![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
De leugens waarover jij het hebt behelzen me dunkt veeleer de interpretatie van een bijbeltekst dan die tekst an sich. Zoals je al wel zal opgevallen zijn raken gelovigen - tot op dit forum toe - het zelfs onderling niet eens nopens wat de "juiste" interpretatie is, en wat niet. En eerlijk gezegd: ik denk niet dat er zoiets als een "juiste" interpretatie bestaat - de mijne evenmin. Maar waarvan ik wél overtuigd ben is dat er wel degelijk "verkeerde" interpretaties de ronde doen. En als jij die "leugens" noemt, dan kan ik je daarin in héél veel gevallen alleen maar bijtreden. Dus: jazeker, ook jij hebt in deze discussie je punt. Het is dus 1-1. ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is er al ooit bij iemand een geamputeerde lichaamsdeel teruggroeit ?
![]() |