![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Wat drijft superforummers ertoe het posten op te geven?
-------------------------------------------------------------------------------- Zou het door een geheimzinnige ziekte zijn, zoals de bijenkorfcollaps bij de bijen, , dat superforummers zoals Superstaf en Raf ertoe drijft hun forumverslaving vrijwillig op te geven? En ook een inhoudelijke supertopper als Edina is weg zeg! Kan een geen comissie van moderatoren ingesteld worden om dit zorgwekkende verschijnsel te bestuderen in zijn oorzaken en remediëringen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf gelijkstellen aan Raf/Edina is een vloek in de kerk, een gay parade in een moskee. Die twee laatste dan nog superforummers noemen is het ritueel verbranden van kinderen voor de deuren van Child Focus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voel je je nog wel goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Superstaaf is/was een Forumgod. Raf was een gedegen forummer. En Edina was van Maf's formaat.
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ik haal nog dertigduizend posts in één paar jaar tijd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Filosoof schreef:
Citaat:
Sta mij toe om die tekstlijn die je daar in citaat zet te verduidelijken. De persoon naar wie Firestone schreef zegt regelmatig 'ik denk niet politiek correct'. Dus alles wat ik zei was: Gezien hoe de persoon over zich denkt is 'correct' miscchien niet het juiste woord om te gebruik. Naar analogieen met bijvoorbeeld: Het heeft geen zin om waarde aan iets te geven door naar iemand toe te beweren: 'dat is helemaal niet christelijk' als die persoon vanzichzelf vind dat hij niet christelijik is. De zelfde waardes worden dan niet gedeeld. Waardoor de zin in 't water valt. 't Zelfde als zeggen naar iemand: "Dat is niet sociaal". Als die ander vind dat hij doorgedreven liberaal is. Enz ...... Wat ik daar zei houdt totaal geen oordeel in. Het trekt gewoon een gedachte door. Ik begrijp niet waar je het schelden ziet.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 4 september 2008 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nee Laya, als ik plots bepaalde woorden zogezegd van jouw toetsenbord afkomstig zou lezen, kijk ik ook eens na door wie ze gequote worden, want meestal doorstaat het dan de originaliteitstest niet, maar misschien komt het doordat ik je stijl hier al wat beter ken. Maar quotes editeren om zijn uit hun context te rukken, gebeurd hier ook regelmatig. Daar kan ik een pak voorbeelden van geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Die kunnen dus ongestraft verder pesten, maar anderen, die zich van geen kwaad bewust iets schrijven, worden geband. Daar stoor ik me dus enorm aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |