![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liefdadigheid is het ook niet. Nee, ontwikkelingshulp is niets anders dan de financiering van onze eigen lage-loon-landen. De belastingbetalers in de westerse landen financieren bijgevolg hun eigen concurrenten. Opnieuw een welvaartstransfer naar de multinationale ondernemingen die daar werkzaam zijn dus. En wat doet links? Niets anders dan de emo-argumenten leveren voor het internationale kapitalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zovéél dingen die beter nooit hadden bestaan. Er zijn wellicht ook massa's dingen die beter wèl hadden bestaan, en massa's dingen die op het verkeerde moment/de verkeerde plaats hebben bestaan. Het enige wat iemand kan doen is pogen geen (al dan niet nieuwe) stommiteiten te begaan, en hopen daar ook in te slagen. Misschien kan iemand ook bidden dat z'n buurman/buurvrouw er net zo over denkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Dat heeft liberalist door. Hij wil daarom Afrika ontwikkelen zodat ze daar democratie en liberalisme krijgen, om daar dan te gaan ontginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maaar het ging toch over Italië hier? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees alleen dat de calculatoren van dat kapitalisme totaal onverschillig zijn voor de ontvolking van Afrika richting Europa... Zij zelf kennen geen vaderland, alleen hun gated community. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 15 mei 2009 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() Of als gewone werknemer van een oliebedrijf, ik (of iig mijn bedrijf) heeft er ook gezeten tot een paar maanden geleden. Geloof me, een groot deel van de blanken die daar met zijn poten in de modder staan hebben een Rhodesische of Zuid-Afrikaanse achtergrond.
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onderdeel van plan, of uit de hand gelopen misberekening? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Het iwas daar voor mij redelijk, weinig blackouts en relatief grote welvarende bovenklasse, maar ontzettend corrupt, veel vervuiling, heel crimineel, maw het is Afrika......
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Brazilië zetten ze bijvoorbeeld de fameuze BOPE in in de favela's. Ik denk dat dat ook onze toekomst zal zijn. Vroeger was het hier toch maar te saai en te rustig voor de rotverwende contestanten van mei '68 en voor ons, de kinderen van die rotverwende contestanten. Doet mij denken aan dit: Come mai - SottoFasciaSemplice Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 15 mei 2009 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uiteraard het argument: ze hebben vrije keuze, ze kunnen er altijd uitstappen als ze willen. Ik had hier nog een schitterende artikel over, met name over de toekomst van Los Angeles en de barrios. Zal zien als ik hem nog heb als ik straks thuis ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de factor collectief verzet zal grotendeels uitgeschakeld zijn. Ik geloof niet in het soort internationalistisch Multitude-verzet van Hardt en Negri. Links moet nationalistisch zijn om antikapitalistisch te zijn. Of het zal niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De allochtonen die hier wonen zijn nog de meest dynamische elementen, maar met wat R&B en desnoods crack zoals toegepast op negers in de VS krijgt die mensen ook wel passief. Bovendien zijn kriminelen altijd al voordelig geweest voor de regering, en niet nadelig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ons model is gebaseerd op sociale solidariteit (solidarisme) en dat model zal verdwijnen. We gaan dan eens zien waar "diversiteit" goed voor is, als de sociale vrede niet langer afgekocht kan worden. De veertig procent allochtone werklozen die er nu al zijn in Molenbeek zullen dan wel van zich laten horen. Eigenlijk doet onze toestand, die van onze politieke klasse, mij op alle vlakken denken aan het orkest van de Titanic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze maatschappij baseert zich op mensen die routinewerk kunnen uitvoeren zonder te weten welke plaats hun werk in de maatschappij heeft. 80% heeft geen flauw benul van hoe hun maatschappij werkt. Stamp de hoekstenen onderuit, alles valt in een paar weken. Dat, of niks. Je kunt de massamedia niet counteren. Ze ziet hoe de liberale kruisvaarders hun "vrije media afgestemd op de Consument™" verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() En volksverlichting zal zeker niet werken als N-SA het doet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Subversief mag altijd, maar dan wel "chirurgisch" en "ridderlijk", zoals het fascisten betaamt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |