![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken een huisarts met een bloeiende praktijk, zijn twee kinderen kregen alletwee een studiebeurs, ik moet dit niet proberen. De bakker om de hoek moet om de twee drie jaar zijn winkel herinrichten om .... Stel aan zo'n praktijken paal en perk.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou al een stap vooruit zijn moesten ministers verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor hun wanbeleid. En dan bedoel ik niet bij de verkiezingen.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben rtijdens de verkiezingen de keuze tussen de pest en cholera, maw een echte keuze hebben we niet. Wie is er verantwoordelijk dat asielzoekers zolang moeten wachten op een uitspraak? Wie is er verantwoordelijk voor dat asielzoekers, ondanks het feit dat ze uitgewezen werden in beroep mogen gaan? Wie is er verantwoordelijk voor het feit dat uitgewezen asielzoekers hier blijven? Ik voel me hier alleszins niet verantwoordelijk voor. Het mooiste voorbeeld van politici die nutteloos de wereld rondvliegen (op onze kosten) is wel Hapart, en hij is niet alleen, denk ook maar aande zatte De Crem in Amerika ...... Het schoonste voorbeeld is Schouppe, door zijn wanbeleid en grootheidswaanzin heeft hij de NMBS op de rand van de afgrond gebracht. Dit heerschap kreeg een royale ontslagvergoeding en mocht daarna ook nog eens staatsecretaris worden. Op zo'n mensen zitten wij hier dus te wachten. En geloof me vrij, we hebben deze dure mensen heus niet nodig om dienste te sturen. Dit kan heus veel beterkoop. Mensen die lonen van politici willen veranderen (De Croo) ha ha ha, Peumans heeft dit voorgesteld, dankzij uwe nette De Croo ligt deze werkgroep nu op apegapen. Peumans vindt dat hij teveel verdient (hij kan wettelijk niet minder ontvangen) en geeft maandelijks een deel van zijn loon aan een goed doel, geen woorden maar daden mijn beste vriend. Ik stuur regelmatig mails naar partijvoorzitters, ministers en parlementairen, je moet mij deze weg heus niet wijzen, denk je nu heus dat ze met jouw mening rekening houden? Of via lezersbrieven, als het teveel tegen bepaalde personen in gaat hebben ze zogezegd geen plaats om het te publiceren, leer mij geen muilen trekken. Daar de eeuwige dooddoener, en daarom doen we dus niets. Je vergeet dat er transfers en transfers zijn, het geld richting Wallonië wordt gebruikt om een hangmateconomie in stand te houden, die van provincie naar provincie, daar is in feite niets mis mee omdat de de regering dit zelf kan bijsturen. Ik voel me dus helemaal niet verantwoordelijk voor het regeringsbeleid. Ik sta er wel machteloos naar te kijken, goed wetende dat ik een deel van de factuur zal moeten betalen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 26 juli 2010 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat ons belastingssysteem dingen toelaat die eigenlijk niet toelaatbaar zijn. Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 26 juli 2010 om 06:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de tijden dat het goed ging heeft onze regering nagelaten om "goede huismoeder" te spelen, enkele voorbeelden:
Indien jij op momenten niet toekomt met je inkomsten, heb je twee mogelijkheden: 1. Je gaat besparen in je uitgaven, dingen die niet echt noodzakelijk zijn ...... 2. Je verkoopt je huis en huurt het terug, het geld soupeer je op, de huur moet je wel blijven betalen. Jij weet net zo goed als ik welke keuze onze regering gemaakt heeft. Jij weet dat je binnenkort voor grote uitgaven zal staan, één of meerdere van je kinderen willen verder studeren. Je hebt twee mogelijkheden: 1. Mits iets te besparen in je huidige uitgaven, kan je een beetje geld opzij zettenop je spaarboekje (zilverfonds). 2. Je doet niets aan je uitgaven en zal wel een lening afsluiten indien je kinderen ..... Jij weet net zo goed als ik welke keuze onze regering gemaakt heeft. Je twee kinderen gaan werken, het loon komt in een centrale pot, van hieruit mag iedereen uitgeven wat hij nodig heeft. Tussen de twee kinderen zit er een groot verschil, de ene heeft een gat in de hand, de andere denkt driemaal na vooraleer ie één cent uitgeeft. Je hebt twee mogelijkheden 1. Je laat het zoals het is, je stopt zelf nog wat geld in de pot om ..... 2. Je stelt ieder kind verantwoordelijk voor de inkomsten van zijn uitgaven. Jij weet net zo goed als ik welke keuze onze regering gemaakt heeft. Bregint het een klein beetje te dagen?
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Belgische staat kon onmogelijk een bank overnemen die een schuldlast had van meer dan 3 maal de nationale schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie kiest de beleidsmakers die deze beslissingen in onze plaats moeten nemen, denk je? Wie geeft die mensen bij wijze carte blanche? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie topicstarter, en hoeveel spaargeld ik heb weet ik gelukkig zelf.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ha ha.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij een keuze bij het kiezen van de politici die ons land moeten besturen? Met een keuze bedoel ik politici die een heel ander beleid willen / kunnen voeren. Kiezen tussen de Pest en de Cholera vind ik eerlijk gezegd geen keuze.
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men gebruik maakt van legale achterpoortjes in de fiscale wetgeving dat men illegaal bezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom een bepaalde bevolkingsgroep op een gratuite manier stigmatiseren?
Uit jaloezie misschien? Laatst gewijzigd door speurneus : 26 juli 2010 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |