![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Ha nee! Dat gaat er door de dhimmielinksen onmiddellijk geschermd worden met woorden en begrippen als '(verplichte) solidariteit', 'rasiesme' en 'dieskriemienazi'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker omdat, indien dit niet meer kan, er inderdaad een risico is op onaantastbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand beledigen legt niet een kiem om verder te denken. Integendeel.ging niet over het al dan niet mogen beledigen. Dat ging over het nut. Wat brengt het op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a) functioneel vijandschap b) publiciteit c) electoraal gewin/verlies d) agendering issue e) afleiding van andere evenementen Er zijn dus best een aantal rationele argumenten te vinden om groepen te beledigen. Zoals er ook argumenten zijn om het niet te doen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 oktober 2010 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat sommigen zich rap beledigd voelen, anderzijds heb je ook kraks in beledigen. (zonder enige gegronde kritiek te uiten) Indien je iemands kennis wil vergroten; zou ik niet starten met beledigen. Want dan raak je die ander in zijn/haar gevoelens; terwijl je de ratio moet aanspreken om kennis te vergroten, inzichten te verwerven. Laatst gewijzigd door artisjok : 15 oktober 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In "The life of Brian" wordt Jezus afgeschilderd als een doodnormale mens die ten onrechte verafgood wordt door blinde fanatiekelingen (alles wat hij doet, zelf de meest gewone dingen, worden aanzien als goddelijk). Jezus is helemaal geen Messias, maar wordt gewoon gebombardeerd tot Messias door de mensen. De bedoeling hierachter is dan ook het Christendom een soort spiegel voor te houden : Jullie zien alles als een daad van God, zelfs in de meest idiote dingen. Een blinde geneest=Het werk van God, iemand wordt blind=God's wegen zijn ondoorgrondelijk. Maak een identieke film maar vervang Brian aka Jezus door Achmed aka Mohammed en de halve wereld staat op zijn kop.
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Moslinnis zij toch bave gast
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Maar het zijn wel enkel uw moslimtroetels die met geweld dreigen als er cartoons uitkomen en er zelf voor moorden. Welke critici van het katholicisme of de joodse godsdienst kunnen niet zonder bodyguards buiten omdat ze hun mening zeggen.Vergelijk dat maar 's met wat er gebeurt als er op uw lievelingsreligie kritiek gegeven wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit een argument voor of tegen mogen/moeten beledigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt toch gelezen waarop ik reageerde? http://forum.politics.be/showthread....57#post5034957 In de veronderstelling dat je met "jouw troetels" de moslims bedoelt; wil ik er je even op wijzen dat niet alle moslims met geweld en doodslag dreigen. Anderzijds zijn er tussen de volgelingen van andere godsdiensten ook wel individuen te vinden die dreigen met geweld en doodslag. Daarom schreef ik "grosso modo". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Natuurlijk weet jij dat. Je bent er zelf eentje van.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() met joden met gerust gelachen worden, en alsook met andere religies. Moslims zijn zo blind dat zij denken dat religie hetzelfde is als ras.
Wat vooral spijtig is dat onze media daar ook in meespeelt en doet alsof je als mens niet zelf beslist in welke leugen je trapt. Een religie is geen ras.
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 16 oktober 2010 om 14:47. |
||
![]() |
![]() |