproef van wetenschappelijk onderzoeker Junger Tas kwam negentien jaar geleden al 33 procent van de Marokkaanse jongens in aanraking met de politie. Maar volgens een zeer goed ingelichte bron op het Amsterdamse stadshuis heeft nu zelfs zeventig procent van alle Marokkaanse jongens onder de 24 jaar in Amsterdam ‘antecedenten’. Dat houdt in dat ze één of meerdere keren door de politie voor een strafbaar feit zijn aangehouden. Deze anonieme bron heeft zeer goede contacten met de politie en heeft dat getal van de Amsterdamse politie zelf. http://www.nrc.nl/opinie/article2249...ele_Marokkanen etc etc etc........
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAT mijn beste - zijn lui zoals U - zelfhaters - cultuurrelativisten -landverraders! Kent U de waarheid over Srebrenica - was U er bij - kent U de reden van die dingen? VS-criminele politieke spelletjes. Behalve te leren quoten mag je ook wat aan je spelfouten doen. Bronnen hoef je niet te plaatsen - ik zei al eerder dat ik óók internet heb en zélf kan opzoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
DAT mijn beste - zijn lui zoals U - zelfhaters - cultuurrelativisten -landverraders!" Door het internationaal oorlogstribunaal in Den Haag mss? "Kent U de waarheid over Srebrenica - was U er bij - kent U de reden van die dingen? VS-criminele politieke spelletjes." Ja, 8000 Bosnische moslims werden er in koele bloeden vermoord door Servische nationalisten. Of gaat u nu beweren dat het om een massale zelfmoord ging? De bewijzen zijn er. Generaal Krstic werd trouwens al veroordeeld voor die genocide. Moet er nog meer bewijs zijn? "Behalve te leren quoten mag je ook wat aan je spelfouten doen." Is dat verplicht? "Bronnen hoef je niet te plaatsen - ik zei al eerder dat ik óók internet heb en zélf kan opzoeken." Ok, bewijs mij dan eens: 1) dat de Bosnische moslims tijdens WO II uit ideologische overtuiging meevochten met de nazi's. 2) de uw 'waarheid' over Srebrenica. Alvast bedankt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook mijn zoon en zowat al mijn vrienden delen in deze ervaringen, maar u minimaliseert lekker verder, ga uw gang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U hebt uw gedacht en ik het mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bron is jaren persoonlijke ervaring in het werken rond beeldvorming en dialoog met doelgroepen, mijn werk als maatschappelijk assistent op Antwerpen Noord en honderden gesprekken over pakweg tien jaar tijd met beleid, welzijnswerk, allochtonen zelf, rondhangjongeren, politie en politici. Maar u mag relativeren hoor, natuurlijk baseer ik me op mijn emoties en vooroordelen, want helaas blijken de meesten wel zo, rot voor wie dit niet is als moslim en Marokkaan, dat zeker. Ik ontmoette gelukkig wel Turkse moslims die hoop bieden op een toekomst,dat binnen hun moskee de preek uit Ankara komt helpt zeker! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij best hoor, even goede vrienden; Maar noteer wel dat ik u kon uitleggen waarom er niets te minimaliseren valt maar u mij niet waarin ik overdrijf.
|
![]() |
![]() |