![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme tegen zwarten kan gedeconstrueerd worden als een bewuste, overdreven bevrijdingsideologie voor witte Europeanen om zich te bevrijden van een despotische en wrede zwarte, adellijke elite (1500-1789) die Europa maakte wat het vandaag is. Witte suprematie is derhalve gebaseerd op vervalste afbeeldingen van personen die als zwart en gekleurd worden beschreven en soms ook als zodanig zijn afgebeeld. Mensen die vanzichzelf niets voorstellen, door hun medemensen zijn uitgekotst, en waarvan de stupiditeit afdruipt, kunnen zich dan nog steeds tegen zwarten afzetten om zich iets te voelen. Maar natuurlijk ook anoniem, omdat het in feite grote schijterds zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() ![]() [Voltaire] Hoewel ik niet over een persoonsbeschrijving van Voltaire beschik stel ik op basis van vele portretten en schetsen door o.a Jean Huber dat Voltaire een pikzwarte man was. Het was de portrettist erg aangelegen om de donkere gelaatskleur te tonen, als bewijs van superioriteit over witten Daar van zowel Voltaire, Rousseau, Kant, Hume en Descartes zwarte afbeeldingen te vinden zijn, concludeerde ik dat zoiets geen toeval kan zijn en dat de hele elite zwart en gekleurd was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Weet je wat Codfried?
Doe jij rustig verder aan je "onderzoek". Eigenlijk vind ik het wel leuk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() Blauw bloed komt helemaal niet van zwart bloed. Het zou verwijzen naar het feit dat de adel Germanen waren (de overwinnaars na de val van het west Romeinse rijk) en de gewone bevolking was Gallo-Romeins. De Germanen hadden een lichtere huid en je kon daar de blauwe aders in zien. De Franse adel zag zichzelf steeds als de Germanen (Franken), afstammelingen van Clovis, met een door God gegeven recht om over het land te heersen. Dit bleef zo tot aan de franse revolutie. Toen besloot men dat de Germanen (de adel) de slechte waren. En sindsdien leren de Fransen op school dat zij Galliërs.
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ander verhaal was dan weer dat de blanken afstamden van Atlantis, en oneindig superieur waren aan de andere, minderwaardige rassen. En het verhaaltje dat er vroeger maar één hoogontwikkeld mensenras was, het zwarte, en superieure, hetwelk aan de oorsprong aller beschavingen lag, de Egyptische inbegrepen, is ook niet nieuw. Afrikaanse nationalisten vertellen dat al lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zijn manier van werken is gewoon alle afbeeldingen van historische figuren die niet spierwit zijn, op een hoop gooien en die mensen "gekleurd" of "zwart" noemen. Portretten waar diezelfde personen overduidelijk blank zijn, worden straal genegeerd, of vormen volgens hem een deel van het complot. En zo is dat ook weeral uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() Iemand als zwart, donker omschrijven kan ook vaak verwijzen naar de haarkleur. Iets wat hij niet lijkt te begrijpen...
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens dacht men dat de aarde plat was en dat de zon om de aarde draaide en een ieder die iets anders beweerde kreeg het aan de stok met de kerk. Ik haal dit aan om aan te geven dat door wetenschappelijk onderzoek oude waarheden soms leugens blijken te zijn. Er is een artikel over Balck Dutch door Mike Nassau die schrijft over de Garamante, Afrikanen en Iraniers die in 50 vCHr door Caesar naar Europa werden gebracht om te vechten tegen de Germanen. Ze vestigden zich langs de Donau en de Rijk. Ik speculeer dat er zodoende ook zwarte concentraties ontstonden en denk dat de Franken uit deze groep zijn ontstaan. Duitsers uit het Zwarte Woud werden bij aankomst in America in de 17e eeuw Black Dutch genoemd vanwege hun zwarte uiterlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Dit zijn de reacties die ik verwelkom. Niet alle Europese zwarten behoorden tot de adel en het adelsysteem was ook voor hen een probleem. Niet alle zwarten zijn negers als je daarmee bedoelt Klassieke Afrikanen. Definitie is erg belangrijk en ik wijs het idee van zwarte caucasiers of Afrikaanse caucasiers van de hand. Vooral omdat er geen rassen bestaan, slechts fenotypen. Elke Europeaan heeft vandaag genoeg zwarten kunnen observeren om te weten dat ze in vele vormen en mengsel voorkomen. Mijn punt is dat de onderhavige groep nooit voor blanken zouden kunnen doorgaan en Voltaire was kennelijk pikzwart van huid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook niet waar U het vandaan haalt dat Voltaire pikzwart van huid was, je beweert zelf eerder dat je nergens een beschrijving van hem kan vinden behalve die ene afbeelding, zoals U wellicht weet zijn er meerdere afbeeldingen te vinden van hem (en alle andere personen waar U hier afbeeldingen van geplaatst hebt), waar hij (en ook al die anderen) melkwit van huid zijn, volgens jou 'gemooid', waarom zou men dat hebben moeten doen, waarom zou 'zwart' voor 'lelijk' hebben gestaan trouwens, als je tot de allerhoogste adel behoort en je huid is zwart of donker en het kl**tjesvolk is maar gewoon wit, waarom zou men zich dan schamen voor zijn/haar huidkleur en het op afbeeldingen of schilderijen uit die tijd gaan 'vermooien' of 'witten'? Die mensen die je opnoemt en dus allemaal donker/zwart of neger zouden geweest zijn, die kwamen af en toe toch ook al eens buiten, hadden vrienden, kennissen - is het die 'andere' mensen dan nooit opgevallen dat hun huid niet hetzelfde was, waarom is er in historische werken of geschriften over die personen dan nooit iets over terug gevonden, niet meer en uitgebreidere uitleg over gegeven - is of was er dan een reden tot schaamte om dat te verzwijgen/verbergen/verbloemen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 augustus 2009 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien je zo'n bewijs vind zou ik wel eens geloof kunnen hechten aan je theorie. Maar enkel op basis van verkleurde tekeningen waarvan de meeste me gewoon blank lijken kan ik jouw controversiële theorie echt niet voor waar aannemen.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |