![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om zionisme te bestrijden bent u zo'n 60 jaar te laat. Het zionisme is immers achterhaald omdat het doel al is bereikt. Als u een hekel heeft aan Joden noem het dan zo. Als u kritiek heeft op het beleid van Israël noem het dan zo. Maar de term 'antizionisme' wordt grotendeels alleen maar gebruikt om te proberen te verhullen dat men antisemiet is en/of dat men het Joodse volk geen eigen staat gunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
![]() U zou uzelf gewoon 'anti-Israël' kunnen noemen. Eén en ander hangt sterk af van wat u met uw kritiek denkt te gaan doen en hoe u uw ideaalbeeld denkt te gaan verwezenlijken... Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 20 oktober 2008 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 oktober 2008 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe denkt u ooit iets te veranderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb niet de illusie dat ik iets kan veranderen door kritiek te hebben op het bestaan van een complete staat. Het lijkt een beetje op: 'De fractie van de Boerenpartij uit Lutjebroek waarschuwt de Volksrepubliek China nog één keer... Het gaat er niet om dát u kritiek hebt maar hóe u iets wilt veranderen. Anders lijkt me die kritiek vrij zinloos, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ideeën hebben geen enkele rol, nooit geweest en zal nooit zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat je dan Cis-Jordanie ook terug wil afsplitsen en alle joodse mensen die daar woonden en dat half miljoen (en hun nazaten natuurlijk) dan ook ineens terug naar hun arabische eigendommen laten gaan? of is dat iets anders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen idee van de concrete modaliteiten over dit gebied, dus ik kan daar niet op antwoorden. Indien er echte massale diefstal is gebeurd, behoren de oorspronkelijke eigenaars, in de mate van het mogelijke, hersteld te worden, ja. Dat lijkt me nogal wiedes, he.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Wie heeft het hier over niet mogen, behalve jullie """"antizionisten""""? IK niet hoor, Noam Chomsky en Pietjan Sodomis denken evenveel wat ze willen. Het zal Israël een zorg zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dus is het evenzo een PLICHT van de werledbevolking om zich te bemoeien met de interne keuken van China wegens Tibet, met de interne keuken van Marokko wegens de muur en de etnische zuivering in de westelijke Sahara, met de interne keuken van Soedan wegens de volkerenmoord in Darfour enz... Of telt voor jouw alleen wat op Joden betrekking heeft? ![]() Selectiefjes hier? De Wereld en Oxfam hebben het inderdaad druk met Israël/oeps de Palestijnen, en zo weinig met die andere werelddelen waar nog véél meer gebeurt, waar we dus écht geen Pallywoodiaanse filmregisseurs hebben om ons elke centimeter ellende breed uit te smeren.. Graag een antwoordje, want op mijn andere vragen/argumenten krijg ik bitter weinig. Begint een beetje een afgezaagde discussie te worden met altijd weer 1) Noam Chomsky en de handvol religieuze antizionistische joden "want dat zijn ook joden" 2) De NSB (niét de Vlaamse Collaboratie hoor, néé! de stoute Hollanders) 3) De aan het licht gekomen - en flink gereprimandeerde - imperfecties van individuen in de Israëlische regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je zal me ook tegen "kameraad" Tomm van leer zien geven als het op Tibet aankomt hoor! ![]()
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat de joden ginds 'doen' is peanuts ivg met wat er tijdens WOII is gebeurd. Ik vind dat de joden van vandaag nog verschrikkelijk veel geduld hebben met de Palestijnen in hun land. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Het is pure negationisme. Afschuwelijk, én strafbaar. En dan maar schrikken als er klachten komen. Want er lezen mensen mee, en dat zijn niet noodzakelijk actieve forummers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ontgaat me nu toch ook. Als er iemand klaagt dat hij/zij zich persoonlijk voelt aangevallen dan wordt er onmiddellijk geknipt, maar als zo'n fundamentalist als Lincoln hier negationistische posts begint te plaatsen dan mag het wel blijven staan. En dat terwijl negationisme bij wet verboden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() En geloof me maar gerust: het lot van de Palestijnen kan hem op zich maar weinig interesseren. Dit soort praat daarentegen is hij al vaak mee weggekomen alhier. |
|
![]() |
![]() |