![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en je bent zeker dat elke Vlaming dat doet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat oncontroleerbaar libido is ook aanwezig binnen hun eigen religie, eigenlijk provoceren te iedereen door aan te tonen dat ze een lustobject kunnen zijn zonder bedekking. Het verhoogt zelf de interesse om het uit te pakken.En als ze blijft kijken dan zou ik wel vragen wat haar probleem precies is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik dan voor hen bid dat ze niet naar de hel gaan, dan kijk ik ze natuurlijk aan, dan weten ze dat ik voor hen aan het bidden ben hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder job kan je geen toekomst opbouwen en dat is slecht voor de economie. Ze vergelijken het hier met het scandinavisch model , mar in die landen is er een lage werkloosheid dus die vergelijking gaat niet op. Ik denk dat je de activiteitsgraat per leeftijdsgroep eens moet raadplegen het is wel duidelijk dat hoe meer ouderen er aan het werk blijven des te minder jongeren werk vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allé, wat zou jij doen mocht er plots iemand naar jou komen en jou recht in de ogen begint te kijken en dan begint met te bidden? wat zou jouw eerste reactie zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heb jij toch me dat bidden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan hen helpen door voor hen te bidden en ervoor te zorgen dat ze niet in de hel komen. Dat is toch een menslievend doel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helpen met bidden ? Ik denk dat jij hulp kan gebruiken . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie echter niet in waarom het behoren tot een bepaalde godsdienst iemand plotseling veel meer recht geeft om zich al dan niet terecht geprovoceerd te voelen dan iemand die geen godsdienst aanhangt en juist de tekenen van 'vijandige' godsdiensten op zich provocerend vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Die actie op zich heeft inderdaad geen enkel nut maar ik denk (hoop) dat het eerder de bedoeling was om de hypocrisie aan te kaarten die leeft onder 'verdraagzamen' die uitingen van een katholiek geloof uitermate belachelijk vinden terwijl ze een bijna oneindig respect eisen en opleggen voor, objectief gezien, al even belachelijke uitingen van andere godsdiensten.
|
![]() |
![]() |