![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De belgicisten zitten nu zodanig met de bilspleet toegeknepen dat ze alles door de vingers zien Willy Claes heeft pech gehad. Moest de spa deal met agusta vandaag aan de oppervlakte komen, de VLD/spa/cdenv gelederen zouden nogal gesloten worden tegen de duivelse separatisten ( zie arco en ethias) Arme Willy Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 26 januari 2014 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik verschiet altijd van de luchtige manier waarmee die fratsen van de politie worden weggewuifd. Alsof het normaal is dat de politie hier en daar op eigen houtje wat raids gaat uitvoeren, vroeg of laat vallen daar slachtoffers bij, dat is maar kwestie van tijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Slechte verliezers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, we moeten dat aan de eigenaar vragen.
Citaat:
Al wat ik wil, dat is dat de politie zich aan de wet houdt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 januari 2014 om 21:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Het enige leuke is dat de gucht een liability voor de VLD blijft waar ze niet snel vanaf geraken
Idem voor Verhofstad, aan wiens verstandelijke vermogens de meerderheid der Europeanen twijfelen Zonder een nacht van de lange messen gaat de VLD bloedverlies blijven lijden Mooi om te zien Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 26 januari 2014 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een zwaktebod.
Wat een totaal onvermogen tot discussie. Wat een sukkelachtige karikatuur maak je toch steevast van jezelf. Behoud wat zelfrespect, ga wafels bakken, poets je tanden, maar blijf hier toch weg met je nietszeggende, trollerige opmerkingen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schuif dat eens opzij. Ik zeg niet dat de politie zich niet aan de wet moet houden. Ik stel gewoon dat als ze dat niet doen, mensen vrijuit kunnen gaan die zo schuldig zijn als de pest. Niet meer, niet minder. Ik beweer helemaal niet dat ze toch moeten veroordeeld worden. Ik ben er overigens wel van overtuigd dat je met procedurefouten mensen een handje kunt helpen om vrijuit te gaan. Er hoeft maar iemand ergens een handtekening te vergeten en klaar is kees. Het is al gebeurd en bewezen op het niveau van derderangscriminelen. Je hoeft geen bolleboos te zijn om te snappen dat vooral politici in gerechtelijke kringen, waar alles politiek is, op zo'n gunstjes zouden kunnen rekenen. Zeker als het over fraude gaat. In dit land kun je een rooie procureur des konings naast een rooie burgemeester zien staan, terwijl de burgemeester zichzelf ontheft van alle schuld na een ramp, en de procureur die dit moet onderzoeken, goedkeurend naast haar staat te knikken. Zoiets verschijnt dan eens in de gazetten, de goegemeente is even verontwaardigd, en dan is het weer vergeten. Da's het verschil tussen een democratie en een particratie.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 januari 2014 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn zoontje wordt de Gennez van de liberalen. Alleen al daardoor stijgt de partij in mijn achting, en dat meen ik.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toont de mentaliteit aan die er heerst op het gerecht, de "doe maar op, val maar binnen, wij denken dat hij het gedaan heeft, wij zijn baas". Tot iemand naar het beroepshof stapt, daar moet het ernstig gemotiveerd zijn of het wordt van de tafel geveegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat ze de gucht als disposable gaan gebruiken? Is dat voldoende om uw achting te verdienen? Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 26 januari 2014 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Volgens mij gaat de gucht een papa Vandenbossche doen.
Dan kunnen de VLD'ers, zoals John crombez, acute amnesie simuleren en zich die persoon niet herinneren |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |