![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je gaat interpreteren wat de man volgens jou gezegd zou willen hebben en gezegd zou hebben indien, enzovoort, enzoverder. Ik analyseer wat hij zegt, letterlijk, en ik kijk naar andere bronnen die de gegevens bevestigen of ontkrachten. Over de raketten die niet van Hamas komen, over het incident op 4 november, over de planning van deze smeerlapperij sinds maanden, enz.
![]() |
![]() |
#122 |
Schepen
|
![]() De raketten waar ze niet van kunnen weten of ze van Hamas komen, omdat niemand verantwoordelijk opeist, bedoel je.
Zijn uitleg is wel degelijk voor interpretatie vatbaar, ook wordt het interview nogal snel ingekort, net wanneer hij nog iets wil zeggen.
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is wel correct (het exacte woord dat de Israëlische regeringswoordvoerder gebruikte), nietwaar?
#126 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
NIEUWS VOOR DOVEN EN GEHOORGESTOORDEN: dit is de transcriptie van het interviewfragment: Citaat:
Citaat:
Hamas én Israël (bij monde van de woordvoerder van de Eerste Minister) stellen dat die paar raketten (die geen schade hebben aangericht en geen slachtoffers geëist) niet afkomstig zijn van Hamas. Hoe zij dat weten, dat weet ik niet. Maar als zowel Hamas als Israël dat zeggen, dan lijkt het me geloofwaardig. Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 15 januari 2009 om 15:46. |
||||
![]() |
![]() |
#127 |
Schepen
|
![]() Diegene die ik er net aan heb gegeven misschien ?
Zijnde, een persoonlijke interpretatie.
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Compleet geschift gewoon. Niet vatbaar voor feiten.
![]() |
![]() |
#129 |
Schepen
|
![]() Dus jij vindt het niet kunnen dat iemand een tekst anders interpreteert dan jezelf ?
Van geschift gesproken...
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nieuwblad 161209. GAZA - Israël heeft zijn grensovergangen naar de Gazastrook dinsdag opnieuw gesloten. Aanleiding zijn nieuwe raketaanvallen van militante Palestijnen. Volgens de Israëlische media trok minister van Defensie Ehud Barak ook de vergunning voor internationale hulporganisaties weer in. Daardoor kunnen ze geen hulpgoederen meer naar het Palestijnse gebied brengen. Dan weer open dan weer dicht. En ondetussen creperen de mensen zoals het Rode Kruis insinueert. Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2009 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 15 januari 2009 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik verkies toch liever het commentaar van een dokter ter plaatse: Dokter Mousa: "155 basismedicijnen zijn niet meer beschikbaar. Hetzelfde geldt voor 225 soorten medisch materiaal. We hebben een groot tekort aan labomateriaal, verdovende middelen en wisselstukken voor verschillende machines". Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2009 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Nogmaals, ik verkies het commentaar van iemand die ter plaatse is, niet het lichtvaardig gezwets van een dilettant. Dokter Mousa, een arts ter plaatse: "Die is een catastrofe. 155 basismedicijnen zijn niet meer beschikbaar. Hetzelfde geldt voor 225 soorten medisch materiaal. We hebben een groot tekort aan labomateriaal, verdovende middelen en wisselstukken voor verschillende machines". Maar natuurlijk, het 'Heilige Land' kan niets verkeerds doen. Als u het mij vraagt:niet veel 'heilig' aan dit land voor het ogenblik. Laatst gewijzigd door system : 15 januari 2009 om 16:11. |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je laat je beinvloeden door foto's van dode kinderen,statistieken, en door je anti-Israel standpunten. Ik kijk langer dan mijn neus en zie wat de laatste 60 is gebeurd,hoe het is begonnen,vooral wie het begonnen is. Ik kan ook youtube clips brengen waar je duidelijk kan zien dat Hamas uit scholen op IDF schiet,waar je Arafat(een dag na Oslo akkoorden)ziet lachen wanneer hij wenst Israel van de map te vegen,enz... Maar ik speel dat spel niet mee. Je past de bronnen die passen aan je mening. Een Israelisch of Joods website die Hamas(in dit conflict) aanvalt is een Zionistisch leugenweb.Een pro-Palestijnse website is een goede bewijs. Een Jood,die voor roem en geld(de reden is niet belangrijk) een boek schrijft tegen Israel is een grote bewijs.Een Zionistisch Jood die uitlegt geeft in nadeel van Israel(of in nadeel volgens Linkies) is de ultieme bewijs.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Das Oberkommando der Wehrmacht gibt bekannt:
Citaat:
••• ![]()
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 15 januari 2009 om 16:12. |
|
![]() |