![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zit je geslachtsorgaan tussen je oren? Dat moet nogal een komisch zicht zijn...
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij u zitten uw hersenen tussen uw benen? Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 september 2009 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Nee, bij mij zitten ze op de juiste plaats, tussen de oren.
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ik ben gisteren na het lezen van Nicolas' post aan het denken gegaan, over het al dan niet afwijking zijn van homofilie. Maar deze kerels bevestigen toch zeer goed dat homofilie zelfs een zware afwijking is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Oei, dat deed pijn zeker?
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ja, een homo heeft keuze hé. ook een homo of lesbienne kan tegen zijn / haar zin samen zijn met iemand van het andere geslacht. Homo's zijn eeuwen gedwongen geweest tot het samenleven met iemand van het andere geslacht, en in sommige culturen (oa de islamitische) gaat het nog steeds zo. daar k�*n je als holebi niet samen zijn met de persoon van wie je houdt, tenzij je graag opgeknoopt wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh. Ik ken minstens 4 leeftijdsgenoten met een homoseksuele ouder. Zo raar is het niet hoor, homo's die kinderen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het blijft me maar verwonderen dat er nog steeds een zekere behoefte bestaat om bepaalde vormen van sexualiteit te catalogiseren als zijnde afwijkingen en/of te bestempelen als abnormaal. Ik vraag me af waar die drang vandaan komt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 14 september 2009 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij het discussiëren in een andere draad viel mij op hoe verbeten en maniakaal, hoe grof en ontmenselijkend, bepaalde homo's zijn. Misschien zijn er hier nog homo's waarvan ik niet weet dat ze homo zijn. Maar onder die homo's die er zelf mee te koop lopen op dit forum, zitten er toch enkele waarvan ik vermoed dat ze een ernstige afwijking hebben: maniakaal gedrag, nazistische visies op het leven, hysterisch geschreeuw, barbaars leedvermaak over anderen hun problemen, diaboliseren van tegenstanders,... kortom, er zitten hier enkele sujetten die misschien lichamelijk volwassen geworden zijn, maar iets in de mentale ontwikkeling is blijven steken op kleuter-niveau. Getuige daarvan de antwoorden in de trant van: - toch wel - toch niet - wel - niet -... Ik heb de fout gemaakt mij de vraag te stellen of homofilie in het algemeen een afwijking is. Ik denk het eerlijk gezegd niet meer. Ik denk dat het een welomlijnde, gemakkelijk te herkennen, groep is binnen de homo-gemeenschap, waar iets mis mee is. Dat heb ik hier alleszins al geleerd. De homo's die zo ostentatief met hun geaardheid lopen te zwaaien, diè hebben een afwijking. Laatst gewijzigd door vandaele : 14 september 2009 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt dus helemaal niks weerlegd; enkel een semantisch spelletje willen spelen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 september 2009 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arme mensheid dan...Waar gaat het naartoe ?! Laatst gewijzigd door webzwerver : 14 september 2009 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |