Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2012, 02:09   #121
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik ga ervan uit dat er niet meer is. Ik weet het niet zeker, maar er is geen enkele reden om te geloven dat er wel iets zou zijn
Nog nooit dingen meegemaakt waarvan je dacht 'dit kan ik niet op een normale wetenschappelijke verstandelijke manier verklaren'?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect
dusja... geen zin om me er druk om te maken. Genieten van het leven, maak er iets moois van, en na de dood zien we wel of Sinter Pieter mij opvangt of helemaal niemand. Daar ik mijn best doe een goed leven te leiden, kom ik automatisch in een hypothetische hemel.
Dat is waarschijnlijk het belangrijkste. Alvast beter dan zogenaamde 'gelovigen' die zich in de praktijk gedragen als varkens of onmensen...
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2012, 09:22   #122
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Werkelijk ongelovig en dan toch op je 21ste bewust kiezen voor het katholicisme, ja, heb me altijd afgevraagd waar al die jongeren zaten van die Wereldjongerendagen.

En geloof je nu in al die dogma's van de kerk? En het bestaan van wonderen en engelen? De verrijzenis van Jezus?
ja. ok sommige dogma's zijn mss wat raar, maar het gaat om geloof en vertrouwen. ik geloof in wonderen, in engelen, ... als ik de verrijzenis ontken, ontken ik Christus.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be