Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2010, 21:32   #121
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Houden zo.
Ik zal proberen van mij in te houden

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:39   #122
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit forum is het beste wat we hebben op Nederlandstalig grondgebied.
Politics.be : kwaliteitsforum of praatbarak ?

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:39   #123
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Volg uw onderschrift wat meer.. momenteel staat dat daar maar wat te staan
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 22:06   #124
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spijtig dat je appelen en peren vergelijkt.

Jij doet trouwens net alsof de berichten van Flanelcondoom literaire aardverschuivingen waren, en dat hij, tussen zijn vele pareltjes, slechts zeer af en toe een minieme uitschuiver beging.
Als je de verontwaardiging bij elke ban die hij opliep bekeek, leek het daar toch op.
Ik weet evengoed óók dat hij al te vaak scheldde hoor, daar niet van.

Maar goed, we verstaan elkaar.
Oud 25 november 2010, 22:11   #125
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Daarvoor moet je nu ook niet bepaald Nostradamus zijn. Bij de grote ontbanningsactie heeft zowat iedereen voorspeld dat de meeste ontbanden binnen de kortste keren opnieuw een ban aan hun broek zouden hebben.
Misschien, maar je kunt niet ontkennen dat ik over paranormale vermogens beschik, vermogens eigenlijk niet voorbestemd voor gewone stervelingen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 22:12   #126
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Als je de verontwaardiging bij elke ban die hij opliep bekeek, leek het daar toch op.
Ik weet evengoed óók dat hij al te vaak scheldde hoor, daar niet van.

Maar goed, we verstaan elkaar.
Er werd hier bijna zoveel gesnotterd als op de begrafenis van Harry Mulish..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 22:34   #127
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Pffft , sterke forummers , zwakke forummers...

Heeft een Formule 1 rijder meer recht om door een rood licht te rijden dan een doordeweekse chauffeur ???

Mooie visie op't leven ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 23:46   #128
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de simpelen van geest een ander voorbeeld: de ene journalist schrijft een dikke 100 artikels per maand. Een enkele keer per maand staat daar een foutje in (denk dat dit met de belabberde toestand van de journalistiek nog weinig is ook, maar dat ter zijde). Een andere journalist schrijft een artikel per maand, waar iedere keer een foutje in staat. Wie is de meest geloofwaardige journalist?

Als je enkel taxeert op het aantal fouten, zonder rekening te houden met de ratio krijg je een vertekend beeld. Voor het forumreglement zijn beide journalisten even slecht.

En zo moeilijk is het niet om een goed deel van ieders posts te lezen ... indien het aantal moderatoren hier vervijfvoudigd zou worden. Op andere, grotere fora gebeurt het ook.

En je wilt het maar niet snappen he.
Het gaat hem hier niet om de meest kwalitatieve poster, maar wel om de overtredingen.

En de overtredingen hebben niks, maar dan ook niks met de kwaliteit van de poster te maken.

Kzal ik eens met een voorbeeldje komen:

Moet een man die veel aan liefdadigheid doet, tal van schenkingen ten voordelen van allerlei zwakkeren, maar op zekere dag iemand vermoordt, anders, of beter gezegd minder gestraft worden dan iemand die geen liefdadigheid doet?

Neen, moord is moord, en de dader wordt afgerekend om de intentie rond het begaan van die moord. Wat hij allemaal deed voor die moord doet niet terzake, want staat los van de moord.

Of moet een miljonair minder hard gestraft worden na het begaan van een moord dan een arme allochtoon bijvoorbeeld? Het antwoord is neen.

Flanel mag dan zovele interessante posts hebben geschreven -dat heeft hij zeker!- maar ook zeker is dat hij veel heeft gescheld. En de reglementen zijn er voor iedereen, ook voor flanel.
Oud 25 november 2010, 23:49   #129
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
En je wilt het maar niet snappen he.
Het gaat hem hier niet om de meest kwalitatieve poster, maar wel om de overtredingen.

En de overtredingen hebben niks, maar dan ook niks met de kwaliteit van de poster te maken.

Kzal ik eens met een voorbeeldje komen:

Moet een man die veel aan liefdadigheid doet, tal van schenkingen ten voordelen van allerlei zwakkeren, maar op zekere dag iemand vermoordt, anders, of beter gezegd minder gestraft worden dan iemand die geen liefdadigheid doet?

Neen, moord is moord, en de dader wordt afgerekend om de intentie rond het begaan van die moord. Wat hij allemaal deed voor die moord doet niet terzake, want staat los van de moord.

Of moet een miljonair minder hard gestraft worden na het begaan van een moord dan een arme allochtoon bijvoorbeeld? Het antwoord is neen.

Flanel mag dan zovele interessante posts hebben geschreven -dat heeft hij zeker!- maar ook zeker is dat hij veel heeft gescheld. En de reglementen zijn er voor iedereen, ook voor flanel.
Ik kan je verzekeren dat de eerste man een lichtere straf krijgt dan de andere. Moraliteitsonderzoek enzo.

EDIT: verder heb je gelijk.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 25 november 2010 om 23:50.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 23:52   #130
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Spijtig dat je appelen en peren vergelijkt.

Jij doet trouwens net alsof de berichten van Flanelcondoom literaire aardverschuivingen waren, en dat hij, tussen zijn vele pareltjes, slechts zeer af en toe een minieme uitschuiver beging.

De feiten spreken je echter tegen. Zijn berichten ook, zijn talloze verbanningen eveneens. Hij speelde zeer veel op de man zelf, hoewel ik best wil herhalen dat, wanneer hij wou, hij wel interessante berichten kon plaatsen.

Tot slot vind ik de hagiografie van Flanelcondoom en het geweeklaag over zijn verbanning hallucinant en grappig tegelijkertijd. Hij kende de regels perfect, en trok er zich niets van aan.

Als ik hem een beetje goed inschat, is deze zoveelste verbanning de laatste van zijn zorgen, en vindt hij het amusant dat hij nu het onderwerp is van discussie.
Belachelijk van jullie dat jullie zo verontwaardigd zijn over zijn zoveelste ban, iets wat ik al van dag één zag aankomen.

Ik ben het geheel met je eens, behalve het vetgedrukte.
Flanel kende inderdaad de regels, en volgens mij heeft hij altijd de intentie om deze te volgen, maar helaas laat hij zich vaak meeslepen door zijn emotie's die vaak hard kunnen optreden -wat wel begrijpelijk is hier op dit forum- met alle gevolgen vandien. Hij moet leren vuisten in zijn broekzak kunnen maken.

En ik denk ook niet dat de verbanning het laatste van zijn zorgen is, ik denk dat hij veel liever niet geband wordt, en dat hij het ambetant vindt wanneer hij alweer een ban aan zn broek heeft. Maar toch geloof ik dat hij het 'op een dag' zal leren om zich te beheersen en dus niet meer tegen de lamp te lopen.
Oud 25 november 2010, 23:54   #131
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik kan je verzekeren dat de eerste man een lichtere straf krijgt dan de andere. Moraliteitsonderzoek enzo.

EDIT: verder heb je gelijk.
Idd missch slecht voorbeeld dat ik gaf; ik wil maar zeggen: het gaat hier om het houden aan de reglementen, ongeacht de kwaliteit en of de kwantiteit van je postgedrag.
Oud 25 november 2010, 23:59   #132
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Idd missch slecht voorbeeld dat ik gaf; ik wil maar zeggen: het gaat hier om het houden aan de reglementen, ongeacht de kwaliteit en of de kwantiteit van je postgedrag.
Dat vind ik ook, hoor. Het lijkt me nogal evident dat het aantal posts er weinig toe doet bij het beoordelen van overtredingen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 00:26   #133
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vergeet iets in de vergelijking. Iemand die beroepsgewijs 5 uur per dag in de auto zit om voedingsmiddelen, iphones, geneesmiddelen of wat nog naar distributeurs te brengen - zodat jij ze daar kan kopen - en een enkele keer per maand een boete oploopt kan die eenvoudig betalen met het geld dat hij verdiende. Iemand die een enkele keer per maand zomaar wat op de openbare weg gaat racen en daarbij telkenmale een boete oploopt niet.

Is dat eerlijk? Wat dit voorbeeld betreft misschien, misschien ook niet.
Het reglement blijft voor iedereen hetzelfde, en mensen die meer/minder met de auto rijden krijgen niet meer rechten. Iedereen gelijk voor de wet, dat blijft het eerlijkste.

Citaat:
Trek je de vergelijking door naar dit forum dan weet ik wel heel zeker dat dat niet terecht is. Het puntensysteem houdt simpelweg geen rekening met goeie posts, enkel met slechte. Wie ontzettend veel interessante dingen post, maar ook af en toe een persoonlijke aanval uit wordt even snel geband als iemand die alléén maar persoonlijke aanvallen uit maar gewoon minder vaak post.
En wat moet dan doorgaan als een "goeie post"? Posts die jij goed vindt? Ik vind die misbaksels van Flanelcondoom alleszins geen voorbeelden van goede posts.

Citaat:
Wat daar niet inzichtelijk aan is, is me een raadsel. En de discussie op een oneerlijke manier voeren door een onvolledige vergelijking te poneren is erg laag. Waarschijnlijk ga je nu nog opperen dat die racer zijn boetes wel kan betalen als hij wel werkt maar daarvoor de baan niet op moet.
Als die racer, en de forummer, zich gewoon aan het reglement houden zoals iedereen, dan is er ook geen enkel probleem. Als ze systematisch hun gat verbranden, tja ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 00:28   #134
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij doet trouwens net alsof de berichten van Flanelcondoom literaire aardverschuivingen waren.
Een kinderhand is snel gevuld.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 08:08   #135
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien, maar je kunt niet ontkennen dat ik over paranormale vermogens beschik, vermogens eigenlijk niet voorbestemd voor gewone stervelingen.
Ik wist het.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 14:16   #136
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit forum is het beste wat we hebben op Nederlandstalig grondgebied.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ja Raf. En ? Niemand die zegt dat er geen positieve evolutie is ondertussen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 14:54   #137
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Nog even en het flanellen voorbehoedsmiddel wordt door zijn aanhangers heilig verklaard (aan hun reacties te zien is hij namelijk inmiddels al zalig verklaard).

Dat gezegd hebbende, had hij van mij niet geband hoeven te worden, ook al is het niet mijn favoriete forumgenoot.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 15:42   #138
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Een kinderhand is snel gevuld.
het was inderdaad een erg grote drol die die flanelkerel op dit forum gepost heeft. Die ene post volstond m.i. voor een permban.
Oud 26 november 2010, 15:55   #139
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja Raf. En ? Niemand die zegt dat er geen positieve evolutie is ondertussen.
Oud 26 november 2010, 15:56   #140
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Heeft hij nu een permban want ik weet van niets hoor?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be