![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Partijlid
|
![]() Ben in een cafétje met 2 duitsers en een deel duitse supporters gaan zitten.
Na de kleine relletjes en de overlast van vorige week was het grappig voor deze 2 duitsers enkel en alleen met vlaggetjes toeterend rond te zien rijden. Natuurlijk weer met een gebarsten ruit als gevolg van stenengooiers.... ik hoef er waarschijnlijk weer niet bij te zeggen vanwaar deze kwamen... maar het kan nog erger. De politie heeft de bekogelde auto tegengehouden en EEN BEKEURING GEGEVEN VOOR OVERLAST. Ja, je leest dit goed, nadat vorige week verschillende cafés de politie moesten opbellen wegens overlast na de overwinning van turkije en deze tot 2 uur na de match rondjes zijn blijven rijden, wordt 1 enkele duitser bekeurt..... Multicul op zijn best |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In hun 3de wedstrijd stellen ze een B elftal op en in de kwart finale liggen ze eruit met hen egoïstisch voetbal. Bye bye Portugal en Nederland. Voetbal draait om resultaat en laat dat nu iets zijn waar duitsers wel goed in zijn. De halve finale heeft nog maar eens bewezen dat als je denkt dat je klaar bent met duitsers je het deksel op de neus krijgt. Bij de 2-2 maakte Turkije zich al op voor verlengingen en eventueel strafschoppen en met nog 5 minuten te gaan leek het ook zo te gaan worden maar Lahm liet eindelijk zijn goede vorm nog eens zien van het WK2006 en snoerde de Turken de mond. Ik ben al heel mijn leven voor Duitsland en ze mogen misschien dan niet altijd prachtig voetbal leveren maar ze strijden tenminste als een team iets wat je van andere toplanden niet kunt zeggen en al evenmin van onze eigen nationale ploeg. Ben eens benieuwd voor de voorronde van het WK met spanje en turkije in onze groep, het zal gene vette worden vrees ik, hopelijk halen ze punten tegen estland en zo want dat is vandaag de dag nog niet zeker. De gouden tijd van Belgie als voetbal land is al lang voorbij. Nog even en we kunnen ons nog amper meten met Luxemburg. Hoe komt dit? Doordat men een barslechte jeugdtraining heeft in belgië en doordat spelers van buiten belgie altijd beter moeten zijn dan onze eigen jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De vlamingen en Walen in de ploeg kunnen niet zo goed met elkaar om zoals Compagnie eerder al zei... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De vlamingen en Walen in de ploeg kunnen niet zo goed met elkaar om zoals Compagnie eerder al zei... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn stemgedrag zal niet licht wijzigen, en omdat ik het zo graag herhaal: ik ben NVA-stemmer. Maar vergis je niet: de manier waarop die Turkse autokaravanen soms rondrijden ( met drie auto"s naast mekaar in een gewone straat tot op het voetpad, kruispunten blokkeren, afwisselend wild optrekken en piepend remmen, door rode lichten op de ringweg van Gent, uitdagend haantjesgedrag voor bepaalde kaffees ...) schrikt sommige mensen af. En dan is dat vaak de druppel die de emmer doet overlopen om voor het Blok te stemmen. (zeker als je als simpele Vlaming even daarvoor een parkeerboete opgelopen hebt, of gepakt zijt voor 51 per uur te rijden en 50 € aan uwe rekker krijgt ..) Jij zal dat wellicht niet begrijpen en erg betreuren, maar tot nader order hebben zelfs die mensen ook vrij stemrecht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rustig slapen? Er waren toch rellen voorspeld bij verlies van Turkije. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is de kern van de zaak schoofzak, dat stoort hen het meest. Ze zouden liefst het VB en haar stemmers met beestentreinen naar concentratiekampen in Frankrijk sturen zoals ze al eens in het verleden een soortgelijke aktie hebben volbracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
|
![]() |
![]() |