![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integenstelling tot wat jij beweerd is Europa, zoals het nu is, exact met niets beter te vergelijken dan met dat symfonisch orkest. Wil jij dat soms weerleggen? Ga je gang dan maar. Veel succes er mee zou ik zeggen. Dan ben je de zoveelste eurofanaat die zich hier belachelijk komt maken. Laatst gewijzigd door Garry : 9 maart 2009 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat uw hatelijkheid gerust achterwege aub. En nee ik ben geen Vlaams Belanger, dat heeft er eigenlijk zelfs niets of niets niks mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gevaarlijk dit VB. Niet te vertrouwen, nooit te vertrouwen. Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2009 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je dat europa wil doen functioneren dan moet men eerst werk maken met de verschillen tussen de lidstaten weg te werken, de sociale zekerheid op elkaar af te stemmen, de loonbaremas op elkaar af te stemmen de wetten op elkaar af te stemmen. Hier geraken ze het nog niet eens over het verkeersreglement de verkeerstekens, de verkeerslichten. Moet ik nog een tijdje zo doorgaan voor dat het zal doordringen bij U of begin je het te snappen. Nu hebben we het nog niet gehad over de verschillen in maatregelen welke er gehanteerd worden he. Logisch gezien moet men tot een gemeenschappelijke voertaal komen. Alles begint en valt bij communicatie. Dat ondervinden we nu al meer dan 170 jaar, en niet wij alleen maar overal ter wereld. Wil je dat ontkennen soms? Europa zal binnen een miljoen jaar nog geen gemeenschappelijke voer taal hebben, en dat is niet zomaar uit de lucht gegrepen wat ik zeg maar dat kan ik U ook aantonen dat dat zo is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() een beetje eerlijkheid gevraagd:
Lees de speech van Marie-rose Morel op het VB congres, en geef nadien je commentaar. http://www.marie-rosemorel.be/speech.doc
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Zou system gehoord hebben wat op het congres gezegd werd door Morel? Indien niet, dan is daartoe nog altijd de kans. Tenzij hij anti-Morel is natuurlijk, en ook anti-De Wever, en anti-DeDecker en anti-alles wat niet VLD is...
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 9 maart 2009 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft er niets mee te maken. Ik walg van het in de media uitmelken van menselijke miserie, van wie of waar het ook komt. Ongevallen, ziekten, slagen en verwondingen, moorden en familiedramas, maakt niet uit. Des te erger en weerzinwekkend als het de bedoeling is om er politiek munt uit te slaan. ![]() En als jullie daar geen graten is zien, is er wat grondig mis met jullie... Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 9 maart 2009 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Het zal ook niet om de Euro zijn dat die malloten tegen Europa zijn, want die heeft de Belgische frank verdrongen.
![]() |
#132 |
|
![]() Je kan niet Turkije uit de EU werken door jezelf er uit te werken.
Je kan niet strijden voor een "politiek zonder Sharia" als je de politiek weggooit. Inderdaad wat lomp van VB, maar dat zijn ze gewend. Of ze stemmen verliezen, neen dat denk ik niet. De vraag is of ze er bij winnen, wat dubieus is. Je kan ook zeggen dat je een ander Europa wil in plaats van tegen Europa te zijn.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 maart 2009 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, of wij Turkije er bij moeten nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
www.marie-rosemorel.be/speech.doc En een deel uit de toespraak van Valkeniers: "Wij houden wel degelijk van Europa. Europa als een oase van vrijheid en democratie, waar het bestuur dicht bij de burger staat. Een gedecentraliseerd, confederaal Europa dus, gevormd door onafhankelijke regio's, de nieuwe naties. Een cultuurbewust Europa ook, dat trots is op zijn geschiedenis, zijn eigenheid, zijn waarden, waaraan nieuwkomers zich hebben aan te passen en niet omgekeerd." Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 9 maart 2009 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB dat spreekt over democratie. Terwijl datzelfde VB voor een groot stuk bestaat uit nostalgieken van WOII en zoon van Karel Dillen nog in de jaren 90 op bezoek gingen bij de notoire fascist Leon Degrelle. Terwijl Dewinter een grote en diepe verering heeft voor de anti-democraat en Hitler-aanhanger Cyriel Verschaeve. De mensen niets wijsmaken. Of maw: niet zeveren. Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2009 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |