Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2010, 23:02   #121
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Israël tegen de hele moslimwereld : David tegen Goliath !
Dat is de Amerikaanse oorlogspropaganda. Israëlische oorlogspropaganda voor een intern publiek plaatst Israël tegenover de gehele wereld, moslim of niet. Dat is pas een strijd van David tegen Goliath. Of religieuze waanzin.

Laatst gewijzigd door Andy : 7 september 2010 om 23:03.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2010, 23:14   #122
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
De EU zou beter een voorbeeld nemen aan de gemiddelde aandelenbeurs. Zoveel efficiëntie en vrijheid is ongezien binnen de EU.
Ja, we hebben de afgelopen jaren gezien hoe goed die vrijheid is. De economische hausse sinds 2001 is indrukwekkend.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2010, 23:23   #123
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ja, we hebben de afgelopen jaren gezien hoe goed die vrijheid is. De economische hausse sinds 2001 is indrukwekkend.
Voor zover het oprecht advies van Savatage

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 september 2010 om 23:24.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 00:04   #124
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Dat is de Amerikaanse oorlogspropaganda. Israëlische oorlogspropaganda voor een intern publiek plaatst Israël tegenover de gehele wereld, moslim of niet. Dat is pas een strijd van David tegen Goliath. Of religieuze waanzin.
Ah ja, de protocollen van Zion... Ik dacht wel dat je daarin geloofde...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 00:22   #125
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ja, in dit geval worden ze allemaal in één religieuze groep gestoken. KDG maakt geen onderscheid tussen de gelovige en niet-gelovige Joden in zijn uitspraken.
U kraamt onzin uit. Natuurlijk maakt De Gucht geen onderscheid tussen religieuze en seculiere Joden. Dat doet hier ook helemaal niets ter zake. U klets vierkant uit uw nek op een lachwekkende manier wanneer u beweert:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage
Een commissaris voor de EU moet zijn job aanpakken met gevoel voor verantwoordelijkheid, en niet alle mensen van 1 religie op een hoopje gooien of er zomaar uitspraken over doen.
De Gucht viseerde een politieke attitude en een politiek probleem: de macht van de Joodse lobby. En de hele heisa rond zijn uitspraken is een perfecte illustratie en bewijs van zijn stelling.

Het is blijkbaar zelfs verbòden om te zeggen dat er een sterke Joodse lobby is anders kan je onder druk van diezelfde zogezegd onbestaande lobby je koffers pakken.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 8 september 2010 om 00:28.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 00:28   #126
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
U kraamt onzin uit. Natuurlijk maakt De Gucht geen onderscheid tussen religieuze en seculiere Joden. Dat doet hier ook helemaal niets ter zake. U klets vierkant uit uw nek op een lachwekkende manier wanneer u beweert dat De Gucht 1 religieuze groep had geviseerd met zijn uitspraken. De Gucht viseerde een politieke attitude en een politiek probleem: de macht van de Joodse lobby en de hele heisa rond zijn uitspraken is een perfecte illustratie en bewijs van zijn stelling.

Het is blijkbaar zelfs verbòden om te zeggen dat er een sterke Joodse lobby is anders kan je onder druk van diezelfde zogezegd onbestaande lobby je koffers pakken.
Iedereen heeft zijn eigen belangengroep , of lobby. De moslimlobby, ooit van gehoord ?
Oud 8 september 2010, 00:30   #127
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles ok, stroman? Voor de rest van het publiek, een verdere toelichting van Andy,

Fifty-six percent of Jewish Israelis believe that "the whole world is against us," according to a recent Peace Index survey

http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=185338

Peres: World always against us

http://www.ynetnews.com/articles/1,7...898758,00.html
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 00:31   #128
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Iedereen heeft zijn eigen belangengroep , of lobby.
En weinigen zijn zo invloedrijk als AIPAC in de States. Mag dat nog gezegd worden?

Citaat:
De moslimlobby, ooit van gehoord ?
Neen. Enlighten me.

Oud 8 september 2010, 01:42   #129
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Als we de politieke rekening opmaken als per vandaag, dan is er geen enkel Arabisch land beschikbaar om Israël aan te vallen.
Israël is per 1948 toegewezen aan het Joodse volk en daar help teen allah en lieve moederen aan. Het is een voldongen feit en alleen een beroepsquerulant kan hier nog een mogelijkheid tot zeuren in zien.

Zestig jaar Arabische trauma laten zich ook niet uitvlakken en kan Israël niet alles verweten worden. Dat er de laatste jaren dingen niet goed gaan is duidelijk en het is te zien dat Israël er verder geen heil meer in ziet om nog verder zaken te doen met een volk dat alleden maar het onmogelijke wil. Zoiets als Wilders die alle Marokkanen Nederland uit wil hebben.

Nu zie ik - en velen met mij - dat de politieke beleidslijnen uit de VS komen, voor zover die betrekking hebben op de buitenlandse politiek.
Amerika en Israël staan straks alleen, men merkt alreeds in de VS dat men in Europa 60 jaar M-O gezeur zat begint te worden.
De Gucht, natuurlijk niet de meest diplomatieke, zegt het in zoveel woorden.
Het bewijs: de VS gaat direct op de chantagetoer. Zo van "we laten Europa links liggen." Nu, volgaarne. Doe dat vooral, Obama zal daarmee een grote politieke verlichting brengen. En pak de NAVO ook meteen in. En ontmantel de bases in Europa. En vooral: betaal je schulden in Europa.
Oud 8 september 2010, 05:53   #130
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen hoor. De Protocollen laten me behoorlijk stoïcijns. Die zijn volgens mij ook geen Israëlische propaganda. Ik verwees eigenlijk naar twee posts, nl. #10 en 11 in deze draad, waarin Israël zichzelf tegenover de wereld meent te moeten plaatsen. Als je jezelf in een situatie van David tegen Goliath bevindt, dan vraag je je redelijkerwijze af of je geen bondgenoten kan ronselen. Israël doet dat als piepklein landje niet, maar neemt zo'n David-tegen-Goliath gevecht als uitgangspunt. Dat getuigt van waanzin.

Of het moest zijn dat dat piepkleine landje helemaal niet in zo'n underdogpositie zit. Dat kan ook natuurlijk, en met de steun van zionistische lobby's overal ter wereld lijkt het ook daarop wel.

U mag van mij nog kiezen welke uitleg u geeft aan dat David-tegen-Goliath-discours. Zijn ze ginder in de Israëlische coulissen compleet zot geworden, of is die underdogpositie slechts een illusoire kaart die men in de media tracht uit te spelen? Persoonlijk denk ik dat er in beide verklaringen wel een waarheid schuilt. Dankzij hun lobby's en hun Amerikaanse en Europese bondgenoten zijn ze veel sterker dan de grootte van hun leger of economie laat uitschijnen, maar door hun politiek zijn ze tevens diezelfde bondgenoten aan het verspelen, waardoor hun situatie er eentje zal worden van David tegen Goliath. Maar met de Protocollen heeft dat alles niets van doen natuurlijk.

Edit: als u meer bronnen wenst, dan moet u maar eventjes gaan zien in de post van Xing Ho (met dank aan die zijn tussenkomst), naar de aanvallen op Duitse oorlogsbodems voor de kusten van Libanon, naar de verklaringen dat Israëlische kernkoppen Rome kunnen bereiken, naar de agressieve manier waarop Israël de VS met een oorlog tegen Iran tracht op te zadelen, naar de roekeloze aanval op de Mavi Marmara, naar de voortdurende schendingen van het internationaal recht,... Een (groot) deel van Israël is zich geen vrienden aan het maken, and they don't even care.

Laatst gewijzigd door Andy : 8 september 2010 om 06:10.
Oud 8 september 2010, 07:21   #131
Francientje
Minister

Standaard

Dank jullie (ik bedoel eerst en vooral de propalestijnse kwatchgroep) uit ganser harte. Dank ook al de andere anti-Israel dinges. Soms maken jullie mijn dag en mijn week en
mijn maand. Want ik voel me dan net als die:

Jewish man sitting in Starbucks reading an Arab newspaper.

A friend of his, who happened to be in the same store, noticed this strange phenomenon.. Very upset, he approached him and said:

'Moshe, have you lost your mind? Why are you reading an Arab newspaper?

Moshe replied, 'I used to read the Jewish newspapers, but what did I find? Jews being persecuted, Israel being attacked, Jews disappearing through assimilation and intermarriage, Jews living in poverty.

So I switched to the Arab newspaper. Now what do I find? Jews own all the banks, Jews control the media, Jews are all rich and powerful, Jews rule the world.

The news is so much better!'
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 07:24   #132
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Dank jullie (ik bedoel eerst en vooral de propalestijnse kwatchgroep) uit ganser harte. Dank ook al de andere anti-Israel dinges. Soms maken jullie mijn dag en mijn week en

A friend of his, who happened to be in the same store, noticed this strange phenomenon.. Very upset, he approached him and said:

Moshe replied, 'I used to read the Jewish newspapers, but what did I find? Jews being persecuted, Israel being attacked, Jews disappearing through assimilation and intermarriage, Jews living in poverty.

So I switched to the Arab newspaper. Now what do I find? Jews own all the banks, Jews control the media, Jews are all rich and powerful, Jews rule the world.

haha ik ben niet pro Palestijns, eerder anti zionistisch

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 09:34   #133
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen hoor. De Protocollen laten me behoorlijk stoïcijns. Die zijn volgens mij ook geen Israëlische propaganda. Ik verwees eigenlijk naar twee posts, nl. #10 en 11 in deze draad, waarin Israël zichzelf tegenover de wereld meent te moeten plaatsen. Als je jezelf in een situatie van David tegen Goliath bevindt, dan vraag je je redelijkerwijze af of je geen bondgenoten kan ronselen. Israël doet dat als piepklein landje niet, maar neemt zo'n David-tegen-Goliath gevecht als uitgangspunt. Dat getuigt van waanzin.

Of het moest zijn dat dat piepkleine landje helemaal niet in zo'n underdogpositie zit. Dat kan ook natuurlijk, en met de steun van zionistische lobby's overal ter wereld lijkt het ook daarop wel.

U mag van mij nog kiezen welke uitleg u geeft aan dat David-tegen-Goliath-discours. Zijn ze ginder in de Israëlische coulissen compleet zot geworden, of is die underdogpositie slechts een illusoire kaart die men in de media tracht uit te spelen? Persoonlijk denk ik dat er in beide verklaringen wel een waarheid schuilt. Dankzij hun lobby's en hun Amerikaanse en Europese bondgenoten zijn ze veel sterker dan de grootte van hun leger of economie laat uitschijnen, maar door hun politiek zijn ze tevens diezelfde bondgenoten aan het verspelen, waardoor hun situatie er eentje zal worden van David tegen Goliath. Maar met de Protocollen heeft dat alles niets van doen natuurlijk.

Edit: als u meer bronnen wenst, dan moet u maar eventjes gaan zien in de post van Xing Ho (met dank aan die zijn tussenkomst), naar de aanvallen op Duitse oorlogsbodems voor de kusten van Libanon, naar de verklaringen dat Israëlische kernkoppen Rome kunnen bereiken, naar de agressieve manier waarop Israël de VS met een oorlog tegen Iran tracht op te zadelen, naar de roekeloze aanval op de Mavi Marmara, naar de voortdurende schendingen van het internationaal recht,... Een (groot) deel van Israël is zich geen vrienden aan het maken, and they don't even care.
Feit is dat Israël geen keuze heeft. Zij , als piepklein landje met een beetje meer dan 7 miljoen inwoners, waarvan dan nog 20 % arabieren, zijn omringd door vijandige moslimlanden, die zij gedurig in het oog moeten houden, want volledig onbetrouwbaar, en waar tegen zij zich moeten verdedigen, want anders zijn ze er aan !! Dat is dus wel een beetje David(je) tegen grote Goliath, hé ? Vooral omdat Goliath, net zoals in het bijbelse verhaal ook nu weer op zijn bakkes krijgt en het onderspit delft...
Natuurlijk staan zij niet hélemaal alleen. In de VS zitten inderdaad evenveel, zo niet meer, joden als in Israël, waarvan sommigen, maar lang niet allemaal, gefortuneerd zijn en invloedrijke posten bekleden.
In de rest van de wereld heb je zo een beetje overal mensen die op individuele wijze, of in groepsverband, actief jodenbashen, dit zowel uit ultralinkse als ultrarechtse perspectieven, zoals jij hier bijna dagelijks bewijst...Van andere groepen krijgen ze dan weer enige sympatie.
Oud 8 september 2010, 09:38   #134
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
haha ik ben niet pro Palestijns, eerder anti zionistisch
Met andere woorden, je veegt je voeten aan het palestijnse volk, maar je haat joden...Tot zover had ik je al wel begrepen. Schoon van u om het aan de minder oplettende forummers duidelijk te maken.
Oud 8 september 2010, 10:05   #135
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feit is dat Israël geen keuze heeft. Zij , als piepklein landje met een beetje meer dan 7 miljoen inwoners, waarvan dan nog 20 % arabieren, zijn omringd door vijandige moslimlanden, die zij gedurig in het oog moeten houden, want volledig onbetrouwbaar, en waar tegen zij zich moeten verdedigen, want anders zijn ze er aan !!
Zij moeten natuurlijk niets. Als zij vrede willen met de Palestijnen, als zij normale relaties willen opbouwen met hun buren en als zij als een fatsoenlijke staat erkend willen worden, dan moeten ze zich gewoon maar aan het internationaal recht houden of de grenzen van 1967 erkennen. Israël doet dat niet, juist omdat het zich graag verdedigt tegen haar vijanden. Met zo'n verdediging win je stemmen, kan je religieuze fanatici tevreden houden en vooral veel geld verdienen. Het is een keuze die vooral in Israël gemaakt werd en wordt. Een meerderheid in Israël gelooft immers dat men de sterkste is, dat men God en geld aan zijn kant heeft, en dat men altijd en overal met gelijk wat kan wegkomen. Dat is de enige zinvolle verklaring die ik kan bedenken waarom Israël zichzelf nu en dan tegenover de wereld plaatst. Maar als u een betere heeft: leg me dan uit waarom ook de VS, het VK, Frankrijk, Rusland en China af en toe als vijanden afgeschilderd worden. Zijn dat ook landen met arabische meerderheden die het per definitie slecht voorhebben met Israël en de joden? Of zijn dat op het eerste zicht objectieve bondgenoten? Leg me uit waarom Israël haar relaties met Turkije verspeelde in de aanval op de Mavi Marmara, of die met Duitsland dreigde te verspelen in de aanval op een Duitse oorlogsbodem in Libanese wateren.

U weet net als ik dat die situatie kan en zal veranderen. Het Israëlische project is immers niet duurzaam. Dat is trouwens de reden waarom anti-zionisten het vaak beter voor hebben met Israël en dus ook met de Israëlische joden dan zionisten die meestappen in de waanzin.

Tussen haakjes: het aantal niet-joden in Israël is wel wat groter dan 20%.
Citaat:
Dat is dus wel een beetje David(je) tegen grote Goliath, hé ? Vooral omdat Goliath, net zoals in het bijbelse verhaal ook nu weer op zijn bakkes krijgt en het onderspit delft...
Heel erg cool is dat, om aan iedereen te laten zien dat het recht van de sterkste geldt. U schijnt te vergeten dat wanneer de VS wegvalt - en dat lijkt me een kwestie van tijd - Israël niet langer de Goliath is. Dit Israël graaft haar eigen graf met haar politiek tav de VS en enkele andere Westerse 'bondgenoten', met haar politiek tav haar burgers en met haar politiek tav haar gepercipieerde vijanden. Waanzin.

Laatst gewijzigd door Andy : 8 september 2010 om 10:18.
Oud 8 september 2010, 10:47   #136
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Feit is dat Israël geen keuze heeft. Zij , als piepklein landje met een beetje meer dan 7 miljoen inwoners, waarvan dan nog 20 % arabieren, zijn omringd door vijandige moslimlanden, die zij gedurig in het oog moeten houden, want volledig onbetrouwbaar, en waar tegen zij zich moeten verdedigen, want anders zijn ze er aan !! Dat is dus wel een beetje David(je) tegen grote Goliath, hé ? Vooral omdat Goliath, net zoals in het bijbelse verhaal ook nu weer op zijn bakkes krijgt en het onderspit delft...
Natuurlijk staan zij niet hélemaal alleen. In de VS zitten inderdaad evenveel, zo niet meer, joden als in Israël, waarvan sommigen, maar lang niet allemaal, gefortuneerd zijn en invloedrijke posten bekleden.
In de rest van de wereld heb je zo een beetje overal mensen die op individuele wijze, of in groepsverband, actief jodenbashen, dit zowel uit ultralinkse als ultrarechtse perspectieven, zoals jij hier bijna dagelijks bewijst...Van andere groepen krijgen ze dan weer enige sympatie.
Dinges, wedden dat onze antisemitische pardon anti zionistische tegenstanders op dit forum gaan proberen Israel voor Goliath te verslijten
inplaats van dit kleine land zijn echte rol toe te kennen?
Een beetje als mensen die Gaza met Treblinka vergelijken en schreeuwen dat
de nakba ngelijk staat aan genocide.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 10:54   #137
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Zowat uw beste bijdrage ooit. Thanks.

Oud 8 september 2010, 14:18   #138
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij moeten natuurlijk niets. Als zij vrede willen met de Palestijnen, als zij normale relaties willen opbouwen met hun buren en als zij als een fatsoenlijke staat erkend willen worden, dan moeten ze zich gewoon maar aan het internationaal recht houden of de grenzen van 1967 erkennen. Israël doet dat niet, juist omdat het zich graag verdedigt tegen haar vijanden. Met zo'n verdediging win je stemmen, kan je religieuze fanatici tevreden houden en vooral veel geld verdienen. Het is een keuze die vooral in Israël gemaakt werd en wordt. Een meerderheid in Israël gelooft immers dat men de sterkste is, dat men God en geld aan zijn kant heeft, en dat men altijd en overal met gelijk wat kan wegkomen. Dat is de enige zinvolle verklaring die ik kan bedenken waarom Israël zichzelf nu en dan tegenover de wereld plaatst. Maar als u een betere heeft: leg me dan uit waarom ook de VS, het VK, Frankrijk, Rusland en China af en toe als vijanden afgeschilderd worden. Zijn dat ook landen met arabische meerderheden die het per definitie slecht voorhebben met Israël en de joden? Of zijn dat op het eerste zicht objectieve bondgenoten? Leg me uit waarom Israël haar relaties met Turkije verspeelde in de aanval op de Mavi Marmara, of die met Duitsland dreigde te verspelen in de aanval op een Duitse oorlogsbodem in Libanese wateren.

U weet net als ik dat die situatie kan en zal veranderen. Het Israëlische project is immers niet duurzaam. Dat is trouwens de reden waarom anti-zionisten het vaak beter voor hebben met Israël en dus ook met de Israëlische joden dan zionisten die meestappen in de waanzin.

Tussen haakjes: het aantal niet-joden in Israël is wel wat groter dan 20%.

Heel erg cool is dat, om aan iedereen te laten zien dat het recht van de sterkste geldt. U schijnt te vergeten dat wanneer de VS wegvalt - en dat lijkt me een kwestie van tijd - Israël niet langer de Goliath is. Dit Israël graaft haar eigen graf met haar politiek tav de VS en enkele andere Westerse 'bondgenoten', met haar politiek tav haar burgers en met haar politiek tav haar gepercipieerde vijanden. Waanzin.
Andy, het fameus " recht van de sterkste " , dat is gewoonlijk een grote sterke tegen een kleine zwakkere, en/of met veel tegen één. Als die éne zwakkere dan TOCH wint, sta ik altijd enthousiast te supporteren.
Al-Nakba is dan ook VOLLEDIG de arabieren hun EIGEN schuld, en een groot succes voor het IDF.
Met 5 tegen 1, en dan nog slaag krijgen. Daar moet ik toch eens goed mee
In 1967 proberen de onbekwamen het nog eens ! Van hetzelfde laken een pak, en jankend naar huis lopen...
Om dan in 1973 opnieuw te proberen...Tevergeefs... 3 x keer geprobeerd, 3 x motten gekregen ! Zelfs een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen, maar deze nulliteiten dus wel. Zouden ze het nu eindelijk begrepen hebben ? Maar nee zie, ze blijven maar voortdoen, generatie na generatie...
Wanneer komt de bezinning ? Iedereen zou het ginder goed kunnen hebben, moesten de buurlanden van Israël het wensen, en zich een beetje gedragen.

Laatst gewijzigd door den dinges : 8 september 2010 om 14:19.
Oud 8 september 2010, 14:24   #139
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met andere woorden, je veegt je voeten aan het palestijnse volk, maar je haat joden...Tot zover had ik je al wel begrepen. Schoon van u om het aan de minder oplettende forummers duidelijk te maken.
Dus iemand die anti-zionisme is, is per definitie ook anti-joods? Hoe zit het dan met al die joden die tegen de zionistische staat Israël zijn? Allemaal afvalligen zeker?
Oud 8 september 2010, 14:27   #140
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Dinges, wedden dat onze antisemitische pardon anti zionistische tegenstanders op dit forum gaan proberen Israel voor Goliath te verslijten
inplaats van dit kleine land zijn echte rol toe te kennen?
Een beetje als mensen die Gaza met Treblinka vergelijken en schreeuwen dat
de nakba ngelijk staat aan genocide.
7.5 miljoen inwoners in een piepklein landje, tegen 1.5 miljard moslims ? Wie is Goliath ? Wie is David ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be