![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() Als u nu ook al eens begon met uw naam te geven, zou dat niet een betere basis zijn om te spreken?
M.V. PS: dat is wel heel jammer, nietwaar, dat een forum van iedereen is....
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Dat ontbrak er nog aan,de zonnescheet
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 april 2008 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Vreemdeling
|
![]() U vergist zich. De zonnescheet was LouisIVX. Jammer, zo'n domme fout.
M.V.
DE HEL IS NIET DE PIJN, DE HEL IS HET JEZELF ONTZEGGEN PIJN TE HEBBEN Laatst gewijzigd door LouisIX : 26 april 2008 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Neen vent,geen vergissing,denk eens goed na,en strijk nog wat poeder op je arbeelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() vlaanderen leert zijn zonen schrijven......en dochters..... Laatst gewijzigd door De Waal : 26 april 2008 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() Jaren na de feiten komt de waarheid al eens aan het licht. In het voetbal gebeurt dat ook , zelfs degenen die arbiters omkopen worden " gevierd " en aanzien als een held....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oh please: Merckx is de meest succesvolle wielrenner aller tijden. Nihoul is een veroordeelde crimineel. Merckx zal waarschijnlijk wel doping gepakt hebben (net zoals zijn concurrenten) en heeft mogelijk ook aan sexfeestjes meegedaan (niet strafbaar zolang er geen minderjarigen bijwaren). Hij liegt quasi zeker over de doping en mogelijk over die sexfeestjes. Ik wil nog wel eens zien hoeveel anderen in zijn schoenen dat wel zouden gaan toegeven. Het eerste betekent heden ten dage dat je geen moment meer zal hebben zonder er terug aan herinnerd te worden, het tweede betekent misschien moeilijkheden in je huwelijk enz. Hoe dan ook gaat het om zaken van héél lang geleden. Ik ben er quasi zeker van dat 95% van de mensen in Merckx zijn schoenen net hetzelfde zou doen. Ik ben allesbehalve een belgicist maar ik vind dat Merckx véél meer respect verdient dan jij hem hier gunt. Hem op een lager niveau zetten dan Nihoul is simpelweg aburd en verdient hij absoluut niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
M.V.
DE HEL IS NIET DE PIJN, DE HEL IS HET JEZELF ONTZEGGEN PIJN TE HEBBEN Laatst gewijzigd door LouisIX : 26 april 2008 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Vreemdeling
|
![]() In dat geval kan ik hem best pruimen. Lol.
M.V.
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ofnee, wacht, ik ken uw naam niet. Ik zing weer een toontje hoger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
M.V.
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik was daar al naartoe aan het leven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() Waar bent u naartoe aan het leven? Naar het moment waarop u uw excuses zult aanbieden? U bereid zich daarop voor? Ik geef u alle tijd. En meer vraag ik niet, maar zal het blijven vragen. M.V.
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Het spel van taal heeft hij in ieder geval al opgegeven, zo te zien.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Mooi, Romeinse cijfers geherinterpreteerd. Is dat nu een 6 of een 4?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Zeg maar Eddy tegen mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Ja, vastbijten en pakken totdat ik verdwenen ben, wat is daarmee gebeurt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef je nu toe dat Jean Nicolas niets in zijn boek kon schrijven over le roi de Belgique zonder bewijzen?
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nihoul voorspelde zelfs dat hij nooit voor pedofilie zou veroordeeld worden 'wegens zijn arm zo lang al de Donau.'
En hij kreeg nog gelijk ook.... Citaat:
Citaat:
Zelfs le roi de Belgique kreeg enkel een toevoeging in het boek van Jean Nicolas waarmee hij liet verstaan dat hij het niet eens was met de inhoud van het boek.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 april 2008 om 11:55. |
||
![]() |
![]() |