![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze heeft vastgesteld dat het enige wat er te doen staat de boeken neerleggen? |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral bij de PS en MR. Bij de PS nog het meest, wie niet akkoord is met de partij verdwijnt onder de zoden. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u al eerder cijfers gepost hebt, dan zijn ze gemakkelijk terug te vinden voor u. U kan nl al uw posts snel terugvinden door op uw eigen naam te klikken. Maar ik vermoed dat u dat niet zal doen, omdat ze er niet zijn. Ik kom met cijfers af die keihard bewijzen dat u uit uw nek lult. En die zijn niet te weerleggen. Tenzij u toch moeite zou doen om uw zgn cijfers naar boven te toveren. Ik kan geen eerlijke discussie met u voeren als u mijn cijfers wegwuift zonder geldig tegen bewijs. Daar is dan de discussie mee gesloten. U weigert de feiten te zien zoals ze werkelijk zijn. jammer voor u, slaap zacht. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net voor de VLD de dieperik inging, verhuisden Verhofstadt en De Gucht naar Europa Hopelijk zet de trend zich voort.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwestie van het een beetje spannend te maken, en het gratuite van het posten van telkens dezelfde nonsens en veroudere mantra's wat tegen te gaan. Konaan jong, een beetje durf, een beetje de konsekwenties van uw woorden dragen he. Het zal me benieuwen |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus komaan, een beetje lef, waag je kans |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebt ge niet al stiekem zelf gezocht en gezien dat ik gelijk heb? Zoek je een uitweg? |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat durft de NVA niet. De NVA durft niet te springen. Bang dat ze van de kiezer een pak slaag krijgt als ze in de regering stapt. En dat zal ze ook krijgen wanneer ze in een federale regering stapt, maar ze zal ook dingen kunnen verbeteren ten goede. Maar dit wil de NVA niet. Ze kiest niet voor het belang van de Vlaamse kiezers. Ze kiest voor eigenbelang. Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2011 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Heb ik al gedaan, kijk eens in de spiegel, ge staat in uw hemd zonder uw cijfers die de mijne weerleggen. Blijf maar jammeren.
|
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het kiespubliek van CD&V sterft letterlijk uit... want alleen nog vastgeroeste bejaarden stemmen voor deze partij.
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb cijfers gegeven die mijn stellingen onderbouwen en die uw stellingen totaal ondergraven. Sinds ik dat gedaan heb komt er een hele kinderachtige klaagzang van u op dit forum te staan waarmee je jezelf echt niet helpt. Hou op met zeuren. Ik ga er verder niet op in tenzij u toch cijfers oprakelt die de mijne weerleggen. Het is aan u en aan u alleen om die te zoeken. U was aan het bluffen dat u over die cijfers beschikte, maar u hebt ze niet. Dat maakt u inderdaad een leugenaar. U bent niet in staat om op een volwassen manier een discussie te voeren. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() gaat Inge bij de Nva dan ?
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stefaan de Clerck komt uit hetzelfde ACW-nest, en wat heeft die bereikt? De organisatie van opendeurdagen in de gevangenissen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Inge gaat groot geld verdienen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |