![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Even on-topic :
@ Moslim! : Ik heb ooit aan den lijve mogen ervaren tot wat religie kan leiden. Geloof me, er is nog nooit iemand beter geworden door een ingebeelde 'god' te aanbidden. Die 'god' ben je zelf. Tenslotte bepaal JIJ wat je doet en laat. Indien dat NIET zo is, ben je OF een kleuter zonder normbesef OF dement. In alle andere gevallen weet je best wat goed of fout is IMHO. Waarom dan tijd verspillen in gebedsruimtes ? De tijd die je daar verkloot, kan je beter besteden. Ga eens een zieke helpen of bezoeken. Daar heeft tenminste iemand iets aan. Dat zou een PAK geloofwaardiger over komen dan de berichten die we krijgen over 'gelovigen' die zichzelf opblazen in het midden van een menigte. Kan je me een beetje volgen ? Begrijp je dan meteen ook dat mensen een diepe afkeer krijgen van alles wat met de islam te maken heeft ? Imams die haat prediken. Ze bestaan. Er is zelfs een uitgebreid interview geweest op radio 2 van een ex-moslima die gebrainwashed door haar ex (moslim) echtgenoot mee ging 'bidden'. Komaan, open je ogen. Het is geenszins mijn bedoeling om je te beledigen, hand op mijn hart. Maar ik maak me soms boos over zoveel onwetendheid. Onthou wat belangrijk is. Je medemensen. Niet één of andere fictieve figuur die je niet eens ooit geholpen hebt. Indien die brave man wel degelijk zou bestaan, zou er geen miserie, pijn of dood bestaan. Indien hij wél bestaat, is het een sadist van het ergste soort. Vrede |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Owned.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is mij bekend geworden dat een welbepaalde liberalist iemand anders een bom wil laten gooien opdat hij van 'onzin' af zou zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is dat om angst te zaaien of om mensen te doden? Nee. Is overigens hetzelfde doen als wat de moslims bij de Joden hebben gedaan. Een moskee bouwen bovenop de plek van de Tempel. Het Westen geeft zo de Islam een koekje van eigen deeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest krijg ik eigenlijk een steeds grotere hekel aan Westerlingen, Moslims, Joden, Kanaänieten, ... die graag koekjes - van eigen of andermans deeg, maakt niet uit - uitdelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die instelling betekent de teloorgang van Europa. U bent namelijk niet de enige die zo denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() De Indonesische ambassade in Den Haag, Zuid-Holland, heeft vandaag, 7 augustus, de onafhankelijkheidsdag gevierd. Geheel in lijn met de toenemende islamisasi in wat het 'grootste islamitische land ter wereld' genoemd wordt, hebben de autoriteiten in Jakarta besloten de onafhankelijkheidsviering, traditioneel op 17 augustus, te vervroegen naar 7 augustus 'om de heilige viering van ramadan niet te storen'.
Oftewel: hoe je als staat om religieus opportunistische redenen zelfs je onafhankelijkheid ondergeschikt maakt aan religie. En dat voor een staat die het pincipe van scheiding van kerk en staat officieel in de grondwet heeft staan. ![]() Het moet toch niet gekker worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook in Europa al meer dan genoeg koekjes van dat weinig smakelijke deeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Ramadan is ongezond en voor veel mensen gevaarlijk. Naar mijn ervaring maakt het mensen duizelig en ze zijn snel geïrriteerd. Scholieren zitten 's-middags ziek en lusteloos voor hun schoolboeken. Het valt voor hen nog mee als Ramadan in de vakantie valt. Maar verder vergalt de Ramadan de zomervakantie van miljoenen moslims. Wie 's-middags achter het stuur van zijn auto gaat zitten om naar huis te rijden, terwijl hij na zonsopgang niet meer gegeten heeft en gedronken, is een gevaar op de weg.
De ramadan is ook geestelijk ongezond, want het is een lichamelijke en geestelijke zelfkastijding met als doel de gelovige in te prenten dat hij slecht is en naar de hel gaat als hij Mohammed niet vereert en als hij zich niet houdt aan de leer van de Koran als het woord van God. Het ontkent de menselijke waardigheid omdat het de mens de vrijheid ontzegt om te oordelen over goed en slecht. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() s'avonds, direct na de training. Men zegt wel eens dat je s'avonds niet veel moet eten, omdat je dan slecht verteert, maar dat valt best mee voor mij. Veel eten s'morgens vroeg, s'middags licht, en s'avonds, als je echt niets meer te doen hebt, terug veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar is dit beledigend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Kritiek op een gewoonte of gedrag wordt vaak als beledigend opgevat en vooral als het een gewoonte betreft van een bepaalde groep. Maar omgekeerd hebben moslims kritiek op moslims die de moskee niet meer bezoeken en die (openlijk) durven niet meedoen aan de ramadan of die alcohol gebruiken. Op hen wordt een sociale druk uitgeoefend. En kritiek van ongelovigen kunnen ze nog het minst waarderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Benieuwd wat de toekomst gaat brengen ![]() |
|
![]() |
![]() |