![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb NVA gestemd omdat ik een democratisch land wil, NVA wil voor een staatshervorming gaan welk tot meer democratie kan leiden. Of mijn passpoort Vlaanderen zegt, of België kan me geen ruk schelen, en ik absoluut niet alleen met die opinie
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In plaats van hun blik van Frankrijk te verplaatsen naar Duitsland kunnen ze misschien ook eens overwegen om in een confederatie met Vlaanderen te stappen ?
![]() |
#123 | |
|
![]() En volgens deze pragmatist ook.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#124 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Ik ken er twee van, en die zijn niet echt vers meer
|
|
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() "Wir wollen keine 2. Ost-Deutschland mehr !"
#127 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() En Plastic Bertrand is dan nog een Vlaming
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik bedenk dat een van de redenen waarom ik het in Belgie niet meer leefbaar vind, de fiscale druk is, en dat die fiscale druk er grotendeels gekomen is vanwege een ziekelijk en kwistig overheidsbeleid dat HEEL VAAK om communautaire vrede te behouden/af te kopen, met geld heeft gezwierd, als ik zie dat er in het zuiden van het land blijkbaar geen beterschap in 't zicht is (zie het succes van de PS) en dat dat een geldbeugel is met een gat onderin, en dat men in Vlaanderen mag doen wat men wil, via het federale sas verdwijnt elke inspanning in dat gat, dan vind ik dat dat moet stoppen. En het taalgedoe heeft mij nooit geinteresseerd hierbij. Mijn vraag hier is: welk voordeel heeft de gemiddelde Vlaming eraan dat er nog Walen in zijn land leven ? Laatst gewijzigd door patrickve : 22 oktober 2010 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Ja, maar in andere landen zijn ze discreter
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Zeg eens wie dat was dan, Plastic Bertrand. Degene die het figuurtje speelde in 1977.
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 oktober 2010 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SPA en groen als Vlaamse vertegenwoordiging in een regering van "nationale eenheid". Dat wordt lachen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, maar in tegenstelling tot groen en SPA dicht ik hen nog enige intellectuele capaciteiten toe. Je kan Beke totaal niet vergelijken met amoebes zoals Genez en Van Besien
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |