![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uit alle macht zou ik het niet verbieden. Ik kan me best indenken dat heel wat mensen terug willen naar een samenleving zonder vrije meningsuiting, zonder economische vooruitgang, een beetje degen die denken dat je door geld te drukken zal overleven. Maar in India, Brazilie, China en Rusland wordt jammer genoeg niet zo gedacht. Het is gewoon een keuze. Of een slingerbeweging: na de Franse revolutie is het misschien tijd dat de slinger terugzwaait, en kan Europa op dat vlak een leidende rol spelen. Het hangt gewoon af van je prioriteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat een hoofddoek een symbool is van een sexistisch denkpatroon (ik weet het, vandaag dragen sommigen die hoofddoek ook louter als teken van protest). Daarom dat ik hoop dat die vrouwen uit eigen wil die hoofddoek zullen afzetten. De positie van de moslimvrouwen in Vlaanderen is een complex gegeven. Veelal scoren de meisjes op school veel beter dan de jongens. Soms zorgt dat voor jaloezie bij de broers. Het botst met de tradities in het land van herkomst, dat hun zussen hier een grotere kans maken op de arbeidsmarkt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof heeft altijd een sexistisch denkpatroon , ook bij ons. En ook bij ons scoren de vrouwen beter in het onderwijs dan mannen de dag van vandaag. Btw in turkije hadden de vrouwen stemrecht in 1934 in Belgie was dit pas in 1948. Ik verdedig geen extremisme ik verafschuw het , maar veralgemenen en stigmatiseren van een heel geloof en bevolking zal naar mijn denken nog meer extremisten creeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, België heeft zeer laat vrouwenstemrecht ingevoerd. Pas in 1976 mogen getrouwde vrouwen in België (zonder toestemming van hun man) een eigen bankrekening openen. Dat zijn ronduit achterlijke toestanden. Mij ga je België niet horen verdedigen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over België verdedigen maar over hoofddoekverbod. btw vlaanderen is nog steeds België ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() exit hoofddoeken,
Daerden heeft de vrijgekomen plaats ingenomen als afleidingsmanoeuvre
![]() |
#134 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 januari 2010 om 21:41. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 januari 2010 om 23:20. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tout le monde aime papa!!!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus jij vind dat moslimgedoe het summum van modernisme ? Ik zie het al helemaal voor mij: 'smorgens opstaan met mijn gat naar mekka liggen, gebedje voor het werk smiddags een droge boterham, of liefst niets, want ik ben aan het vasten gans de dag rondlopen met die voddekledij savonds als het donker is, lekker hypocriet, buikje dikstampen met hallal vlees ik zeg u dat we nog voor ons eigen belgen niet zouden tolereren dat ze gemaskerd de bank binnengaan, en die mensen willen hier overal rondlopen met dat masker ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Stel u niet aan.