![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrouw zijn in de Islam volgens Linda Bogaert http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html Oh ja, en de Marokkanen (niet de Amerikanen) hebben ons bevrijd van de Duitsers. Niet vergeten he mensen. Sinds men met de 'verrijking' te maken krijgt zit men de geschiedsschrijving te veranderen om de nieuwkomers zich hier wat beter thuis te laten voelen. Integratie moet immers van 2 kanten komen nietwaar ... straks leert men ons zelfs dat de elite destijds zwarten waren, ook afrocentristen dienen zich hier immers thuis te voelen nietwaar. Diversiteit is immers een verrijking ![]() Geschiedenis en oorsprong van het Afrocentrisme http://forum.politics.be/showthread.php?t=129058
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 2 november 2009 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herhaal nog even; anderen die de mensenrechten met voeten treden; is geen reden om dit zelf te doen. Zeker niet wanneer je superieur wenst te zijn. Als je jezelf als superieur wil afschilderen; moet je je baseren op je eigen handelen en denken; niet op dat van een ander. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg of je de Islam ziet als één blok, met dezelfde geloofsbelijdenis en dezelfde cultuur. Waarom kan/wil je daar niet op antwoorden? Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Partijlid
|
![]() Het imperialisme en veroveringsdrang van het Westen (Amerika's oorlog in Irak, Israels bouw van illegale nederzettingen) moet gestopt worden. De wereld moet terug in balans geraken, er mag niet 1 machtige staat zijn. Daarvoor is het zeer belangrijk dat de islamitische beschavingslanden (Iran) en Zuid-Aziatische beschavingslanden (Noord-Korea) machtiger worden en beschikken over kernwapens, om de Westerse en zionistische veroveringsdrang een halt toe te roepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg niet dat de westerse cultuur overal superieur is mar....sorry, mijn PC moet blijkbaar kuren hebben, noemde jij Iran en Zuid-Korea nu net beschaafd? Als DAT de voorbeelden zijn van de Islamitische beschaving dan kan je niet verbaasd zijn dat veel mensen er negatief tegenover staan, weinig landen kennen zo weinig mensenrechten en zijn zo dictatoriaal. En het zijn ook niet de westerlingen van wie een deel die eisen de dubbele nationaliteit te hebben van hun overovergrootouders en hun huwelijkspartner in diens land van oorsprong gaan halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik naar deze informatie op zoek ging, stootte ik op deze pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_...lth_of_Nations Turkijë komt hier aan een IQ van 90, Irak 87, Marokko 85, Iran 84, stuk voor stuk zwaar onder het Europese gemiddelde. Je mag het een aanhanger van de mohammedaanse leer dus niet direct kwalijk nemen als hij niet begrijpt over wat het gaat.
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Die studie lijkt me vrij waardeloos als ik zie hoe hij aan de cijfers komt. Er zal waarschijnlijk hier en daar IETS van kloppen maar gewoon al hoe hij aan de cijfers komt trekt zijn ganse studie onderuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Flink dat jij op 18 minuten tijd die ganse studie en alle bronnenmateriaal hebt geanaliseerd ...
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 2 november 2009 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veder zie ik niet echt in de link tussen 'totalitair' en 'dommer'; dan zou China ook enorm laag moeten scoren. In je zoektocht om 'de Mohammedaanse leer' met zwart te maken met wat je maar kan vinden, ben je blijkbaar zelf complete onzin aan het vertellen. Gebeurt wel vaker met mensen op een kruistocht; voel u maar niet al te slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Partijlid
|
![]() Intelligentietesten geconstrueerd door het Westen zijn onbetrouwbaar om de intelligentie van niet-Westerse volkeren te meten. De onderzoeksresultaten van Richard Lynn zijn onbetrouwbaar. Er moet rekening worden gehouden met meetfouten, daarom kan men IQ niet etiketteren met 1 cijfer maar een interval tussen 2 cijfers geven. Wetenschappen-onwaardig, want in de sociale wetenschappen moet men altijd en overal rekening houden met meetfouten. Door 1 cijfer te geven voor het gemiddelde IQ van een volk veronachtzaam je aldus de meetfoutenn. En bij een meta-analyse zoals die van Lynn moet men zéker met meetfouten rekening houden, want al die volkeren zijn door andere en verschillende IQ-testen onderzocht. De ene test is de andere niet. Het IQ-verschil van 10 punten tussen Belgie en Turkije kan niet eens significant verschillend zijn indien men rekening houdt met de meetfouten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Partijlid
|
![]() Iran is een beschaafd land, zoals elke samenleving dat een cultuur heeft met waarden, normen, betekenissysteem en regelgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Saoedi Arabie etc hebben deze ook en ik zou ze nauwelijks zeer beschaafde landen durven te noemen.
Over het onderzoek: In 18 minuten heb ik er meer dan voldoende data uitgehaald om tot de conclusie te komen dat het wel zekere waarde kan hebben maar nauwelijks nauwkeurig door zaken zoals "For 104 of the 185 nations, no studies were available. In those cases, the authors have used an estimated value by taking averages of the IQs of neighboring or comparable nations. For example, the authors arrived at a figure of 84 for El Salvador by averaging their calculations of 79 for Guatemala and 88 for Colombia. Including those estimated IQs, the correlation of IQ and GDP is 0.62.". Laatst gewijzigd door Gwyndion : 2 november 2009 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Partijlid
|
![]() Saudi-Arabie is zeker een beschaafd land. De mensen hebben hun eigen wetten, regels en manieren. Dat is beschaving = cultuur hebben.
Bovendien snap je niks van wetenschappelijke methodologie. Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 2 november 2009 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Cultuur is een onderdeel van beschaving en elke cultuur is wel tot eend eel beschaafd maar als ik beschaafd zeg bedoel ik wel een beschaving van een hoog niveau en daar voldoet SA niet aan. (beschaving: ontwikkeling, vrijheid, economie en nog tal van factoren).
"Bovendien snap je niks van wetenschappelijke methodologie." Oh ik ben zo gekwetst door je fantastische argumentatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Partijlid
|
![]() Jij bepaalt 'beschaving' naar uw Westerse maatstaven en standaarden. Een cultuur dat niet voldoet aan het Westen en de Westerse idealen is minder beschaafd ? Een dergelijke etnocentrische redenering is middeleeuws, jij hebt het Verlichtingsdenken niet bereikt.
Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 2 november 2009 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Op je beschuldigingen ga ik niet ingaan omdat deze onterecht zijn en aanvallen zijn op de persoon, niet op de inhoud, wel grappig dat je middeleeuws en geen verlichtingsdenken gebruikt om het land te verdedigen waaropd eze 2 zaken nu net perfect van toepassing zijn. Toon eens aan op welke vlakken dat SA dan zo beschaafd is: Is er een grote gelijkheid tussen de mensen (tussen man/vrouw; gelovigen/andersgelovigen/niet gelovigen; ...), is er een bloeiende cultuur (worden er boeken met een goede literaire kwaliteit geschreven? Hoe is het gesteld met de vrijheid (van geaardheid, huwelijkskeuze, scholing, meningsuiting,...)? Is er sociale vrede (conflicten tussen bevolkingsgroepen etc),....
Of als al deze normen dan zogezegd te westers zijn, op welk vlak is SA dan zo hoogbeschaafd? Hoe is de beschaving daar gelijkwaardig aan deze in westerse landen? Laatst gewijzigd door Gwyndion : 2 november 2009 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() Je maakt alweer dezelfde fout. Westerse idealen zijn máár Westerse idealen. Ze zijn niet perse de beste. Wie bepaalt wat beter of slechter is? Jij ? Ieder beslist dat voor zichzelf, jij leeft niet in Saudi-Arabië, dus jij kan niet weten hoe het voelt om in Saudi-Arabië te leven. Als de mensen daar tevreden zijn met hun leven, wie ben jij dan? En aangezien er in het Westen méér depressie en andere psychische stoornissen zijn dan in de islamitische wereld, zou je beter 2 keer nadenken vooraleer je zegt dat het hier beter is. Als het hier beter is, waarom zijn de mensen hier dan méér ongelukkig dan de mensen in de islamitische wereld ?
Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 2 november 2009 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() 1) Je antwoord naast mijn post, op welk vlak is SA dan zo beschaafd 2) Gebrekkige gezondheidszorg ginder en omdat ze niet beter weten lijkt me logisch.
Het Westen heeft een grofmazig systeem wat betekent veel meer vrijheid maar soms moeilijk om de weg te vinden. Arabische landen hebben vaak een ZEER fijnmazig systeem wat wel zekere zekerheid bied, je weet je verdere verloop al, een kind van 10 weet al hoe zijn verdere leven eruit zal zien maar hij heeft wel ongeveer geen inspraak hierin. |
![]() |
![]() |