![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze onmogelijk maken kan je niet. En het is interessant te weten vanuit welke hoek ze komen, alsook dat men ze publiekelijk maakt en 'eeuwig' (internetsgewijs) laat vastleggen. Niet bijster slim natuurlijk als je aan zo'n op z'n zachtst gezegd tendentieuze uitspraken doet die de grens van strafbaarheid overschrijden. Maar gezien zij die wetten altijd zo graag tegen ons gebruiken, zou men omgekeerd ook zo rechtlijnig moeten zijn. Voor mezelf vind ik dat er nog een heel groot verschil is tussen respect of fatsoen zo van iemand krijgen, omdat het voor iemand vanzelfsprekend is, of het krijgen omdat die persoon ertoe gedwongen wordt. Het laatste betekent... niets. :-/ Dat moet los gezien worden van de bestraffing van bepaald gedrag omdat het nu eenmaal de grenzen voorbij is.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Comadante is iemand die, net zoals de mensen die hij hier komt verdedigen, ook alleenrechten heeft. Waaronder het beledigen van individuen of groepen, al dan niet op basis van motieven die te maken hebben met je mening over deze uitspraak, fysieke kenmerken, ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2011 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() ik wacht op een veroordeling van caroline-neus-gennez
Als Leonard iets zegt is ze er als de koeien bij |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je kan mensen maar vrijheden geven, als ze er weten mee om te gaan. Met alle respect, maar is het toeval dat bepaalde bevolkingsgroepen totaal geen medewerking - is het onwil of onkunde dat laat ik in het midden - tonen om daar op een deftige manier mee om te gaan? Uiteindelijk hebben zij ons al veel 'vrijheden' afgepakt. Wereldwijd... En ik vroeger denken dat vrijheid een goedkoop en hol begrip was zonder betekenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat jullie aandacht besteden aan dit soort marginale groepjes, ik zou er bijna een agenda achter vermoeden
Laatst gewijzigd door toccata : 14 januari 2011 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En deze (ik post enkel de link want de photos zijn te hard): http://www.google.com/images?um=1&hl...hildren%20iraq Laatst gewijzigd door filosoof : 14 januari 2011 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er zijn veel marginale groepen waar disproportioneel aandacht aan wordt besteed gaat wouterke nu opstappen of niet na zijn 'dreigement'? Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 januari 2011 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over zijn facebookgescheld en leedvermaakhistorie? Die werd door het VB ook als schandalig ervaren. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 januari 2011 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heet haatzaaierij. De autoriteiten moeten hier iets aan doen en wie schuldig is, moet veroordeeld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() In deze draad alleen al hebben Suqar-dingeske en Porpo hun afkeuring laten blijken.
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, ik vind dat men deze pipo's te veel aandacht schenkt. Ze zijn het echt niet waard.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Er moet hier niemand veroordeeld worden. Die idioten van sharia4belgium maken het gewoon zichzelf onmogelijk in de gehele Vlaamse volksgemeenschap. Laten we ze gewoon een vliegtuigticket geven enkele reis naar oorden waar ze beter thuishoren. Probleem opgelost en zo weer enkele vreemdelingen minder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je zal dan wel wat meer aandacht hebben.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Met elke geloofswaanzinnige cultuur zijn er op onze aardbol wel ergens problemen , de oplossing is voor mij dan ook duidelijk . Om te beginnen geen staatsgefinancierde religie's , en een verbod op sektevormingen zoals deze sharia4belgium.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
![]() Citaat:
Ik neem mn woorden trouwens niet terug. Ik ben dat gezeik beu. Constant dat gescheld 'bol het af naar uw land'. Als het u hier niet aanstaat als Vlaming dan bol je het zelf maar af. Ik lig er alvast niet wakker van. Deze mannen beseffen niet eens wat ze zeggen. Als ze dat beseften dan kwamen ze niet af met zo een harteloze uitspraak. Verder, staat het deze mannen vrij erop los te zeveren, die vrijheid hebben ze (tot nu toe).
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |