Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2008, 18:12   #121
cor
Minister

Standaard

De wegen van de liefde zijn ondoorgrondelijk.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 18:15   #122
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Hmm vertel eens, dáár krijg ik nu fantasietjes van...

Maar serieus circe, wees eerlijk. Het is niet zo omdat je Paulus aardig vindt dat hij opeens gelijk heeft? Ik kan me nog een ander topic herinneren waarin je geen enkele moeite had met gemengd douchen.
Dit is toch onzin van de bovenste plank?
Ik heb geen idee over welke topic het gaat, maar ik wil best nuanceren.
Alleen: Paulus heeft het hier over het principe, en daarin heeft ie overschot van gelijk.

dat mannen en vrouwen altijd al gescheiden waren (verplicht door het arbeidsreglement) vond iedereen normaal. Maar "toen" waren er toch ook geen homo's of lesbiennes....
alleen: als men de sexen scheidt omwille van mogelijke sexuele neigingen, dan moet men anno 2008 daar ook rekening mee houden.

dus kan men beter alle holebi's ineens samen onder de douche duwen (wat dan weer niks vooruitgang geeft want natuurlijk is m/v hetero gemengd douchen net hetzelfde als m/m homo gemengd douchen..... dan zouden ze de homo's bij de heterovrouwen moeten onderbrengen, maar dan wel één per één.
allez, zoek nu zelf nog maar wat verder. de combinaties worden eindeloos hoor!

Alleen als men gaat spreken over zuivere fysieke eigenschappen: alle piemels samen onder de douche, alle boops samen... dan zijn er dus geen problemen.
Maar dan mogen die er ook niet zijn in bejaardentehuizen, want ik denk nu niet de sex dé prioriteit is noch van seniele heteromannetjes, noch van seniele homomannetjes.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 augustus 2008 om 18:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 18:26   #123
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik heb geen idee over welke topic het gaat, maar ik wil best nuanceren.
Alleen: Paulus heeft het hier over het principe, en daarin heeft ie overschot van gelijk.

dat mannen en vrouwen altijd al gescheiden waren (verplicht door het arbeidsreglement) vond iedereen normaal. Maar "toen" waren er toch ook geen homo's of lesbiennes....
alleen: als men de sexen scheidt omwille van mogelijke sexuele neigingen, dan moet men anno 2008 daar ook rekening mee houden.

dus kan men beter alle holebi's ineens samen onder de douche duwen (wat dan weer niks vooruitgang geeft want natuurlijk is m/v hetero gemengd douchen net hetzelfde als m/m homo gemengd douchen..... dan zouden ze de homo's bij de heterovrouwen moeten onderbrengen, maar dan wel één per één.
allez, zoek nu zelf nog maar wat verder. de combinaties worden eindeloos hoor!
alle holebis samen? Dat weerspreekt de scheiding omwille van sexuele neiging. Bovendien hoe wil je bewijzen dat je homo bent of niet?
Anders kunnen perverse heteros zich als homo voordoen om lesben te zien douschen, een hetero fantasie.

Natuurlijk kijken ook homos maar waar niet? Homos onder naakte heteros gedragen zich normaalgezien onopvallig, zij willen ook geen problemen.

Paulus heeft een afkeer voor homos, iets wat hij altijd ontkent.
Hij verdoezelt zijn afkeer met "intellectuele" taal en argumenten, maar daar trapt niemand in.

Wat met homos die nog niet openlijk homo zijn, waar moeten die dan douchen paulus, sorry Paulus?

Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 augustus 2008 om 18:31.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 18:28   #124
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Ik ontwijk jou vraag helemaal niet, jij begrijpt het gewoon niet.
Waarom beantwoord je ze dan niet?

De vraag bedoel ik, niet de posting.

Citaat:
Waarom zou ik dan angst moeten hebben volgens jou om een stukje zeep te laten vallen in de douche met een homo?
Wil ik het eens zeggen?

Omdat je inderdaad fantaseert jongetje. En ik weet ook wel dat je het niet zult toegeven. Maar dat neemt niet weg dat het uw gedachten zijn en niet de mijne. Want jij hebt ze onweerlegbaar gepost.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 18:30   #125
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Waarom beantwoord je ze dan niet?

De vraag bedoel ik, niet de posting.

Wil ik het eens zeggen?

Omdat je inderdaad fantaseert jongetje. En ik weet ook wel dat je het niet zult toegeven. Maar dat neemt niet weg dat het uw gedachten zijn en niet de mijne. Want jij hebt ze onweerlegbaar gepost.

Paulus.
Je begrijpt het niet, en aan fantasie ontbreekt het jou helemaal niet. Dag jongetje.
Oud 25 augustus 2008, 18:36   #126
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Je begrijpt het niet, en aan fantasie ontbreekt het jou helemaal niet. Dag jongetje.
Wat begrijp ik niet?

Dat jij fantaseert en daarom postingetjes plaatst over stukjes zeep die vallen?

Dat begrijp ik maar al te goed.

Paulus.
Oud 25 augustus 2008, 18:41   #127
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
alle holebis samen? Dat weerspreekt de scheiding omwille van sexuele neiging. Bovendien hoe wil je bewijzen dat je homo bent of niet?
Anders kunnen perverse heteros zich als homo voordoen om lesben te zien douschen, een hetero fantasie.

Natuurlijk kijken ook homos maar waar niet? Homos onder naakte heteros gedragen zich normaalgezien onopvallig, zij willen ook geen problemen.
Mocht je de thread lezen voor je inspringt zou je weten dat ik pleit voor individuele douches voor elke geaardheid.

Citaat:
Paulus heeft een afkeer voor homos, iets wat hij altijd ontkent.
Hij verdoezelt zijn afkeer met "intellectuele" taal en argumenten, maar daar trapt niemand in.
De waarheid is dat u een afkeer hebt van mij omdat u te kort schiet om mij te weerleggen.

Citaat:
Wat met homos die nog niet openlijk homo zijn, waar moeten die dan douchen paulus, sorry Paulus?
Die mogen toch wel douchen bij jou zekers, de sukkelaars?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2008 om 18:42.
Oud 25 augustus 2008, 18:51   #128
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Individuele douchehokjes lijken me de meest voor de hand liggende oplossing.

Ik geloof zelfs dat het op het werk gewoon één grote doucheruimte was, waar iedereen binnenkon en waarin x-aantal privé douchecabines+kleedcabines stonden. Dan maakt het niet uit of mijn baas nu naast me staat of niet.
Maar ik heb er dus nooit gebruikt van gemaakt. Ik douche thuis.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 25 augustus 2008, 18:57   #129
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mocht je de thread lezen voor je inspringt zou je weten dat ik pleit voor individuele douches voor elke geaardheid.
het was een reactie op iemand anders, leer lezen.
Citaat:
De waarheid is dat u een afkeer hebt van mij omdat u te kort schiet om mij te weerleggen.
afkeer, ik heb helemaal geen afkeer van je, ik heb een andere mening over holebis.
Citaat:
Die mogen toch wel douchen bij jou zekers, de sukkelaars?
mooi, he die christelijke naastenliefde?
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 18:58   #130
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik geloof zelfs dat het op het werk gewoon één grote doucheruimte was, waar iedereen binnenkon en waarin x-aantal privé douchecabines+kleedcabines stonden. Dan maakt het niet uit of mijn baas nu naast me staat of niet.
Dat zal wel het gemakkellijkst zijn inderdaad. En als er dan zijn die in het geniep met z'n tweetjes in een douchecabine willen gaan staan, let it be.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 19:19   #131
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Dat zal wel het gemakkellijkst zijn inderdaad. En als er dan zijn die in het geniep met z'n tweetjes in een douchecabine willen gaan staan, let it be.
En zet sloten op de deuren om te vermijden dat 1 van de twee NIET met twee in een hokje wil staan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 21:42   #132
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even alles op een rijtje:

- een homo-bejaardentehuis = politiek correct, je mag er namelijk als heteroman ook binnen indien je wil.

- een aparte homo douche = NIET politiek correct volgens de hier aanwezige poco's. Homos MOETEN samen met de hetero's kunnen douchen
Zo lees ik het niet.

Wat ik hier lees in uw reacties en deze van Paulus is dat hetero's het recht zouden hebben om niet samen met homo's te douchen, of het nu uit schrik (fobie) voor geile blikken is of wat ook.

Uw vergelijking met het homo-bejaardenhuis (andere topic) gaat helemaal niet op. In het bijzonder omdat de initiatiefnemer blijkbaar inspeelt op een bepaalde behoefte bij de homo's zelf. Het zijn dus niet de hetero's die liever de homo's in een afzonderlijk rusthuis willen hebben. En juist ja, hetero's zouden er welkom zijn. Zo verklaart de initiatiefnemer toch. Maar in de praktijk ? Hij kan niet anders, anders zou hem discriminatie verweten worden.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 00:18   #133
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dus, als ik je goed begrijp wil je afzonderlijke douches om jezelf te beschermen tegen homo's. Da's heel wat anders dat het opnemen voor de rechten van homo's.

Moet iedere vrouw die weet dat ze aantrekkelijk is schrik hebben te worden verkracht ?
Heb ooit nog een vrouw tegengekomen die kwam vragen om haar te verkrachten.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 00:25   #134
giserke
Banneling

Standaard

De mensch moet veel meer seks hebben. Dat is de oplossing voor oorlogen en terroisme!
Had Mohammed en Fatima op de vlieger naar new york in een gezamelijk WC gezeten, was er nooit een bom ontploft in het WTC. Mischien wel in dat WC, maar allessinds één die veel minder schadelijk was.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 00:33   #135
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
En voor de vrouwen als 't die tijd van de maand is; let it bleed
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 00:40   #136
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
En voor de vrouwen als 't die tijd van de maand is; let it bleed
Dat kan geen kwaad, een beetje bloed, dat glijd goed .
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 08:12   #137
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudy
Uw vergelijking met het homo-bejaardenhuis (andere topic) gaat helemaal niet op. In het bijzonder omdat de initiatiefnemer blijkbaar inspeelt op een bepaalde behoefte bij de homo's zelf. Het zijn dus niet de hetero's die liever de homo's in een afzonderlijk rusthuis willen hebben. En juist ja, hetero's zouden er welkom zijn. Zo verklaart de initiatiefnemer toch. Maar in de praktijk ? Hij kan niet anders, anders zou hem discriminatie verweten worden.
dus, als ik U goed begrijp:

homo's (minderheidsgroep) mogen een bepaalde behoefte hebben (een apart bejaardentehuis , waar omwille van de AD wetten ook heteros node worden toegestaan) hebben en dat uitvoeren.

hetero's (meerderheidsgroep) mogen GEEN bepaalde behoefte hebben (een aparte douche, waar homo's enkel op specifieke aanvraag ook meedouchen zodat de AD wetten niet overtreden worden).

Bart Croughs heeft deze politiek correcte stelling zeer duidelijk verwoord in zijn drie wetten:

1. De wet van het abjecte Westen
2. De wet van de onderdrukte minderheid
3. Onderdrukt versus niet-westers

simple comme bonjour!

Oud 26 augustus 2008, 10:50   #138
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Deze draad doet men denken aan die andere draad over doesjetoezicht bij jeugdkampen.

Waarbij ik de stelligste indruk heb dat de draadopstarter kikt op de gevoerde diskussie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 10:53   #139
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is de aangename plicht om de dames die vragen om bewonderd te worden, ook effektief te bewonderen.
De ene hier op straat, de andere daar op den buro, en weer een andere in de grote doesje.

Voldoe dus aan je plichten aub.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 11:06   #140
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In bedrijven waar mannen en vrouwen samenwerken, dienen aparte douches te zijn voor mannen en vrouwen.

Dat is niet meer dan normaal aangezien heel wat mensen seksueel opgewonden raken bij het zien van bloot en eveneens nog anderen liever niet wensen dat sommigen geil worden van het aanblik terwijl ze staan te douchen.

Uiteraard stelt zich de vraag of we dan, nu de holebi voor gelijke behandelingen pleiten, geen aparte douche moeten voorzien voor andersgeaarden, ofwel gewoon de bestaande scheiding maar moeten afschaffen.

Kwestie van niet met ongelijke maten en gewichten te besluiten.

Paulus.
holebi vrouwen en mannen in dezelfde douche word dan een hele orgie / en alleen homo douche en lesbi douche haha komt nog altijd opt zelfde neer alsof ze hetero mannen en vrouwen samen zetten
Alvas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be