![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het is in het huidige systeem dat er miljarden worden besteed aan het bouwen van een state of the art voetbalstadion terwijl er iets verder op mensen ziek worden omdat ze geen riolering hebben (cf Zuid Afrika). Citaat:
Citaat:
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn dochter wordt deze maand twee en heeft al reeds pipi gedaan op het potje hoor. Ik geef wel toe, het vlot nog niet perfect ![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
P.S. Afgaande op de titels van de boeken die u aanraadt, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het sensatiegehalte ervan groter is dan het wetenschappelijke gehalte (Murder by injection! Medical Mafia! Medical Conspiracy!). Dat zijn koppen die ik eerder op de voorpagina van een tabloid verwacht dan in een nuchter, beschouwend essay. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd, ik werk al jaren voor multinationals en ik heb er maar eentje gezien met een burn out. De rest was toch tevreden met de uitdagende job en de mooie verloning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Eens kijken, Bill Gates, dropout, Steve Jobs, dropout, Richard Bransons, drop out etc etc etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() kans is groot dat het zover komt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Straks word ik nog verplicht die boeken te lezen, louter om te bewijzen dat ik niet "star" ben. Nou, dat lijkt me een slechte motivatie om eraan te beginnen... Ik heb tot nu toe nog maar weinig echt goed doortimmerde argumenten van jou gelezen. Uiteindelijk val je steeds weer terug op elementen die ik, als ex-universiteitsstudent en ex-universiteitsmedewerker, alleszins niet kan bevestigen - en ik niet alleen blijkbaar - wat aantoont dat dit allemaal nogal subjectief is. Laat dat nu een criterium voor mij zijn om te zeggen: van die boer geen eieren. Als het voorsmaakje niet deugt, pas ik wel op voor de grotere hap. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed ik kan uiteraard ook niet alles lezen, maar daar ging het niet om. Je had je oordeel al klaar voor je het gelezen had en op die manier illustreer je mij je weinig wetenschappelijke en onlogische wijze. Probeer gewoon eens een van de 2. Maar dat ga je niet doen, want dan zul je je huidige wereldbeeld moetn inruilen voor een ander wereldbeeld. En het werk van Gatto ga je dus ook niet lezen? Veelzeggend, veelzeggend. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steve Jobs zegt zelfs letterlijk dat zonder de cursus caligrafie aan de universiteit de mac er nooit zo zou uitgezien hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb een van je auteurs trouwens eens gegoogled en vond het volgende: "In 1987, Mullins authored The Curse of Canaan: A Demonology of History, in which he set forth the theory that an occult conspiracy founded in ancient Babylon controls the world monetary system, evidence of which he sees in Talmudic and Kabbalistic literature". En dat zou ik dan serieus moeten nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal je eens een geheimpje verklappen: ik ben al een jaar of tien lid van het forum abovetopsecret.com. Ze zijn snel om nieuws te brengen en er kan over allerlei zaken gediscussieerd worden. Echter, de laatste paar jaar geraken de discussies daar ook steeds meer verziekt door fantasten, die zonder het minste bewijsmateriaal de meest waanzinnige theorieën verkondigen. Mij niet gelaten, die website dient daar speciaal voor. Misschien is dat wel een betere uitlaatklep voor je, je zal er in ieder geval meer bijval krijgen dan hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Burgemeester
|
![]() Je kan taalontwikkeling ook stimuleren buiten het schoolsysteem (ja ik zou het ook doen vóór de leeftijd van 6 jaar) en ik ben van mening dat we beter iedereen Engels laten spreken in België in plaats van onze eigen taal aan elkander op te dringen, maar dat is een andere discussie. Wat ik zeg is dat het probleem van kansarmoede niks met meertaligheid heeft te maken. In plaats van de oorzaken te zoeken in bepaalde kenmerken van de mensen zelf, zoek ik de oorzaken eerder binnen de instituties, inclusief het onderwijs.
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
![]() |
![]() |