![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nogmaals indien dit zo was waar waren de absurde eisen in 2007 dan? De NVA heeft maandenlang constructief meeonderhandeld zelfs tot grote schande van het VB en LDD die hen al als halve veraders beschouwde omdat ze het kartel niet wilde opblazen. Citaat:
En nogmaals je negeeert straal dat de NVA al 2 regingen in de vlaamse zit. Nee ik denk echt dat op de 1 of andere manier je de NVA zo haat dat je gewoon alle feiten die niet stroken negeert.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
De NVA wil trouwens confederatie als eindpunt om dan een langzame verdamping richting EU. Een belangrijke nuance.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 3 jaar: wie gelooft die mensen nog ? |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je gebrek aan kennis van de belgische politiek is werkelijk onvoorstelbaar, wat je niet belet overal je slebber tussen te slaan. Typisch voor keffertjes van je gehalte. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het recht toch om ertegen te zijn ? |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() En wij hebben het recht te vragen waarom, zonder dat ge daarom moet beginnen schelden, veralgemenen, gemeenplaatsen beginnen gebruiken en dergelijke. Geef nu eens een argument, dat zou echt wel helpen.
|
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me perfect logisch in de grote Franstalige natie die Belgie is.
![]() |
![]() |
#130 | ||||
Gouverneur
|
![]() Ik heb hieronder een aantal quotes van u verzameld, oordeel zelf.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Je bent niet beter dan een doorsnee VB'er hoor.
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik meen me nochtans te herinneren dat Milquet zelf heeft verklaard dat De Wever, in tegenstelling tot sommige andere partijen, op een heel ernstige en correcte manier onderhandelde.
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 |
Gouverneur
|
![]() "Dewinter is een kakker" posten is schelden. Is dat niet duidelijk genoeg? Ik had het trouwens over meer dan schelden alleen, maar daar kijkt ge "voor het gemak" even over.
|
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Gouverneur
|
![]() Wat is dat dan wel?
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als alles wat hier van eender wie gezegd wordt moet geïnterpreteerd worden als schelden kunnen we het forum opdoeken.
Ik heb evenwel meer en meer de indruk dat het U niet te doen is om de discussie op zich, maar in het opjagen van bepaalde forumleden. Ik heb besloten U daarin niet te volgen. |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Ge gaat mij niet volgen in het geven van argumenten, onderbouwde argumenten? Dat is het enige waar ik u mee "opjaag". Niet alles wat men zegt hier op dit forum is schelden, ik zie hier en daar mensen persoonlijk worden en geef daar mijn mening op.
Ge geeft geen antwoord op de vraag van fox met als "argument": "Ik mag toch tegen zijn?" Ik vraag u nogmaals: waarom? |
![]() |