![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun hersenen zijn nog niet volledig ontwikkeld en op die leeftijd maken ze voor elke taal nog een apart hersengedeelte aan zodat ze later die verschillende talen spelenderwijze uit elkaar kunnen houden. Ze "vertalen" dus niks, maar nemen de informatie rechtstreeks binnen. Vanaf een jaar of zes is dat proces gedaan, elke nieuwe taal die men dan bij aanleert gaat via het orginele taalgebied en dan pas in een apart taalgedeelte in de hersenen. (het wordt "vertaald") Vanaf die leeftijd wordt het dus langzamerheid hoe langer hoe moeilijker om nog een nieuwe taal bij te leren. Zet kinderen in de kleuterklas bijeen om Nederlands te leren en de rest volgt spelenderwijze.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 november 2010 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moderator? Wo bist du bleben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gebeurt niet. Om over de oproepen tot "harde aanpak tegen migranten" niet te spreken. Wat ik zei past perfect binnen het wettelijk kader. Indien een bepaalde wet wordt ingevoerd, kan de machtshebber de oproerpolitie inschakelen indien ongesanctioneerd en gewelddadig protest uitbreekt tegen de door de machtshebber in kwestie doorgevoerde maatregelen. Daar rellen tussen oproerenden en oproerpolitie niet echt lijken op een petanquewedstrijd qua softheid maar eerder vrij gewelddadig zijn, kan het gebruik van bean bags, traangasgranaten en andere niet-dodelijke projectielen worden overwogen om zo de opgejutte menigte te controleren en schade aan privaat en openbaar eigendom alsook onschuldige voorbijgangers tot een absoluut minimum te beperken. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 18 november 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Ja, maar hoe, vroeg ik. Er zijn dure wijken, er zijn goedkope wijken. Binnen de ring staan er krotten waar de allochtonen samenhokken, buiten de ring villawijken waar de bedrijfsleiders zitten.
Je zal dan ook die bedrijfsleiders moeten dwingen te verhuizen. En een villa kopen voor iemand die het niet kan betalen. Die krottenwijken heropwaarderen. Ik vind het maar vreemd. Verplichte spreiding lijkt me misschien zo slecht nog niet, maar hoe je dat praktisch uitvoert is een ander paar mouwen.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 18 november 2010 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rijke gemeenten bestaan doorgaans niet uit uitsluitend villa's. En dan heb je goedkope wijken van het type "op den buiten" die blank zijn maar door hun locatie niet bepaald duur. Bovendien zakken de prijzen vanzelf als je een paar migranten in een wijk steekt. En op het domein van volksheld Pfaff kan men zo'n 20 mensen huisvesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Zoiets praktisch doorvoeren zal hier en daar misnoeging en protest opleveren.
Momenteel politiek niet haalbaar. Hoewel ze Doel wel kunnen opkuisen omdat de economie moet draaien. Ik verwacht ook geen realistische oplossing voor dit probleem. Ik verwacht dat de krottenwijken enkel zullen verergeren en dat de alienatie van de daar opgesloten volkeren steeds groter zal worden. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 18 november 2010 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Engeland is men toch al leuk bezig.
Citaat:
zo ziet de lieverd eruit: ![]() Zouden zijn kinderen al een woordje of twee engels spreken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwreligieuspeil.net/taxonomy/term/7 Toffe bronnen heb jij... Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2010 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Italie wordt een penis-monument weggehaald omdat de paus op bezoek komt, in Engeland krijgt de familie van een terroristische moslimfundamentalist een villa van +1miljoen pond gratis ter beschikking + de nodige uitkeringen zodat ze ook nog boterhammekes kunnen komen. Ik mis hier de vergelijking. Of hoeft die er niet te zijn? Ik heb er dan ook nog een leuke: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...weigeren.dhtml
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwetst de waarheid weer ter hard? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag gerust een werknemer selecteren op basis van talenkennis, diploma,.. Je bent een racist indien je een werknemer weigert, puur op basis van zijn naam, of afkomst, e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als er nu twee gelijke diploma's en heel de zever voor m'n neus krijg , kan ik dan als werkgever vrij kiezen ? En op basis van welke criteria dan wel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims die zuivere moslimschoonzonen eisen voor hun dochters, en kaffer schoonzonen weigeren puur op basis van naam en afkomst, zijn dus racisten. Mits 75 % van moslims nog steeds zo'n geloofszuiver schoonkind invoert, is van 75% van die gemeenschap racistisch. Ik neem aan je geen racistisch onderscheid maakt artisjok tussen een huwelijkspartner en een partner in employment, of toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() . Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 november 2010 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Ja, da's verboden hé tegenwoordig. Geen nood, je vind als werkgever toch wel een andere reden om iemand niet aan te nemen zeker ? Ik ben ook al verschillende keren afgewezen toen ik solliciteren ging, had ik dan klacht in moeten dienen voor anti-blank racisme ? Want ik mag hopen dat de wet voor iedereen gelijk is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Mohammed zegt dat ik hem racistisch heb behandeld, moet IK bewijzen dat dit niet correct is.
|
![]() |
![]() |