![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waarom was u zo achterlijk om op Leterme te stemmen? | |||
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me als een onnozel joenk verblinden door dat hilarische gerampetamp over “goed bestuur” |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me diens irrealistische Vlaamse slogans door de strot rammen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat de prutser in werkelijkheid competent was op alle vlakken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat men niet slechter kon regeren dan Paars; ik heb me dus schromelijk vergist |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik altijd op tsjeven stem, los van het feit of ze capabel zijn of niet; ik ben een oer-tsjeef |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben een van de weinigen die niet zo achterlijk was om op Leterme stemmen; ik heb namelijk een werkend stel hersenen |
![]() ![]() ![]() |
51 | 98,08% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
negen jaar geleden was VB ook al anti-koningsgezind. en toch waren toen bijna 45% van hun kiezers fan van Albert II. Daar gaat het over; Dat mensen bijgodniet niet weten waarvoor ze stemmen. Zelfs als je hier met relevante wetenschappelijke studies aankomt, wordt nog alles in het werk gesteld om de feiten te negeren en te blijven vastzitten aan de eigen dogma's... Wat is eigenlijk jouw bedoeling dan om hier te discussieren? Gelijk halen of wat??? Ik ben er zeker van dat indien FDW zou verkondigen dat Kabouter Plop verantwoordelijk is voor de mislukte aardappeloogst van 1978 er hier mensen oproepen tot een boycot van Plopsaland en een quarantaine van Adinkerke... Mensen toch...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 8 juni 2008 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() 'Die 800 000 stemden niet op Leterme, maar tégen VHS.
'Intussen wil 58% van de Vlamingen Verhofstadt terug als 2 dommen vechten voor een postje ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van Vlaams belang, nota bene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moest je een studie citeren van 7 dagen geleden zegt hij doodleuk: 'dat is al een week geleden: wat is er sindsdien allemaal veranderd in Belziekske' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat Jazeker de expert terzake niet corrigeerde. Niemand trouwens. Er werd wel een bron of een link gevraagd.
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() U bent nu aan het doen wat u anderen verwijt: aan het memmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag hier toch nog zeggen dat 'het leste het beste is' zonder in de VB-hoek gestampt te worden? ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 juni 2008 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rustig maar. Vond het gewoon een opvallende fout en het was maar een kwinkslag. Je mag gerust slapen vannacht, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hou je er zelf niet mee op?
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proest!
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Overigens zou de studie best kunnen kloppen, ook al sta ik wantrouwig over al die studies. Het VB heeft een zeer groot potentieel laaggeschoolden. En deze categorie valt nogal eens voor alles wat met klatergoud te maken heeft zoals in dit geval de monarchie.
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2008 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot U, mijn waarde slagwapen, heb ik de eerlijkheid om een studie volledig te citeren en niet de plezante passages eruit te halen. En ik stamp hier niemand in een hoek: je zit al veel langer in die hoek en dat weet je best zelf. 80% van dit forum is zo rechts als het kapsel van Fabiola bij Windkracht 10 maar toch wil niemand worden gelieerd aan het clubje VB. Pleinvrees?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 8 juni 2008 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Te veel Maes Pils drinken schaadt de gezondheid...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() En wie met Chipie op straat durft te komen is een snobke
Nananana... Volgend jaar plechtige communie, chipke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Burgemeester
|
![]() nog beter zou zijn van de kiesplicht af te schaffen.
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
( en ik kan me dan ook niet indenken dat je veel empatie hebt voor belgisisten ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier overigens meer dan eens een studie gepost die gedaan werd door de Vlaamse Regionale Indicatoren. Ook zij stelden vast dat de populariteit van de koning een knauw kreeg. Van 51 procent in 2000 naar 39,6 in 2002. En wat die pleinvrees betreft: Ik heb gisteren zelfs het optreden van FDW op de BRT bewierookt. Iets waar niemand mij tot voor gisteren ooit op heeft kunnen betrappen. Ere wie ere toekomt!
![]() |