![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van die Gay parades: ik moet niet hebben van exhibitionisten, zowel homo als hetero, maar bij homo's komt het gewoon meer voor: Gay Parade kan men zien als georganiseerd exhibitionisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De wil om daarintegen een haatzaaiende politieke partij mee groot te maken verdient mijn respect niet. Wat is daar respectabel aan? Daarmee doet men namelijk in mijn ogen iets fundamenteels fout en werkt men direct mee aan een samenleving waarin discriminatie en haat ten aanzien van bepaalde minderheidsgroepen als normaal zou kunnen worden gezien, waarbij bepaalde burgers gedegradeerd worden tot tweederangsburgers. Een politieke voorkeur staat niet op hetzelfde level als afkomst, sexuele voorkeur, religieuze voorkeur enzov. Politiek is een manier om iets te bereiken, iets maatschappelijk te veranderen, geen manier van leven. Je bent echt niet verplicht om alles wat iedereen wil bereiken te respecteren of te aanvaarden. Er zijn gerust politieke stromingen die ge walgelijk moogt vinden. Elk maakt voor zichzelf maar uit wat die zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de, om uw woordgebruik te hanteren, "pluim in mijn gat homo's" die kunt ge niet negeren natuurlijk. Daarmee wordt ge geconfronteerd en da's blijkbaar wa moeilijker om te accepteren. Uiteindelijk heb je van die mensen geen last, pluimen of geen pluimen en is er bijgevolg eigenlijk geen enkele reden om je aan die mensen te storen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dikke zever! ik ken genoeg koppels (en singles) homosexuelen die er totaal geen behoefte aan hebben om in mijn huis of op straat of zelfs in hun woning "de jeanet" te gaan uithangen.
Verder heb ik een hekel aan mensen hetero, bi of homo, die o zo nodig aan heel de wereld moeten tonen dat ze in het openbaar écht wel weten waar de erogene zones van hun lief zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind een gay pride fantastisch en meer dan ooit nodig.
Natuurlijk heeft elke artiest, zanger, politicus die uit de kast kwam heel veel betekend voor de homo-emancipatie, van Albert Mol, via Jos Brink tot Ien Dales. Ook Henk Krol heeft als ''nette'' homo verschrikkelijk veel gedaan. Maar juist nu, nu de repressie tegen homo's - vooral uit allochtone hoek - weer toeneemt is het van belang dat homo's laten zien dat ze vieren dat ze vrijuit homo kunnen zijn. In feite, dat in onze contreien de homo-emancipatie zijn doel heeft bereikt. Is het niet een fantastisch signaal aan jonge allochtone homo's als ze zien dat ze hier zichzelf kunnen zijn en dat zelfs de extravagante homo's dat kunnen vieren? Een beter voorbeeld kun je niet hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een dagje interculturaliseren in de praktijk. Laatst gewijzigd door Dimensie : 30 mei 2009 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Heb ik iets gemeenschappelijks ontdekt van gay-paraders en VB'ers?
Beiden bang voor "De Grote Boze Moskee"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp dat toch allemaal niet zo goed. Die hele discussie. Wat maakt het nu uit wie iemand liefheeft. Natuurijk moet de leeftijd gerespecteerd worden. Op dat vlak kan geen twijfel over bestaan. Maar voor de rest? Wees maar blij dat ze mekaar liefhebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() In Mekka willen ze ook zo'n stoet .... echt zenne!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2009 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Mijn 7e zintuig heeft hem buiten gewipt.
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |