![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de ouders stelden zich geen burgerlijke partij of diend eook geen klacht in... mooi staaltje van een politiek proces... toch geen rode lidkaarten in de zakken... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 23 februari 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van iemand die militeert voor een partij die Zero Tollerance zeer hoog in haar vaandel draagt, verwacht ik een zekere consequentie, zeker als dan nog blijkt dat het een mandataris (blijkbaar gemeenteraadslid) betreft.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zelfs nooit een voet in een fritkot gezet ? ik ook niet... ik moest ook altijd buiten blijven staan aan de toog zoals iedereen ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat soort smoesje heb ik ondertussen net iets teveel gehoord/gelezen.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had hij gezegd : "stil of ik sla op uw blote poep..." was hij misschien veroordeeld voor pedofilie ![]() ![]() ![]() hopelijk heeft hij niet in uw tong gesneden ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet je dat eens meemaken !!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat nog altijd zoiets als verbaal geweld, zeker als het om een gehandicapt meisje gaat.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat dus werkelijk van kwaad naar erger... Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 februari 2010 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft opvallend hoe je het wangedrag van je partijgenoot met de mantel der liefde blijft bedekken, en de feiten zelfs ridiculiseert.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 februari 2010 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even Googlen zal je leren dat het al dan niet in brand steken van dat frietkot dikwijls ter sprake komt op verschillende fora. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amaai, wat een sterke bewijsvoering van de feiten.
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar je doet wel heel erg je best om het zo geloofwaardig mogelijk te laten uitschijnen.
Dat gezegde wordt in bepaalde kringen vooral dikwijls misbruikt.