![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: De afkalving van het VB ligt vooral aan: | |||
1)Ze spelen niet genoeg meer in op het Vlaamse |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,00% |
2)Ze spelen niet genoeg meer in op de migratie |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,00% |
3)Ze doen te weinig aan verjonging van hun vertegenwoordigers |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,00% |
4)Ze doen te weinig om uit het cordon sanitaire te komen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 16,00% |
5)Ze zijn intern teveel verdeeld over hun strategie |
![]() ![]() ![]() |
13 | 26,00% |
6)De voorzitter is te zwak |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
7)... |
![]() ![]() ![]() |
10 | 20,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S.: de geciteerde bijdrage van u bevat geen enkel argument en dient enkel om iemand voor nazi uit te schijten. Uw eigen commentaar indachtig, wat wilt dat nu zeggen over u?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() het terugkeren vreemdelingen, geen geld meer geven tijdens het onderzoek, opvangen in instellingen; enz.; natuurlijk als u het programma niet kent kan u niet weten welke punten er al gerealiseerd zijn. nul tolerantie vreemdelingen hun straf laten uitzitten in hun eigen land.. moet ik er nog wat bij geven? of gaat u zelf eens het prog van het belang opzoeken?
|
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() boerkaverbod, hoofdoekenverbod etc geen financiele hulp aan illegalen etc
en wat doet de n-va volle bak collaboreren en vreemdelingen helpen regulariseren! |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook geen enkele reden om aan te nemen dat een meerderheid van het kiezerskorps zich daar niet in kan vinden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U behoort dan ook niet tot een meerderheid. Gelukkig maar.
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi. Iedereen gelukkig.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang we dat niet kunnen, is het dus onjuist om de coalitievorming als een democratisch proces te bestempelen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Te zwakke voorzitter, te zwak programma, onvoldoende verjonging in de partij (jonge talenten als Pieter Van Damme werden aan de deur gezet), te eng anti-islamisme, terwijl de multi-etnische samenleving de oorzaak is,...
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...ms-belang.aspx Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is ook te zien dat het Vlaams Belang als ongevaarlijk wordt beschouwd door het regime. Kijk maar eens hoe lief de grote zenders zijn tegen het Vlaams Belang. Nu wordt NVA als staatsgevaarlijk beschouwd.
Het is nu duidelijk dat heel dat racismegedoe een voorwentsel was om het anti Belgische Vlaams Belang te bestrijden. |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom.
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Gelukkig maar.
![]() |