![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet een of-of verhaal maar meestal een en-en verhaal. Elk geval is ook weer anders Citaat:
![]() ... en bij mijn weten zijn er ook geen mensen die psychisch zo hard lijden omdat ze niet in het lichaam van een tijger zitten dat het het beste zou zijn oeps... een da's waar ... er loopt wel ergens zo'n figuur rond Laatst gewijzigd door praha : 3 november 2010 om 16:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat heeft dus niks te maken met over wat het hier gaat hé Je kan net zo goed opperen dat er one-big-conspiracy aan de gang is die ijvert dat elke vrouw een barbie-pop moet zijn. Citaat:
Wat we nu zien is dat zulke zaken gewoon door de moderne technologie in een stroomversnelling terecht komen. Maar ja ... ik neem aan dat jij je lichaam volledig op z'n beloop laat en geen enkele daad stelt ? Laatst gewijzigd door praha : 3 november 2010 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in feite is dat wel best geinig want dan kan je nog meer bedenken wat de medische noodzaak ervan is .... doch vermoed ik dat er niemand (meer) vindt dat zulke ingreep niet moet terugbetaald worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het licht in hun ogen is gegund. Alleen zou ik dat niet compleet op de ziekenkas laten verhalen. Is iets anders, nietwaar? Ik ben ook invalide. Ik heb een bril nodig. Met ieder minpuntje dat er bij kwam (intussen gelukkig quasie stabiel in jaren) ging de ziekenkas net boven mijn kans op financiële tussenkomst. Dus alles zelf betaald. Huidige bril = 1000 euro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O ja... ik voel het tegenargument al aankomen. Die verkeerde lichaamsmensen zouden depri kunnen worden en onder een trein springen. Nu ja... dat geldt voor een heel scala aan personen hoor. Niet dat ik zulks leuk zou vinden, maar ze bedreigen daarmee hun eigen leven. Beetje minder de verantwoordiger van de farmasector uithangen, zou je beter staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet eigenlijk niet of ik jouw reactie en de manier waarop zielig zou moeten vinden?
En ben ik nu geen prachtig roodharig meisje met het puurste blauw der ogen in plaats van een dertiger met grijs haar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pieke heeft gelijk over de hoeveelheid operaties. Weet je er wel degelijk iets over of ben je gewoon je persoonlijke trauma over je familiedoden aan't gebruiken als argument? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat moet nog altijd niet resulteren in frustratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je transgenders? Ooit uitvoerig met eentje gepraat, en met de omgeving ervan? Langdurig de relatie tussen een transgender en de omgeving geobserveerd? Wellicht niet. Bepaalde dingen worden gezien als vreemd en zijn misbegrepen. Door uitspraken te doen als "ze moeten er maar mee leren leven" ondersteun je het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen serieus Ja okay... ik volg je ... Je kan inderdaad stellen dat ze door zulke operatie trans af willen zijn. Wat is nu precies het probleem ? Men voelt zich mentaal meer A maar is fysisch meer B en ziet het ombouwen ( fysisch) tot A als oplossing om in het reine te komen ... mooi toch als het werkt ? Blijkbaar heb jij nog steeds een soort wrang gevoel bij dat laten ombouwen omdat men dan ergens toegeeft aan dat psychische 'probleem' ipv dat men zich laat behandelen ervoor. Klopt dat ? ... of begrijp ik je verkeerd ? En zo ja dan zie ik het verschil niet tussen dat en iemand met een andere afwijking/tekortkoming die er bovendien ook psychische problemen mee zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen met deonthologie kan je (proberen) de mate van leed bepalen, niet met een boekhouding.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Staatssecretaris
|
![]() Off-topic: Als ik mijn hond kaal scheer (behalve zijn schedel), hem op zijn twee achterste poten leer lopen, hem kleren laat dragen en desnoods hem leer spreken. Is hij dan een mens of toch nog altijd een hond (die op een mens lijkt)?