![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Tevens heb ik echter geschreven dat ik begrijp dat u mijn redenering niet volgt, vermits u niet over dezelfde traditionele gezinswaarden beschikt als ik. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Omdat voor ons een gezin met vader-moeder een betere formule vormt. Dit onder andere omdat moeder en vader andere accenten in de opvoeding leggen en deze diversiteit positief is voor een kind. Je hebt zelf aangekaart dat ook een tante een moederfiguur kan zijn, maar hiermee geef je eigenlijk zelf toe dat het homokoppel geen ideale situatie geeft. Want een tante zie je niet elke dag. De Gezinsbond is er trouwens ook tegen, ik denk dat zij wel veel recht van spreken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik die B S van die tante aangekaart ??? ![]() Uw stelling is ouderwets en nog eens discriminerend ten opzichte van het holebi milieu dus geef ik gene zak aan uw f**ing stelling toe. Laatst gewijzigd door Wisord : 14 januari 2010 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() [off-topic] In your dreams...
![]() You wish http://www.marxist.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U kan uw gelijk niet halen en begint dus in het wilde weg te schelden? Zo kennen we de linkse 'rationalisten' weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door ziekte kan ik geen kinderen krijgen. Ik mag dus van jou niet trouwen.
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hetrero (volgens rkk) wel , maar nutteloos ,
als je rkk letterlijkneemt , reden gaf zelfal azan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee volgens mij niet. Ik denk da onvruchtbaarheid zelf een nietigheidsgrond is voor het kerkelijk huwelijk. Kben ni zeker zenne.
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kwestie vkinderenheeft het letterlijk geenzin als diezelfde rkk letterlijuk neemt , want .... Nenpastoor zegt , ga envermenigvuldig u !! ![]() 't is nietleukwanneer je zelfkids wilen geen kunt krijgen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En zo openlijk op 't forum (cf. citaat)..
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wauw! Dank je!
Citaat:
Homoseksuele identiteit zoals wij die vandaag kennen is pas ontstaan bij de vorige eeuwwisseling (in België zelfs een stukje later). Logisch dus dat het voorheen geen deel uitmaakte van traditie. Aan de traditie om te veranderen. Adam Smith heeft er een gezellig boek over geschreven. Citaat:
Of dacht je dat kinderloze gehuwden een fenomeen van de laatste vijftig jaar waren?
Laatst gewijzigd door lombas : 14 januari 2010 om 02:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is geen nieuws voor mij hoor. Maar kan je ook uitleggen waarom de kerk zo geobsedeerd is door sex?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me trouwens goed herinner van mijn lessen familiegeschiedenis, dan dateert het eengemaakte concept "huwelijk" voor de RKK ueberhaupt maar van het Concilie van Trente.
Laatst gewijzigd door lombas : 14 januari 2010 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Kerk erkent dat seks ook kan dienen als genegenheid, intimiteit en uiting van liefde (tussen man en vrouw). De kerk is tegen kunstmatige contraceptie omdat gods werk vrijelijk moet kunnen gebeuren. Niet omdat seks enkel voor voortplanting mag dienen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 14 januari 2010 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |