Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2010, 15:14   #121
Arouet
Burgemeester

Standaard

Om liberalist van zijn onwetendheid omtrent het vernietigen van Palestijnse huizen ter verlossen: http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...aanoever.dhtml
Arouet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 15:18   #122
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U verwart slachtoffer en dader. Alhoewel, eigenlijk zijn beide slachtoffer van externe krachten.
Slchtoffer en dader. Haha. Al 50 jaar getiraniseerd worden door een modern leger en niemand die er wat aan doet. Het is altijd Israel die zich verdedigt in de pers. Gelukig niet overal en weet men wel beter. Niet moeilijk dat ge als enige uitweg uzelf gaat opblazen. Moet ge trouwens zien hoe ze mee profiteerde van 9/11 en het ook hun "war on terror" maakte. Degoutant. En niks meer om nog meer moorden goed te praten.

Amerika is trouwens even schuldig. 3 biljoen $ jaarlijks aan steun? Voorwat eigenlijk, dat is het 25 voudig van wat de rest van de wereld samen krijgt van hen. Allemaal voor modern oorlogstuig en bulldozers. De 88 veto stemmen in het voordeel van. En hun fake gedoe inzake peace talks, nooit gebeurd er wat.

En dit is waar bureaucraatse Joden alleen al hoge functies bekleden in het financieel wezen in Amerika. Alle andere functies buiten beschouwing. Je zou kunnen stellen dat ze gewoon in het witte huis zetten als 52 staat van de vs.

Chairman, Federal Reserve Ben Bernanke (Jew)
Vice Chairman, Federal Reserve Donald Kuhn (Jew)
Secretary of Treasury Tim Geithner (Jew)
Director, Office of Management and Budget Peter Orzhag (Jew)
Chairman, Council of Economic Advisors Larry Summers (Jew)
Chairperson, Securities and Exchange Commission Mary Schapiro (Jew)
Chairperson, Federal Deposit Insurance Corp. Sheila Bair (Jew)
Chairman, Commodities Futures Trading Commission Gary Gensler (Jew)
Director Office of Regulatory Affairs Cass Sunstein (Jew)
Commissioner, Internal Revenue Service Douglas Shulman (Jew)

Hou uw zever voor uzelf, anti semiet, pro zionist.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 15:20   #123
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arouet Bekijk bericht
Om liberalist van zijn onwetendheid omtrent het vernietigen van Palestijnse huizen ter verlossen: http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...aanoever.dhtml
Ze zijn nu eenmaal het slachtoffer van viespeuken die hun land bezetten, dat is dus gerechtvaardigd.
Oud 10 januari 2010, 15:30   #124
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat met de achtergrond van die feiten. Of bent u niet pluralistisch perspectivist, zoals Kallikles zichzelf bestempelde?
Hoe het allemaal zo ver gekomen is is zeker van belang, maar dat praat het niet goed. Spreek je eens uit over die autostade bijvoorbeeld. Dat moet toch niet te moeilijk zijn aangezien een aantal Israëliërs het ook veroordelen, die apartheidssituatie.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 15:59   #125
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Slchtoffer en dader. Haha. Al 50 jaar getiraniseerd worden door een modern leger en niemand die er wat aan doet. Het is altijd Israel die zich verdedigt in de pers. Gelukig niet overal en weet men wel beter. Niet moeilijk dat ge als enige uitweg uzelf gaat opblazen. Moet ge trouwens zien hoe ze mee profiteerde van 9/11 en het ook hun "war on terror" maakte. Degoutant. En niks meer om nog meer moorden goed te praten.
Ik heb juist precies de omgekeerde perceptie; dat enkel de Palestijnse situatie wordt belicht. En tiranniseren? Elke Israëlische aanval is een antwoord op een andere aanval van Palestijnse kant. Er worden zo min mogelijk slachtoffers gemaakt. Denk je niet dat de Israëliërs niet net zo goed alle Palestijnen kunnen verdrijven en zelf de grond innemen? Maar dat doen ze niet. Ik zweer je, als ik daar de leiding had, had ik het wel geweten: verplicht Islam afzweren of opkrassen; want die religie is dé bron van alle ellende!
Citaat:
Amerika is trouwens even schuldig. 3 biljoen $ jaarlijks aan steun? Voorwat eigenlijk, dat is het 25 voudig van wat de rest van de wereld samen krijgt van hen. Allemaal voor modern oorlogstuig en bulldozers. De 88 veto stemmen in het voordeel van. En hun fake gedoe inzake peace talks, nooit gebeurd er wat.
Ik zou wel graag een bron willen zien van die aanname. Ik heb dat namelijk ook onderzocht en kwam tot de conclusie dat Israëls geld uit Amerika enkel van private donaties komt en van Israëlische exportinkomsten. Niet van Amerikaans overheidsgeld!
Citaat:
En dit is waar bureaucraatse Joden alleen al hoge functies bekleden in het financieel wezen in Amerika. Alle andere functies buiten beschouwing. Je zou kunnen stellen dat ze gewoon in het witte huis zetten als 52 staat van de vs.

En toch is deze regering helemaal niet pro-zionistisch. Hoe past dat in jouw NWO-verhaaltje?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 16:12   #126
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... Ik heb dat namelijk ook onderzocht en kwam tot de conclusie dat Israëls geld uit Amerika enkel van private donaties komt en van Israëlische exportinkomsten. Niet van Amerikaans overheidsgeld!

...
Beter zoeken kan al veel helpen:

http://www.meforum.org/259/end-ameri...-remains-vital

Citaat:

>> End American Aid to Israel?: No, It Remains Vital

by Raphael Danziger and Bradley Gordon

Middle East Quarterly

September 1995

Raphael Danziger is research and information director at the American Israel Public Affairs Committee and editor of Near East Report, and Bradley Gordon is legislative director at AIPAC.

The $3 billion in aid that the U.S. government provides annually to Israel has come to represent the immutability of the U.S.-Israel alliance. But the aid is much more than symbolic; it brings very real benefits to both sides. It serves U.S. security interests by supporting a strategic American ally in a vital but volatile region. It helps with the defense of Israel against the common threats of radical Islam and international terrorism, enabling Israel to act as an effective U.S. ally. It promotes the Arab-Israeli peace process by allowing the Israelis to take greater risks for peace.
...

<<

De bron is onverdacht genoeg, mag ik veronderstellen.

OK, het stuk is van 1995.

Maarreuh, voor zover ik weet is die hulp tijdens de Bush-jaren niet verminderd, en Obama heeft er ook nog niet op bespaard. Of wel?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 10 januari 2010 om 16:16.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 16:17   #127
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En toch is deze regering helemaal niet pro-zionistisch. Hoe past dat in jouw NWO-verhaaltje?
LOL en dan proberen ze sterke argumenten in het belachelijke te trekken met NWO theorien.

Volgens mij ben je gewoon een zionist, omdat je al hun truken gebruikt!
Discussie voeren zonder de bewijzen te zien en dan op iets anders overschakelen wanneer je in het nauw word gedreven.
Het feit dat er hier op dit forum personen zijn die de truken doorzien geeft mij een goed gevoel! Zeker omdat het geen moslims zijn die de manupilatie van de zionistische loby doorzien.
Er is nog hoop voor de Palestijnen en de wereld in het bijzonder!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 16:24   #128
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

• Chairman, Federal Reserve Ben Bernanke (Jew)
  • Vice Chairman, Federal Reserve Donald Kuhn (Jew)
  • Secretary of Treasury Tim Geithner (Jew)
  • Director, Office of Management and Budget Peter Orzhag (Jew)
  • Chairman, Council of Economic Advisors Larry Summers (Jew)
  • Chairperson, Securities and Exchange Commission Mary Schapiro (Jew)
  • Chairperson, Federal Deposit Insurance Corp. Sheila Bair (Jew)
  • Chairman, Commodities Futures Trading Commission Gary Gensler (Jew)
  • Director Office of Regulatory Affairs Cass Sunstein (Jew)
  • Commissioner, Internal Revenue Service Douglas Shulman (Jew)
De Centrale Bank, de Schatkist, het Economische Advies, de Derivatenhandel, ...
Oud 10 januari 2010, 16:28   #129
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

@Liberalist_NL :

nog een bron (hopelijk even onverdacht), om het af te leren:

http://www.jewishvirtuallibrary.org/...reign_aid.html

Een citaatje:

>> Though the totals are impressive, the value of assistance to Israel has been eroded by inflation. While aid levels remained constant in total dollars from 1987 until 1999, the real value steadily declined. On the other side of the coin, Israel does receive aid on more favorable terms than other nations. For example, all economic aid is given directly to the Israeli government rather than allocated under a specific program. Also, starting in 1982, Israel began to receive all its economic aid in a lump sum early in the fiscal year instead of in quarterly installments as is done for other countries. Israel is not required to provide an accounting of how the funds are used.

<<

En hier : http://www.jewishvirtuallibrary.org/...o_Israel1.html staat het allemaal netjes in een tabelletje bijeen, voor de periode 1947-2007.

Veel plezier bij het onderzoek

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 10 januari 2010 om 16:30.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 16:44   #130
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb juist precies de omgekeerde perceptie; dat enkel de Palestijnse situatie wordt belicht. En tiranniseren? Elke Israëlische aanval is een antwoord op een andere aanval van Palestijnse kant. Er worden zo min mogelijk slachtoffers gemaakt. Denk je niet dat de Israëliërs niet net zo goed alle Palestijnen kunnen verdrijven en zelf de grond innemen? Maar dat doen ze niet. Ik zweer je, als ik daar de leiding had, had ik het wel geweten: verplicht Islam afzweren of opkrassen; want die religie is dé bron van alle ellende!
Het is weer elke palestijnse aanval is een verdediging. Alsof iemand u serieus neemt. Weet ge wat ik denk, ofwel zijt ge zelf ne jood ofwel fake je dit alles, gemaskeerd onder uw islamhaat. Tis weer de schuld van de islam. Laat me vooral niet lachen, zielig menneke.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
Ik zou wel graag een bron willen zien van die aanname. Ik heb dat namelijk ook onderzocht en kwam tot de conclusie dat Israëls geld uit Amerika enkel van private donaties komt en van Israëlische exportinkomsten. Niet van Amerikaans overheidsgeld!
Congresrapport:

103,614.67 biljoen dollar sinds 1947 van us taxgeld, militair en economisch

http://wrmea.org/component/content/a...4-billion.html

Daarbuiten bestelen ze hen nog door georganiseerde misdaadfraude:

New U.S.-Israeli Crime Ring Detailed

http://www.nytimes.com/2009/08/04/wo.../04israel.html

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
Grapjas, vandaar dat ze de oorlogen van Israel uitvoert. Ze nu kijken naar Iran om militair in te grijpen. Voor wie denkt ge, alleen voor israel. Alle onterechte veto stemmen. Waarom denkt ge dat de us zo gehaat word? Nwo verzin jij erbij, feit is dat ze veel macht hebben door te lobbyen en alles en iedereen te corrupteren met zionistisch geld, diamanten en rubi's. En dan komen we tot: de straffeloosheid van Israel en de bron van alle miserie.
Oud 10 januari 2010, 19:10   #131
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Beter zoeken kan al veel helpen:

http://www.meforum.org/259/end-ameri...-remains-vital

Citaat:

>> End American Aid to Israel?: No, It Remains Vital

by Raphael Danziger and Bradley Gordon

Middle East Quarterly

September 1995

Raphael Danziger is research and information director at the American Israel Public Affairs Committee and editor of Near East Report, and Bradley Gordon is legislative director at AIPAC.

The $3 billion in aid that the U.S. government provides annually to Israel has come to represent the immutability of the U.S.-Israel alliance. But the aid is much more than symbolic; it brings very real benefits to both sides. It serves U.S. security interests by supporting a strategic American ally in a vital but volatile region. It helps with the defense of Israel against the common threats of radical Islam and international terrorism, enabling Israel to act as an effective U.S. ally. It promotes the Arab-Israeli peace process by allowing the Israelis to take greater risks for peace.
...

<<

De bron is onverdacht genoeg, mag ik veronderstellen.

OK, het stuk is van 1995.

Maarreuh, voor zover ik weet is die hulp tijdens de Bush-jaren niet verminderd, en Obama heeft er ook nog niet op bespaard. Of wel?
Volgens deze site gaat het om leningen, en niet ''ontwikkelingshulp'', maar ik kan me vergissen.
Oud 10 januari 2010, 19:12   #132
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
LOL en dan proberen ze sterke argumenten in het belachelijke te trekken met NWO theorien.

Volgens mij ben je gewoon een zionist, omdat je al hun truken gebruikt!
Discussie voeren zonder de bewijzen te zien en dan op iets anders overschakelen wanneer je in het nauw word gedreven.
Het feit dat er hier op dit forum personen zijn die de truken doorzien geeft mij een goed gevoel! Zeker omdat het geen moslims zijn die de manupilatie van de zionistische loby doorzien.
Er is nog hoop voor de Palestijnen en de wereld in het bijzonder!
Want Joden zijn een kanker? Christus man, je verbergt het niet eens.
Oud 10 januari 2010, 19:18   #133
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is weer elke palestijnse aanval is een verdediging. Alsof iemand u serieus neemt. Weet ge wat ik denk, ofwel zijt ge zelf ne jood ofwel fake je dit alles, gemaskeerd onder uw islamhaat. Tis weer de schuld van de islam. Laat me vooral niet lachen, zielig menneke.
Het blijkt dat christelijke Arabieren prima samen kunnen leven met de Joden in Israël. Hetzelfde geldt voor de Druzen.
Citaat:
According to the 2008 National Resilience Survey, conducted by Tel Aviv University, 43% of Muslims refer to themselves as "Palestinian-Arabs"; only 15% defined themselves as "Arab-Israelis" and four percent of those surveyed said they considered themselves "Muslim-Israelis". According to the same survey, 24% of Christians in Israel said they defined themselves as "Arab-Palestinians", 24% referred to themselves as "Arab-Israelis", and an equal number of respondents said they considered themselves "Christian-Israelis". In 2008 more than 94% of Druze youngsters classified themselves as "Druze-Israelis" in the religious and national context (the Ynet article reporting the findings does not mention self-identification as "Arab citizens of Israel" or "Palestinian citizens of Israel" as an option).
Citaat:
Grapjas, vandaar dat ze de oorlogen van Israel uitvoert. Ze nu kijken naar Iran om militair in te grijpen. Voor wie denkt ge, alleen voor israel. Alle onterechte veto stemmen. Waarom denkt ge dat de us zo gehaat word? Nwo verzin jij erbij, feit is dat ze veel macht hebben door te lobbyen en alles en iedereen te corrupteren met zionistisch geld, diamanten en rubi's. En dan komen we tot: de straffeloosheid van Israel en de bron van alle miserie.
Obama heeft nochtans geen bedreigingen aan Irans adres gedaan. En onterecht... tja. Ik zou een land dat Syrië in de palm heeft, Libanon om de nek wurgt, en een heel land van de kaart wil vegen ook geen kernwapens gunnen. U wel?

Eerst de halve wereld bedreigen en dan zeuren dat je geen kernwapens mag. Hallo???!!!
Oud 10 januari 2010, 19:18   #134
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Want Joden zijn een kanker? Christus man, je verbergt het niet eens.
Een brilletje kopen kerel ...
of beter niet van onderwerp veranderen zoals ik al zei in mijn post aan jou gericht...

maar het is gemakkelijk om de Antisemitistische kaart te trekken wanneer je in het nauw word gedreven

Waar heb ik het woord jood gebruikt...???? WAAR ??????

Zionisten kerel, ZIONISTEN !!!!!

Waarvan het merendeel van de joden ook van moet kotsen!

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 10 januari 2010, 19:21   #135
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een brilletje kopen kerel ...
of beter niet van onderwerp veranderen zoals ik al zei in mijn post aan jou gericht...

maar het is gemakkelijk om de Antisemitistische kaart te trekken wanneer je in het nauw word gedreven

Waar heb ik het woord jood gebruikt...???? WAAR ??????

Zionisten kerel, ZIONISTEN !!!!!

Waarvan het merendeel van de joden ook van moet kotsen!
Waar heb ik het woord moslims gebruikt...??? WAAR?

Makakken kerel, MAKAKKEN !!!!!

Waarvan het merendeel van de moslims ook van moet kotsen!

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 10 januari 2010 om 19:22.
Oud 10 januari 2010, 19:24   #136
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Het blijkt dat christelijke Arabieren prima samen kunnen leven met de Joden in Israël. Hetzelfde geldt voor de Druzen.

Obama heeft nochtans geen bedreigingen aan Irans adres gedaan. En onterecht... tja. Ik zou een land dat Syrië in de palm heeft, Libanon om de nek wurgt, en een heel land van de kaart wil vegen ook geen kernwapens gunnen. U wel?

Eerst de halve wereld bedreigen en dan zeuren dat je geen kernwapens mag. Hallo???!!!
Te belachelijk om op te antwoorden. Obama niet, wel zen generaal. En voor de 75ste keer en tot heden nog steeds geen antwoord gehad. Graag het bewijs dat die gezegt heeft dat die israel van de kaart wil vegen. Of een bewijs dat ze kernwapens willen bouwen?

Uw propaganda stoelt op niks. Waarom probeer je nog? Niemand die er wat van geloofd
Oud 10 januari 2010, 19:27   #137
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:

LOL is dit jou repliek hahaha
je valt volledig uit je rol hahahaha

Citaat:
Oud 10 januari 2010, 19:30   #138
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:

Het moet niet duidelijker. Het is goed zo. Neem een chill-pill en verdrijf die boze makakken die in uw gedachten ronddwalen.
Oud 10 januari 2010, 19:31   #139
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Te belachelijk om op te antwoorden. Obama niet, wel zen generaal. En voor de 75ste keer en tot heden nog steeds geen antwoord gehad. Graag het bewijs dat die gezegt heeft dat die israel van de kaart wil vegen. Of een bewijs dat ze kernwapens willen bouwen?

Uw propaganda stoelt op niks. Waarom probeer je nog? Niemand die er wat van geloofd
Jong, het feit dat ze het bestaan van meerdere kerncentrales hadden verzwegen voor de hele internationale gemeenschap dat zegt toch genoeg? En ja, als u ervoor wilt kiezen om Achmedinejads woorden te herinterpreteren, moet u dat zelf weten. Maar ik kan door de lijntjes heen lezen. Als we destijds wat minder Hitlers woorden hadden geherinterpreteerd, hadden we ook van te voren een en ander kunnen stoppen.
Oud 10 januari 2010, 19:32   #140
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
LOL is dit jou repliek hahaha
je valt volledig uit je rol hahahaha
Juist, ik zette je een spiegel voor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be