![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet evengoed óók dat hij al te vaak scheldde hoor, daar niet van. Maar goed, we verstaan elkaar.
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien, maar je kunt niet ontkennen dat ik over paranormale vermogens beschik, vermogens eigenlijk niet voorbestemd voor gewone stervelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffft , sterke forummers , zwakke forummers...
![]() Heeft een Formule 1 rijder meer recht om door een rood licht te rijden dan een doordeweekse chauffeur ??? ![]() Mooie visie op't leven ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
En je wilt het maar niet snappen he. ![]() Het gaat hem hier niet om de meest kwalitatieve poster, maar wel om de overtredingen. En de overtredingen hebben niks, maar dan ook niks met de kwaliteit van de poster te maken. Kzal ik eens met een voorbeeldje komen: Moet een man die veel aan liefdadigheid doet, tal van schenkingen ten voordelen van allerlei zwakkeren, maar op zekere dag iemand vermoordt, anders, of beter gezegd minder gestraft worden dan iemand die geen liefdadigheid doet? Neen, moord is moord, en de dader wordt afgerekend om de intentie rond het begaan van die moord. Wat hij allemaal deed voor die moord doet niet terzake, want staat los van de moord. Of moet een miljonair minder hard gestraft worden na het begaan van een moord dan een arme allochtoon bijvoorbeeld? Het antwoord is neen. Flanel mag dan zovele interessante posts hebben geschreven -dat heeft hij zeker!- maar ook zeker is dat hij veel heeft gescheld. En de reglementen zijn er voor iedereen, ook voor flanel.
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: verder heb je gelijk. Laatst gewijzigd door Steve_M : 25 november 2010 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben het geheel met je eens, behalve het vetgedrukte. Flanel kende inderdaad de regels, en volgens mij heeft hij altijd de intentie om deze te volgen, maar helaas laat hij zich vaak meeslepen door zijn emotie's die vaak hard kunnen optreden -wat wel begrijpelijk is hier op dit forum- met alle gevolgen vandien. Hij moet leren vuisten in zijn broekzak kunnen maken. En ik denk ook niet dat de verbanning het laatste van zijn zorgen is, ik denk dat hij veel liever niet geband wordt, en dat hij het ambetant vindt wanneer hij alweer een ban aan zn broek heeft. Maar toch geloof ik dat hij het 'op een dag' zal leren om zich te beheersen en dus niet meer tegen de lamp te lopen. ![]()
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Idd missch slecht voorbeeld dat ik gaf; ik wil maar zeggen: het gaat hier om het houden aan de reglementen, ongeacht de kwaliteit en of de kwantiteit van je postgedrag.
![]() |
#132 |
|
![]() Dat vind ik ook, hoor. Het lijkt me nogal evident dat het aantal posts er weinig toe doet bij het beoordelen van overtredingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Nog even en het flanellen voorbehoedsmiddel wordt door zijn aanhangers heilig verklaard (aan hun reacties te zien is hij namelijk inmiddels al zalig verklaard).
Dat gezegd hebbende, had hij van mij niet geband hoeven te worden, ook al is het niet mijn favoriete forumgenoot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het was inderdaad een erg grote drol die die flanelkerel op dit forum gepost heeft. Die ene post volstond m.i. voor een permban.
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft hij nu een permban want ik weet van niets hoor?
![]() |